Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefaler alle å prøve, Ønsker meg kun en mulighet til å bytte bakgrunnsfarge i appen. Det er ikke uten grunn at 99% av alle bøker trykkes på hvit bakgrunn- lesbarheten øker. For oss litt eldre som ser dårligere tror jeg vi ikke benytter appen godt nok.
Hei Endre! Så bra at du anbefaler Bulder og gir oss fem stjerner :) Bakgrunnsfarge i appen er noe vi vurderer, men foreløpig har vi ikke bestemt oss for om dette er noe vi kommer til å gå for. Men vi forstår at noen kan ha utfordringer med lesbarheten. Hilsen alle oss i Bulder :)
Skiftet fra Sbanken til Bulder, da en fikk en mye bedre rente på huslånet. En super bank med en lett & brukervennlig app. Og kjekt med kundeutbytte og god rente på sparekonto.
Hei Glenn Så bra at Bulder fungerer godt for deg, og at du er fornøyd med flyttingen, renten på lånet, og appen! Og ja, vi er helt enig. Kundeutbytte er en deilig "bonus" å få :) Det er gøy å kunne dele overskuddet med kundene! Hilsen alle oss i Bulder :)
Fantastisk bank, ditto app. MEN jeg vil gjerne ha muligheten til å få varsling når penger går inn på konto. Nå varsles det bare når pengene triller ut, og det er bare depresivt :)
Hei Frank! Hehe! Takk for godt innspill. Vi er helt enig, det er mye gøyere å se når pengene kommer inn enn når de går ut. Vi må se om vi klarer å få til varsling på når penger kommer inn på konto snart! Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg og ektefellen min vil så gjerne være med i Bulder gjengen igjen, men på grunn av at vi ble svindlet og måtte refinansiere, kom vi dessverre ikke innenfor 20 prosent i egenkapital. Hadde Bulder aksepter 15 prosent, hadde vi vært med i Bulder gjengen på ett blunk. Vært boliglåns kunde i to år der og har bare positive erfaringer. Den dagen vi når 20 prosent igjen- "we will be back!" Derfor kun fire stjerner og ikke fem.
Hei Gro Det er "banktekniske" grunner til at vi setter grensen på 20 % og ikke 15 % egenkapital. Det er også en del av grunnen til at vi kan tilby så god rente. Men forstår at det er frustrerende for dere i deres situasjon! Vi får håpe boligen deres får en fin verdistigning og at dere raskt er tilbake på 20 %. Vi gleder oss til å ta imot dere som kunder igjen!! Hilsen alle oss i Bulder :)
Dette må være det dårligste forsøket på "Bank" jeg har vært borti. Selve søkeprosessen var smertefri, men når alt var på plass så ble det kontant avslag uten noen form for grunn. Samlet husstandsinntekt er langt over lånebeløp og sikkerheten i bolig gjør at belåningsgrad er rundt 25%. Men neida, Bulder vil ikke ha oss som kunde. Vi får vel for gode betingelser, og de vil egentlig bare ha kunder med dårlig sikring sånn at renta kan settes høyere. Leser svarene på andre omtaler hvor det er standard svar med "mange grunner til avslag". For å kunne bruke sånn argumentasjon så må jo den potensielle kunden få en grunn for avslaget. Dette framstår som bare useriøst.
Hei Anders Forstår at det er frustrerende å få avslag uten noen god begrunnelse. Vi forsøker alltid å gi så god begrunnelse som mulig, men lykkes ikke alltid med dette. Noen ganger kan vi heller ikke gi selve begrunnelsen. Men jeg kan forsikre deg om at vi ønsker så mange kunder som mulig, og vi vil at kundene våre skal ha så lav rente som mulig - det er derfor vi automatisk setter kundene våre ned til den laveste renten de kan få hos oss. Hilsen alle oss i Bulder :)
Har et par kredittkort jeg alltid betaler på forfall. Men det passer ikke dere. Alle med god økonomisk sans har det. Det er masse gode fordeler med disse. Bygger opp poeng til flyturer. Her flyr jeg stortsett gratis med disse. 365 gir gode rabatter på bensin. Dette er bare noen eksempler. Har ellers god økonomi!
Hei Reidarn Det stemmer, du har helt rett i at det kan være praktisk med kredittkort av og til. Etter at Gjeldsregisteret kom i 2019 er alle banker pliktig til å forholde seg til alle kredittrammer søkerne har som opptrukket. Det vil si, at selv om du for eksempel har 100.000 kr i ubenyttet kreditt, så må vi i våre beregninger se på dette som benyttet når vi skal regne på betalingsevnen din. Vi er altså pålagt å se på kredittrammer på den strengeste mulige måten. Så om du har ubenyttet kreditt du vet at du ikke har tenkt å bruke, så kan det være lurt å kvitte seg med disse neste gang du skal søke lån hos oss eller noen andre. Hilsen alle oss i Bulder :)
Etter å ha vært fornøyd kunde hos Sbanken siden oppstarten, måtte jeg på leting etter en ny bankforbindelse. Å bli med over til DnB var virkelig ikke aktuelt. Valget falt på Bulder - og resten falt på plass raskt. Gode betingelser. Mobilappen er helt genial; visuell vakker, oversiktlig og intuitiv. Innlogging med FaceID er både raskt og sikkert. Regningsbetaling med kamera virker veldig fint. Har så langt ikke savnet noen webside. Utenlandsbetaling ser jeg frem til. Keep up the good work!
Hei Jan! Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg. Vi er glad du kom hit og ikke ble med over til DNB. Godt å høre at du er fornøyd med betingelser, appen, oversikten, innloggingen, regningsbetaling med kamera! Og ikke minst at du klarer deg fint uten tradisjonell nettbank. Forstår at du gleder deg til utenlandsbetaling. Det er det flere enn deg som gjør. Vi skal keepe up the good work, og jobbe knallhardt for å holde deg like fornøyd i fremtiden! Hilsen alle oss i Bulder :)