Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært firnøyd med Danske bank [ tidligere Fokus ) i alle de år. Etter at nyheten om at de skal,kjøpes opp er Nordea er den blitt forferdelig. Saksbehandlere burde vært ærlig om at de ønsker å kvitte seg med alle privatkunder slik at man ikke brukte lang tid på å f.eks søke om lån. Er i prosess for å få byttet bank. Trist at kundeforholdet skal avsluttes på denne måten
Har aldri vært noe problem, fin nettbank, synd at man må flytte bank etterhvert!!
Har prøvde å få svar på enkle spørsmål om boliglån. Uansett hva jeg trenger blir jeg bedt om å kontakte kundeservice. De tar jo ikke telefonen, fort en ventetid på 1,5 time for en samtale på 1,5 minutt. Håpløst. Bare å bytte
Har hatt samme rådgiver i banken i mange år, men nå i 2023 vil man ikke lengre ha en fast kunderådgiver. Man får heller ikke snakke med rådgiver. Helt utrolig.
Tok 15 dager å få utbetalt et lite lån til ny bil mens jeg hadde den gamle til salgs. Da pengene kom hadde jeg ikke bruk for dem lenger.
Håpløst å få kontakt med både kundesenter og rådgiver. Uakseptabel lang responstid på henvendelser pr. nettbank epost. Bytt bank!
Mye gebyrer og kundeservice som er til de grader underbemannet. De som jobber der når du kommer gjennom er flinke og ornder. Det Er en bank med gammeldagse sytemer i form av nett bank og mobil bank. Men den gjør jobben. De hadde før mye bedre vilkår for handling i utlandet som er fjernet og. Men Apple pay er en bra ting. Velg heller noe annet ikke noe billigere enn andre og vil du slippe og bruke minnum 20 min for og nå kundeservice så velg noe annet.