Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Håpløst å få kontakt med både kundesenter og rådgiver. Uakseptabel lang responstid på henvendelser pr. nettbank epost. Bytt bank!
Mye gebyrer og kundeservice som er til de grader underbemannet. De som jobber der når du kommer gjennom er flinke og ornder. Det Er en bank med gammeldagse sytemer i form av nett bank og mobil bank. Men den gjør jobben. De hadde før mye bedre vilkår for handling i utlandet som er fjernet og. Men Apple pay er en bra ting. Velg heller noe annet ikke noe billigere enn andre og vil du slippe og bruke minnum 20 min for og nå kundeservice så velg noe annet.
Hadde Danske Bank pga gunstig fagforeningsavtale, som fungerte helt ok bortsett fra alt som må gjøres i den utrolig lite brukervennlige nettbanken. Etter noen år som kunne hadde vi behov for ny bolig, og ba om finansieringsbevis for dette. Vi hadde en midlertidig og kortvarig livssituasjon som ikke "fulgte skjemaet" til banken, og fikk derfor komplett avslag på finansiering med anbefaling om å ikke kjøpe ny bolig. Dette var en beskjed vi fikk på melding i postkassen, helt blottet for en samtale rundt ulike andre løsninger. Har fått god hjelp og kundebehandling fra to andre banker, der begge la til rette for at vi fant en løsning som sikret dem og oss. Kommer aldri tilbake til Danske Bank. Anbefales for dem som får god rente gjennom fagforeningsavtaler, men aldri bruker nettbank eller har behov for fleksibilitet rundt livssituasjon.
Etter 45 minutter med "takk for at du venter" avsluttet jeg samtalen. Det er begrenset hvor lenge en kan ha høytaler på i jobben. Ønsket et møte med kunderådgiver i min lokalbank, men dette kunne ikke la seg gjøre på chaten. Nå er min tålmodighet oppbrukt, vurderer seriøst å bytte bank etter et langt kundeforhold. En bruker ikke timer på å komme i kontakt med noen som vil gjerne ha deg som kunde... når det finnes andre som tar kunder mer seriøst. veldig kritikkverdig dårlig kundebehandling
Jeg er kunde både privat og md bedriften i Danske bank. Det har fungert bra i ca. 10 år. Nå er det lange vetetdider. Ventet ovwer 20 minutter på svar på bedrift uten at de tok telefonen. Måtte gi opp. Jeg har også prøvd å ringe kundeservice privat, og det er akkurat det samme. Jeg har sendt meldinger i deres eget "sikre" meldingssystem, men det er så sikkert at ingen får lest den. Nå har det gått tre uker og det har ikke kommet noe svar. Akkurat nå ventet jeg svar på en Chat men de logger av etter 5 minutter mens svartiden er 10 minutter, så da ble det ikke noe svar i dag heller. Så av hensyn til helsen din bør du velge en annen bank.
Finnes ikke kundeservice, 1 time minimum for å komme igjennom på tlf. Det er umulig å komme igjennom. ser meg nødt å bytte bank
Beklager, har nå stått 45 min i telefonkø. Chattetjenesten fungerer ikke. Blir automatisk logget ut etter 5 min., men køtiden på chatt er 13 min.