Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd. Lett oversikt over renter m.m. Fin nettside.
Ubrukelig app. Regninger forblir ubetalt. Appen klarer ikke å skille mellom historikk, og fremtid. En ræfaktura har forsvunnet, gått ut fra konto, men ikke kommet frem til mottager uten at banken gjør noe med det.
Fornøyd med denne banken, byttet for å få Apple Pay og det fungerer veldig bra
Bulder er en modern bank som kun satser på sin app-løsning. Alt skjer digitalt, noe jeg personlig liker godt men som kanskje ikke er den beste løsningen for alle. Appen er enkelt å bruke og kommer i modernt design. Fremfor å vise kontobevegelser som skjedde den siste tiden fokuserer Bulder på fremtidige (planlagte) transaksjoner. For å kunne se historien må en aktiv velge det. Også viser oversikten kun rundete beløp uten desimaler. Begge disse egenskapene liker jeg personlig ikke. Det er verdt å merke seg at dette gjelder kun iOS-appen. I Android-versjonen kan begge disse tingene tilpasses etter eget behov og ønske. Da jeg etterlyste informasjon fra Bulder om når iOS-appen blir oppdatert slik det er mulig å tilpasse den på samme måte ble svaret at det foreløpig ikke finnes noen planer for dette i det hele tatt. Sparing er enkel med Bulder. Det er lett å opprette sparekonto og bruke ulike løsninger for sparing, som for eksempel mikrosparing. Når det gjelder kundeservice så synes jeg at Bulder har en stor jobb å gjøre. Du får hjelp av en medarbeider mellom kl. 9 og 15, enten via chat eller telefon. Telefonnummeret må en lete litt etter. Det blir tydelig at det foretrekkes om en tar kontakt via chat. Uansett om du velger chat eller telefon så syns jeg at åpningstidene kunne vært bedre, for eksempel fram til kl. 20 eller 21. Utenfor åpningstidene er det mulig å legge inn en melding i chatten som besvares så snart medarbeiderne er tilbake på jobb neste arbeidsdag. Gjerne skulle jeg hatt et kredittkort fra Bulder for å ha alt hos én bank. Har kredittkort fra før hos en annen bank som jeg har fått uten problemer. Nå i Bulder søkte flere ganger om kredittkort men fikk avslag hver gang uten forklaring. Da jeg kom i kontakt med kundeservice og ba om opplysninger om hvorfor jeg fikk avslag, ble jeg fortalt at jeg må ha flere produkter fra Bulder for å kunne fått tilbudt et kredittkort. Her følte jeg meg veldig lurt ettersom det later som at det forsøkes å selge opp produkter. Dette er jeg ikke veldig imponert over. Til syvende og sist kan jeg si at boliglånet hos Bulder er langt mindre attraktivt enn hos min nåværende bank. Tid for å oppsummere litt her... Bulder er en grei bank for alle som liker digitale løsninger og ikke har behov for personlig rådgivning. Basisproduktene som lønnskonto og sparekonto funker helt greie mens boliglånet er relativt dyrt sammenliknet med andre banker. Appen er modern men ikke helt målrettet hvis du spør meg. Også kundeservicen har forbedringspotensiale.
Bank appen er intuitiv og enkel å bruke. Her har man alt man trenger på en plass uten for nye dill dall. God rente på sparekonto:)
Beste banken i Norge. Alt i et. Enkelt og greit. +++
Dekker alle mine behov og er e kel og grei. Appen er suveren.