Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vær obs på at de automatisk setter en verdi på bolig og for meg ble det 1,3 mill lavere enn takst og 1,6 enn skattemyndighetene. De fraviker ikke fra automatikken, selv med takstbrev. De regner heller ikke hytte som eiendomsverdi. Alt blir henvist til automatikk, så ser for meg problemer med refinansiering senere ved t.eks utbygging eller oppussing. Ja du kan «spare» 1000 i måneden nå, men du taper i potensiell fremtidig verdistigning eiendom og muligheter. De får 2 stjerner for raskt svar kundeservice, selvom de henviser til automatikken. Mulig automatisk svar? Fint å ha en rådgiver synes jeg. Bank er mer enn en app!
Dette skal være den beste moderne bank appen i følge det jeg hører, men etter utallige forsøk går det ikke an for meg og komme gjennom innlogging prosessen. Får bare en melding som sier "uff da.. det dukket opp litt teknisk trøbbel" og et par knapper for å komme i kontakt med kunde service. Da jeg tok kontakt via chat fikk jeg beskjed om at det var et problem på deres side jeg ikke kunne gjøre noe med uten om å sende telefonens specs til de på email så programmerene deres kunne ta en titt på det. Da jeg gjorde det fikk jeg først beskjed på email om å kontakte de på chat, noe jeg fortalte dem at jeg nettopp hadde gjort. Noen dager etterpå fikk jeg beskjed om at det hadde gjort en liten forandring og fikset problemet, og instruksjoner om å avinstallere og slettet cache or installer på nytt, alt det vanlige. Dette løste ikke problemet, noen jeg fortalte de, men da svarte de aldri igjen. Når noe så viktig som en bank velger å kun ha en måte å komme in i banken på, en app, så er det ekstremt viktig at denne appen er stabil. Etter min opplevelse er jeg nå redd for å bruke Bulder som min hoved bank, har lyst å reise fra Sbanken/DNB, men dette her gjør det utrolig vanskelig. Hva om jeg hadde hvert i utlandet eller en annen situasjon hvor det var viktig at jeg kunne komme in i banken min, og den plutselig ikke virket på grunn av en liten forandring de gjorde eller noe? Jeg liker virkelig ikke at en tlf app er min eneste mulighet til å komme in i banken, når mitt første inntrykk er att denne appen er ustabil, gjør det meg utrolig utrygg. Spesielt når kunde servicen prøver å ping ponge meg som om de ikke har kontakt med hverandre og så bare slutter å svare når de ikke klarer å løse problemet. Hadde håpet å gjøre dette til min nye hoved bank, ganske skuffet over dette. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal bruke, kanskje bare må bli hos Sbanken/DNB til tross for at jeg ikke kan fordra DNB.
Enkelt å bruke Bulder, og du er din egen banksjef ;-) Lavest rente er svært positivt, og kundeutbytte en hyggelig overraskelse !
Fram til nå har skifte til Bulder B vært en "tur i parken". Alt som "reklamen" sier om hvor enkelt det er å bytte bank har blitt bekreftet gjennom praksis. Skulle bare ha gjort dette tidligere, det er det jeg angrer på. Like den enkle innloggingen med biometri, oversiktlighet og det intuitive brukergrensesnittet.
Veldig fornøyd med å være Bulder kunde når jeg ser hvordan min gamle bank holder på(DnB). Boligverdien kunne vært mer nøyaktig og fulgt det lokale markedet bedre uten at det betyr noe akkurat nå.
Kjempefornøyd med Bulder, den er min hovedbank i dag. Endelig en bank som hører på sine kunder og tilbakemeldinger. Appen er også 10/10. Stort anbefalt!
Både jeg og samboer har byttet over til Bulder bank. Vi er kjempefornøyde med både prosess, app og hvor enkelt det var å flytte boliglånet! Anbefales til alle som trives med banktjenester på mobilen 👍🏻
Hei Linn :) Så bra å høre at dere er fornøyd med prosessen, appen og hvor enkelt det var å flytte lånet. Det høres ut som Bulder fungerer godt for dere. Takk for anbefaling! Hilsen alle oss i Bulder :)