Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bankbyttet gikk knirkefritt via app. Bulders bank-app har et veldig oversiktlig grensesnitt og betalinger og overføringer gjøres med ett eller få trykk. Akkurat som om appen skjønner hva du skal gjøre og jeg trenger bare klikke OK. Oversikt over bankkort, forbruk og lån etc. presenteres på en veldig god måte som gir meg en ny og bedre innsikt og oversikt i egen økonomi. Kundeservice via chat er raskt på og gir konkrete svar, men jeg hadde funnet det selv om jeg hadde kjent menyvalgene mine litt bedre. Alt i alt min nye favorittbank. VELDIG bra
Hei Geir Så bra å høre at bankbyttet gikk knirkefritt og at appen fungerer så bra for deg! Vi skal jobbe knallhardt på videre for å holde deg like fornøyd! Hilsen alle oss i Bulder :)
Byttet til Bulder fra DNB har vært en svært positiv opplevelse. Appen er i en helt annen liga med nyttige funksjoner og svært god brukervennlighet. Eneste jeg savner er mulighet for konto for barna, men det er fortsatt noen år til de er store nok så krysser fingrene for at det kommer på plass innen den tid. Det er også deilig å føle at banken ikke gjør sitt ytterste for å tyne meg for penger, men i stedet automatisk setter ned boliglånsrenten når verdien på boligen går opp.
Hei Anna Så bra at du er fornøyd med byttet og at du trives bedre med bank på nyemåten - heller en gamlemåten. Det høres ut som Bulder fungerer veldig bra for deg. Vi deler åpent om fremtidsplanene våre, både når det er positivt og negativt. Når det kommer til konto for barn, så har vi ingen planer om det på kort sikt i alle fall. Men jo flere kunder som kontakter oss om dette, jo mer aktuelt kan det bli. For å holde oss gode på det vi er gode på må vi fokusere innsatsen optimalt. Velkommen til Bulder Hilsen alle oss:)
Var i kontakt med Bulder i dag. De aksepterer ikke kausjonist og heller ikke under 20% egenkapital. Dette gjelder ved overflytting av lån fra Sparebank 1. Det er ikke rart de kan gi god rente når de bare tar lånesøker med god egenkapital og bedre økonomi.
Hei Marius Det stemmer, vi flytter boliglån med opp til 80 % belåningsgrad. Dette kan endre seg i fremtiden. Hilsen alle oss i Bulder :)
Enklere kan det ikke bli, hele banken i hånden og full oversikt over det som trengs. I tillegg er det utrolig morsomt å spare samt å følge med på rentene som kommer inn en gang i måneden. Jeg har heller aldri opplevd en så enkel løsning for å flytte Autogiroer fra andre banker en det Bulder har gjort her. Jeg sparer mange penger på mitt boliglån ifht tidligere bank, og er trygg på at Bulder ordner opp med riktig boligverdi, lånegrad og justering av renter i min favør. det eneste negative jeg kommer på er at jeg har ventet altfor lenge med å bytte til Bulder. Men nå er det gjort og takk og lov for det
Hei Jan For en herlig tilbakemelding! Tenk at bank kunne bli morsomt :) Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg. Velkommen til Bulder! Hilsen alle oss :)
Bulder er nok uten tvil den beste banken jeg har hatt både på boligrente og lån. Dessutener bulder appen fantastisk lettvint å enkel å bruke. Allerede anbefalt Bulder bank til venner og bekjente.
Hei Stein! Så bra at Bulder fungerer så godt for deg og dine bankbehov! Takk for at du anbefaler oss til venner og kjente🙌 Hilsen alle oss i Bulder :) 🙌
Veldig flinke til å følge med og gi rapporter, eneste banken som setter renten ned uten å be om det :-)
Hei Tom Herlig å høre at du er fornøyd og ikke minst - at du har spart penger på å få lavere rente uten å be om det. Vi digger å sette kundene våre ned i rente. 🙌 Hilsen alle oss i Bulder :)
Har nå vært Bulder kunde i vel 2 måneder, etter at Sbanken avvikler Apple payment. Bulder var noenlunde raske med overføring av låneavtaler etc, men det er likevel noen store svakheter som gjør at man kan syned dette er optimalt. 1. Når man tar seg bryet med ETAKST, og betaler for det, så oppdaterer Bulder veriden manuelt. Det går noen uker, så endrer systemet taksten dramatisk ned igjen, pga "algoritmer". Så å spandere på seg Etakst som Bulder kunde, er som å pisse i buksa for å holde varmen, kortvarrig glede. Dette tok jeg opp med Bulder på Support, enda ikke besvart siste melding. 2. Valuta gebyr er 2% som en av de dyreste ved bruk av kort. 3. Straksbetaling ikke mulig, noe som også er sørgelig når mange kom fra Sbank og verdsatte denne muligheten. 4. Utenlandsbetaling ikke mulig. Konklusjon: små justeringer vil tippe Bulder langt oppover på fornøyd skalaen. Etakst problematikken må løses ved å låse takst minimum 12 mnd etter den er brukt penger på.
Hei Terje Den automatiske verdisettingen av boligen din er det som gjør det mulig å flytte lånet til Bulder uten å måtte hente inn takst, og som gjør det mulig å gi deg lavere rente når belåningsgraden synker. Denne verdien er det ikke vi som setter, men vi henter den inn fra en underleverandør som kartlegger boligverdiene i hele Norge. Dersom en kunde mener boligverdien ikke er presis nok kan kunden levere en e-takst, slik du har gjort. Erfaringsmessig har vel de fleste fått oppleve at boligverdier sjelden står stille et helt år. Noe vi blir påminnet månedlig når Eiendom Norge legger frem månedlig utvikling i boligprisene. Vi kan derfor ikke låse en boligverdien til samme nivå i 12 måneder. Det vil reflektere den faktiske verdien på en dårlig måte. Det vil komme kunden til ulempe om boligverdien faktisk stiger det året, og banken til ulempe om den faktisk synker. Derfor fungerer det slik at en e-takst kan brukes for å justere verdien av boligen, men over tid vil den automatiske verdisettingen fases inn igjen. Husk at dersom du har nådd et lavere rentetrinn på grunn av at boligen din har steget i verdi, så vil du aldri bli flyttet opp igjen på et høyere rentetrinn selv om boligen skulle synke i verdi igjen. Vi tar kun utgangspunkt i boligverdiens påvirkning på renten når det er til fordel for kunden. Det stemmer at vi ikke har straks- eller utenlandsbetaling per dags dato. Hilsen alle oss i Bulder :)