Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eksepsjonelt dårlig service. Treg på å svare på henvendelser. Får ingenting igjen for lojalitet.
Brukergrensesnittet i nett banken er steinalder. Trenger du telefonisk hjelp så må du gjennom 5 menyer med trykk ditt og datt.
Hadde en kredittkortavtale via min tidligere arbeidsgiver. Overtok det ufrivillig når jeg sluttet i jobben - betalt gebyrer og det er ikke mulig å avslutte uten å ta kontakt med kundeservice. Kundeservice henviser deg da til å opprette en 'post' inne i nettbanken. Her har du mest sannsylig allerede blitt logget ut siden sist du gikk inn for å kontakte kunderservice på grunn av en ekstremt hissig inaktivitetssjekk.
Jeg var kunde hos dere, for mange år siden. Så det var en pasient som har konto, hos dere. Så hun var veldig fornøyd
Jeg har hatt problemer med nettbanken kommer som regel ikke inn ved bruk av min P C Jeg er drittlei av og møte feil hver gang jeg skal logge inn. Nå ser jeg at jeg må bruke mobil bank for og kunne betale mi e rekninger.De er ikke normalt og måtte bruke timer for og få legge inn faktura . Vi bør snart få betalt for alle timer vi har bruk Dere må snart sette en deadline og forlange betring av dette produktet Mobil bank har virket hver gang. Og de ser ut for at jeg kan permiter min P C Hva er årsaken til at den Danske bank alltid skal ha dette Problemet?
Tar ALT for lang tid å skaffe finansieringsbevis. Boligen er solgt for flere uker siden. Fortsatt ikke mottatt noe finansieringsbevis.
har ringt å ringt i timesvis uten å få svar... nå bytter jeg til dnb og flytter boliglånet dit... jeg har vært kunde i den danske bank i 30 år men ikke lengre.. de har en forferdelig dårlig kundeservice...