Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er bare en flopp som mangler det meste. Kundeservice på laveste nivå og dårlige "åpningstider".
Hei Petter Det stemmer. For å gjøre brukeropplevelsen best mulig på mobil prioriterer vi all vår kraft inn der. Det er derfor et aktivt valg fra vår side å ikke bruke tid og kapasitet på å lage en nettbank. Skal du trives som kunde i Bulder må du derfor være glad i å gjøre alt på mobilen. Bulder Bank er også laget for kundene som liker å fikse tingene selv og ikke har behov for en personlig rådgiver. Men trenger du hjelp til noe får du hjelp fra oss på telefon eller chat mellom 09 og 15. E-post kan du sende når som helst på døgnet. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Venter fortsatt på svar på søknad om refinansiering, 12 dager nå. Uholdbart
Hei Astrid Hos oss kommer svaret på søknaden automatisk, du skal ikke trenge å vente på noe. Er du sikker på at du har fullført søknaden? Hilsen oss i Bulder :)
Skandiabanken er banken for kundene som liker en digital og selvbetjent bank! Det har den vært helt siden starten for 21 år siden. Man kan logge inn på nettsiden med Windows operativsystem, Android eller IOS for å utføre det man trenger. Det kan man ikke (tro det eller ei) hos Bulder Bank!!! Der er det kun Android og IOS som gjelder. Både nettsiden og app'en hos Skandiabanken har svart skrift på hvit bunn, som er bevist å være best leselig. Bulder Bank har det motsatte. Jeg tok opp et lån i Bulder Bank og ønsket etter noen dager å finne nedbetalingsplanen, men den var umulig å finne. Ringte derfor til dem og fikk, etter laaang ventetid, kontakt med et menneske. "Nedbetalingsplanen ligger i innboksen" var svaret, men det gjorde den ikke. Vedkommende guidet meg til å klikke både her og der, men nedbetalingsplanen var ikke å finne i app'en, så vedkommende måtte til slutt sende meg den via mail. Ingen tvil om at det er en del "barnesykdommer" ute og går i Bulder Bank, som gjør at Skandiabanken har et forsprang.
Hei Roald Sbanken har gjort veldig mye bra for det norske bankmarkedet og hatt de mest fornøyde kundene år etter år. Veldig imponerende. Bulder Bank har alltid handlet om at du skal gjøre alt på mobilen. Valget om å ikke lage innlogging i vanlig nettleser, samt å ha "darkmode" (hvit skrift på svart bakgrunn) er bevisst og noe vi ønsker. Veldig mange liker dette, men selvsagt ikke alle. Det skjønner vi. Nedbetalingsplanen finner du ved å trykke på *boligen din*, så på *lånet*. Rett under *historikk* ligger den. Hilsen oss i Bulder :)
Får man litt hjelp om renterådet blir det bra på,huskjøp .
Hei Jens! Godt å høre at du er fornøyd. :) Vi skjønte ikke helt hva du mente med "renterådet". Ta gjerne kontakt med oss, så hjelper vi deg. Hilsen oss i Bulder :)
Flyttet nylig boliglånet til Bulder bank,og er svært fornøyd. Det tok under to døgn på fra vi sendte inn lånesøknaden til lånet ble flyttet til Bulder bank. Fikk underveis i låneprosessen god informasjon og raske svar fra kundeservice. Ved å få lavere rentekostnader,i tillegg til god kundeservice kan Bulder bank absolutt anbefales.
Hei Nancy Så bra å høre at søknadsprosessen gikk smertefritt og at du fikk god informasjon og raske svar underveis. Vi er glad for at vi kan bidra til å gi deg lavere rentekostnader. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Søkte om lån via appen for å flytte boliglånet. Fikk raskt svar og betaler litt mindre og kuttet nedbetalingstiden fra 9 til 7 år. Elsker sparemålene man kan føre opp i appen.
Hei Petter! Så bra at du fikk raske svar og kuttet rentekostnadene dine! Om du i tillegg klarte å redusere nedbetalingstiden din så betyr det at du er enda nærmere en gjeldfri tilværelse! Kult at du digger sparemålene. Det gjør vi også. Det er mye gøyere å spare på denne måten :) Hilsen alle oss i Bulder
Har forsøkt å overføre penger fra min konto i Bulder uten at dette har vært mulig. Har forsøkt med beløp fra 2 kroner til 600.000 uten at overføringen går igjennom. Får beskjed om at betalingen feilet. Har forsøkt til flere forskjellige kontoer med og uten kid. Har nå holdt på i en uke uten å få overført penger. Drittbank.
Hei Rune Skjønner godt at det må ha vært frustrerende å ikke få til å overføre penger. Det skal ikke skje. Håper du tok kontakt med oss for hjelp i denne perioden. Dette er ikke et normalt problem. Hilsen alle oss i Bulder Bank