Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig rotete og bruker lang tid. Har måttet kontakte dei svært mange ganger for en så enkel ting som å opprette depositumskonto! Svært dårlig kommunikasjon og har ikkje styring på kva som blir sagt.
Hei Josse! Det var veldig kjedelig å høre du hadde en dårlig opplevelse med oss når det gjaldt å opprette depositumskonto, og vi takker for tilbakemeldingen. Det skal selvsagt ikke være noe det bør være behov å kontakte oss gjentatte ganger for å få opprettet. Vi kan naturlig nok ikke gå inn på ditt spesifike tilfelle her, så vi vet ikke årsaken til at det var behov for å kontakte oss flere ganger, men send oss gjerne en melding i nettbank/mobilbank om noe fremdeles er uklart. Om du skulle ha behov for å opprette depositumskonto i framtiden, finner du bestillingsskjema og framgangsmåte på www.danskebank.no/depositumskonto /Per
En gjennomgående veldig god bank med produkter og tjenester i særklasse. Aldri nedetid og alt fungerer optimalt til enhver tid.
Hei Thomas! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! /Per
Opplevde elendig kundeservice fra rådgiver i forbindelse med lånesøknad. Styr unna.
Får veldig gode rentevilkår på boliglån gjennom fagforening, som veier opp for dårlig nettbankløsning. Nettbanken er gammeldags, tidvis tungvint og mangler nyttige selvbetjeningsfunksjoner som jeg hadde i min forrige bank. Savner mulighet for å bestemme hvordan ekstra avdrag på boliglån håndteres. Veldig kort frist før automatisk utlogging fra nettbank. Ok kundeservice og rådgivere. Mobilbankløsning er bra.
Hei Anne! Det er godt å høre du er fornøyd med vilkår hos oss, men selvsagt kjedelig å høre at du er misfornøyd med nettbanken vår. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre. Når det gjelder utloggingsfristen er det nye krav fra regelverket PSD2 som er årsaken til dette. Vi som bank er pliktet til å sikre at maksimal tid uten aktivitet fra bruker etter at hun/han er autentisert for å få tilgang til sin betalingskonto på nett ikke skal overstige 5 minutter. Håper du ellers er fornøyd som kunde hos oss, og ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det skulle være noe du lurer på. /Per
Fikk ei god rente i denne banken, hadde aldri valgt den ellers. Nettbanken er, tro det eller ei, enda dårligere enn DNB sin løsning. De har valgt den mest omstendlige måten å logge seg inn på via bank ID, dvs. fødels + personnummer (!), så bekreftelse på bankID type, så bekreftelse på mobil + kode, for så å avrunde med personlig passord i banken. Og denne prosedyren må du ofte igjennom en fire-fem ganger pr. besøk. Til og med en melding til banken må signeres digitalt med bankID. Og er du borte fra pc'en i tre-fire minutter, blir man kastet ut og må logge seg inn igjen (de har en meget kort tidsfrist). Videre kan en ikke velge hvilket innhold som skal vises på forsiden. Kort fortalt, velg en annen bank. Min favoritt på nettbank er S'banken.
Hei Tom! Det var hyggelig å høre at du er fornøyd med at du er fornøyd med vilkårene du har hos oss. Ellers er det selvsagt kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med nettbanken, og vi tar med oss tilbakemeldingen videre. Når det gjelder årsaken til at du blir logget ut, er dette krav gjennom regelverket PSD2 som sier at vi som bank er pliktet til å sikre at maksimal tid uten aktivitet fra bruker etter at hun/han er autentisert for å få tilgang til sin betalingskonto på nett ikke skal overstige 5 minutter. Vi jobber kontinuerlig med utvikling av våre digitale løsninger, og det er i det siste mobilbanken vår som har blitt oppgradert i høyest grad, da vi ser de fleste kunder foretrekker nettbank på håndholdt enhet. /Per
Byttet bank pga. en god fordelsavtale gjennom Akademikerne. Hadde det ikke vært for de veldig gode vilkårene hadde jeg byttet tilbake.. Nettbankløsningen er veldig gammeldags og tungvin. Bank-id fungerer bare når den selv vil. De skal ha skryt for at kundeservice svarer raskt og er behjelpelige, men jeg har heller aldri hatt så mye behov for kontakt med bankpersonale som etter jeg flyttet til Danske bank, dette med henvendelser på ting som i min gamle bank gikk av seg selv, eller man enkelt kunne ordne på 1 sek. Generelt veldig lite brukervennlige løsninger.
Hei S! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vilkårene hos oss, men selvsagt kjedelig å høre at du er misfornøyd med nettbankløsningen vår. Vi jobber kontinuerlig med våre digitale løsninger, spesielt mobilbank, og vi setter derfor stor pris på alle tilbakemeldinger. Du kan ellers finne svar på de fleste spørsmål via https://danskebank.no/kundeservice /Per
Har Danske bank kun på grunn av gebyrfri betaling til Sverige. Ellers er både kundeservice og nettbank under enhver kritikk. Så og si umulig å opprette avtalegiro, som er den enkleste sak i f.eks. Sparebank1. Veldig knotete og vanskelig og nesten uforståelig nettbank. Ingen varsel om eFaktura som er forfalt! Ikke engang varsel om forfalt faktura på egne kredittkort i banken! Virker som banken med hensikt sender opplyser minstebeløp og ikke den reelle regning på kredittkort, ihvertfall er det vanskelig å oppdage forfallsdato! Anbefaler ikke banken til noen! Hadde en veldig positiv bankkontakt som gikk ut i permisjon, og som nå er tilbake! Det kan hjelpe på videre kundeforhold.
Hei Arve. Det var kjedelig å høre at du har en dårlig opplevelse av oss. Om du har konkrete eksempler du er misfornøyd med rundt vår kundeservice setter vi pris på om du tar kontakt med oss enten via melding i nettbanken slik at vi får tatt dette videre. Når det gjelder faktura på kredittkort hos oss, vil alltid totalt utestående beløp og forfallsdato framkomme på denne. Dersom faktura på kredittkort blir ubetalt varsler vi om dette i form av et betalingsvarsel. Ellers kan du finne svar på det meste du lurer på rundt våre digitale løsninger på våre hjemmesider: https://danskebank.no/privat/faa-hjelp /Per