Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skandiabanken er banken for kundene som liker en digital og selvbetjent bank! Det har den vært helt siden starten for 21 år siden. Man kan logge inn på nettsiden med Windows operativsystem, Android eller IOS for å utføre det man trenger. Det kan man ikke (tro det eller ei) hos Bulder Bank!!! Der er det kun Android og IOS som gjelder. Både nettsiden og app'en hos Skandiabanken har svart skrift på hvit bunn, som er bevist å være best leselig. Bulder Bank har det motsatte. Jeg tok opp et lån i Bulder Bank og ønsket etter noen dager å finne nedbetalingsplanen, men den var umulig å finne. Ringte derfor til dem og fikk, etter laaang ventetid, kontakt med et menneske. "Nedbetalingsplanen ligger i innboksen" var svaret, men det gjorde den ikke. Vedkommende guidet meg til å klikke både her og der, men nedbetalingsplanen var ikke å finne i app'en, så vedkommende måtte til slutt sende meg den via mail. Ingen tvil om at det er en del "barnesykdommer" ute og går i Bulder Bank, som gjør at Skandiabanken har et forsprang.
Hei Roald Sbanken har gjort veldig mye bra for det norske bankmarkedet og hatt de mest fornøyde kundene år etter år. Veldig imponerende. Bulder Bank har alltid handlet om at du skal gjøre alt på mobilen. Valget om å ikke lage innlogging i vanlig nettleser, samt å ha "darkmode" (hvit skrift på svart bakgrunn) er bevisst og noe vi ønsker. Veldig mange liker dette, men selvsagt ikke alle. Det skjønner vi. Nedbetalingsplanen finner du ved å trykke på *boligen din*, så på *lånet*. Rett under *historikk* ligger den. Hilsen oss i Bulder :)
Får man litt hjelp om renterådet blir det bra på,huskjøp .
Hei Jens! Godt å høre at du er fornøyd. :) Vi skjønte ikke helt hva du mente med "renterådet". Ta gjerne kontakt med oss, så hjelper vi deg. Hilsen oss i Bulder :)
Flyttet nylig boliglånet til Bulder bank,og er svært fornøyd. Det tok under to døgn på fra vi sendte inn lånesøknaden til lånet ble flyttet til Bulder bank. Fikk underveis i låneprosessen god informasjon og raske svar fra kundeservice. Ved å få lavere rentekostnader,i tillegg til god kundeservice kan Bulder bank absolutt anbefales.
Hei Nancy Så bra å høre at søknadsprosessen gikk smertefritt og at du fikk god informasjon og raske svar underveis. Vi er glad for at vi kan bidra til å gi deg lavere rentekostnader. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Søkte om lån via appen for å flytte boliglånet. Fikk raskt svar og betaler litt mindre og kuttet nedbetalingstiden fra 9 til 7 år. Elsker sparemålene man kan føre opp i appen.
Hei Petter! Så bra at du fikk raske svar og kuttet rentekostnadene dine! Om du i tillegg klarte å redusere nedbetalingstiden din så betyr det at du er enda nærmere en gjeldfri tilværelse! Kult at du digger sparemålene. Det gjør vi også. Det er mye gøyere å spare på denne måten :) Hilsen alle oss i Bulder
Har forsøkt å overføre penger fra min konto i Bulder uten at dette har vært mulig. Har forsøkt med beløp fra 2 kroner til 600.000 uten at overføringen går igjennom. Får beskjed om at betalingen feilet. Har forsøkt til flere forskjellige kontoer med og uten kid. Har nå holdt på i en uke uten å få overført penger. Drittbank.
Hei Rune Skjønner godt at det må ha vært frustrerende å ikke få til å overføre penger. Det skal ikke skje. Håper du tok kontakt med oss for hjelp i denne perioden. Dette er ikke et normalt problem. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Har prøvd 2 ganger å flytte bank. Første gangen fikk jeg ikke svar. Andre gangen fikk jeg beskjed at det kunne ta 3 uker å få svar. Har enda ikke hørt noe så de er ikke mye interessert i nye kunder, eller man være millionær for å få svar.
Hei Mats Hva var det du ventet svar på? En boliglånssøknad? Hos oss skal det meste skje automatisk og man skal slippe å vente på svar. I noen tilfeller trenger vi litt tid før vi kan svare. Men tre uker er mye, og om du ikke har fått svar enda kan det virke som vi har misforstått hverandre. Vi beklager det. PS. Du må IKKE være millionær for å få svar i Bulder:) Hilsen alle oss i Bulder Bank
Liker konseptet og ville derfor flytte til Bulder. Hos andre banker får jeg lett flyttet boliglånet, men ikke hos Bulder. Irriterende at man får avslag på søknad uten svar på hvorfor. Står kun «av tekniske årsaker kan du ikke refinansiere nå», og kundeservice kunne heller ikke utdype om grunnen. 68% bel.grad, full kontroll på økonomien, leieinntekter, og betjener lånet lett selv ved evt. renteøkninger. Savner bedre info og kundeservice. Hilsen en tapt kunde
Hei Magnus Skjønner at det er frustrerende å ikke få mer info om hvorfor lånesøknaden ikke gikk gjennom. Her har vi et forbedringspotensiale. Men når det er sagt så er det ikke alltid lett å peke på en enkelt grunn. Det kan være flere årsaker samtidig til at en søknad ikke går gjennom. Vi skal uansett se på hvordan vi kan gjøre informasjonen bedre ved avslag. Hilsen alle oss i Bulder Bank