Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk nei på søknad. Satt ca en halv time i tlf på vent. Kundebehandler skulle slette alt, så jeg kan prøve på nytt. Godkjenner dere ikke uføretrygd?? Feil med app. Skal rettes. Søk i beg. av Juli, så da prøver jeg det
Hei Jorunn Personer som er uføretrygdet kan fint søke lån hos oss. Vi henter inntektsopplysninger for deg automatisk fra Altinn. I noen tilfeller har det vært utfordringer med å få uføretrygd og pensjonsinntekt fra altinn, fordi dette rapporteres på en annen måte. Men vi jobber med å løse dette. Vi håper du søker hos oss igjen. Hilsen gjengen i Bulder
Har svært god og romslig økonomi, med et lån på under 50% av kjøpssum men fikk likevel ikke lån. Feilmeldingen sa heller ikke noe om hva som er feil, bare en "Vi kan ikke tilby deg lån akkurat nå". Virker som de diskriminerer uføre.
Hei Henrik Personer med uføretrygd kan fint søke lån hos oss. Vi har ingen eksludering av uføre som gruppe. Vi henter alltid opplysninger om lønn automatisk fra Altinn. Det er gjort på noen få sekunder og letter arbeidet for både oss og kunde. I noen tilfeller har vi hatt utfordringer med å hente inntekt for personer som er uføre og pensjonister på grunn av måten altinn rapporterer dette på. Vi holder på å løse dette problemet og vil snart klare å behandle også disse søknadene. Vi håper du søker igjen. Hilsen gjengen i Bulder Bank
"Inntekten din samsvarer ikke med lånebeløpet" for no svada, ikke interessert i nye kunder virker det som.
Hei Andre Vi er selvsagt interessert i nye kunder. Vi tjener ingen penger på å ikke gi kunder lån. Så å gi avslag er ikke et mål for oss. Det som er viktig for oss er å følge skikk om god rådgivning, og for eksempel gi avslag dersom våre beregninger viser at lånesummen kan bli større enn det søkerenes økonomi tåler. Vær oppmerksom på at nedbetalingstiden man setter for lånet påvirker denne såkalte likviditetsbergeningen. Dersom man velger en mye kortere nedbetalingstid enn normalt, så vil det månedlige beløpet kunne bli så stort at våre beregninger mener det vil være vanskelig å betjene med den aktuelle inntekten. Så vi anbefaler å sette nedbetalingstiden til et vanlig nivå. Og så må du huske på at når du har fått lånet, så kan du betale ned så fort du vil. Uavhengig av den nedbetlaingsplanen du brukte da du søkte om lånet. Vi håper du søker igjen. Hilsen gjengen i Bulder Bank
Rask avgjørelse uten mye forarbeid og papirmølle!
Hei Tor, Tusen takk for strålende omtale😎 Enkle og effektive prosesser er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere. Hilsen gjengen i Bulder Bank
Med 52% lån på huset hadde de den laveste renta på markedet. Om et år når vi er nede på 50% settes den automatisk til den laveste renta de har. Alt gikk lett over appen. Anbefales.
Hei, Så kult at du er fornøyd, og at du kunne spare penger på å flytte boliglånet til oss. Ingenting gleder oss mer😎 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Har 36000kr utbetalt i måneden. Lave utgifter, fikk ikke lån på 5700kr i måneden... merkelig synes eg.
Hei Jørn Vi kan ikke saksbehandle din søkand åpent på nettet. Ta kontakt med oss på epost [email protected] så kan vi forklare mer om søknaden og resultatet. Hilsen gjengen i Bulder Bank Hilsen gjengen i Bulder
Har nå gitt mitt samtykke for sjette eller syvende, til at banken kan hente ut mine opplysninger hos Altinn, men får opp feilmeldingen " Vi sliter med å finne din inntekt via Altinn. Vi jobber knallhardt med å løse problemet , æresord!" ..... Ok, jeg har fått 2 mail og 3-4 tlf samtaler om at nå skal problemet være løst, men møter på akkurat det samme problemet hver eneste gang. Begynner å bli rimelig frustrerende. Og en må kontakte banken for at de skal nullstille søknaden før en kan få prøve å søke på nytt. Vente deretter 15-20 min, for å så måtte gå gjennom samme prosedyre igjen. Hvis dette problemet gjelder kun oss som mottar pensjon eller uføretrygd, så sier det jo seg selv hvilke kunder som blir prioritert. Når det starter slik så er det jo kanskje god grunn til å skru på varsel lampene før en velger å bli kunde i denne banken .
Hei Adalan Det stemmer. Vi henter inntektsopplysninger automatisk fra Altinn. I enkelte tilfeller har det vært vanskelig å hente opplsyninger om uføre og pensjonister på grunn av måten altinn rapporterer disse. Men vi har mange uføre og pensjonsiter det fungerer for. Vi er som du sier i sving med å fikse dette og ønser veldig gjerne å kunne ta deg imot som kunde :) Hilsen gjengen i Bulder Bank