DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DnB vinner en del ved å praktisk talt ha et monopol i Norge. Servicen er dårlig, informasjonen er verre og oppfølging er håpløs. Dersom DnB hadde vært en farge, så hadde de vært beige. Til DnBs gunst kan sies at dersom man aldri får problemer, ja da er de helt kapable. Trenger man hjelp, råd eller bare skal melde seg ut - ja, da er det krise. Kort oppsummert må man si at ens fornøydhet som kunde hos DnB avhenger av hvor mye man må ha med dem å gjøre - desto mer kontakt, desto verre blir det. I det minste kan man si at penger i ens egen madrass ikke er like ille, rentene er til og med nesten det samme som å ha sine penger hos DnB.
Hei Bjørn og takk for tilbakemelding. Det er trist å lese at du ikke er fornøyd med vår service. Slik ønsker vi ikke at det skal være. Hvis du har en sak du mener er behandlet feil eller dårlig setter vi pris på om du vil sende oss en nettbankmelding og forklarer hva som er skjedd, så kan vi se nærmere på det. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Dere kan vel ansette kompetente personer ved kundeservice. Dere har milliardoverskudd, og burde ansatt og betalt folk som har peiling. Dette er svakt i 2021!
Hei Kalle! Forstår at det er frustrerende å sitte i kø, og beklager for at du ikke fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med oss angående ditt kundeforhold. Noen ganger er det mange som ønsker å prate med oss samtidig, og dette fører til lengre ventetid enn normalt. Har du mulighet for å logge inn i nettbanken din så er det også mulig å chatte med oss derfra. Her er det ofte kortere ventetid og vi har dyktige rådgivere som sitter klar for å hjelpe deg :) /Ann-Kristin
Veldig dårlig kundeservice hos DNB. Jeg sendte inn en lånesøknad angående huslån. Tok da nesten en uke før jeg ble oppringt av en sikkelig frekk kundebehandler. Jeg opplevde det slik at kundebehandleren gjorde narr av meg, samt kverulerte og vridde på alle ord og setninger jeg sa. Dette medførte at jeg nå har fått huslån i en annen bank. Styr unna DNB.
Hei Ole! Det er veldig leit å høre at du opplevde dette slik hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være på noen som helst vis! Jeg anbefaler deg å skrive til oss i nettbanken under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, eller kontakte oss på 915 04800 eller chat via nettbanken, så vi kan få undersøkt dette nærmere og eventuelt få tatt en prat med rådgiver det gjelder. Jeg kan love deg at dette ikke er hva vi ønsker å representere, og vi gjør det vi kan for å forhindre at våre nåværende, og fremtidige kunder ikke opplever slik behandling igjen hos oss når de søker hjelp av oss! /Vinjar
Overholder ikke åpningstiden! Vi venter utenfor banken , vi står helt foran men har mange kunder som står bak oss. Vi er neste som skulle komme inn, men de tok ikke oss imot selv om før stengetid som er kl 15.00. Det var to kunder som kom ut før kl 15.00 og da vi som egentlig skulle komme inn, men fikk ikke lov å komme inn! Klokke er ikke en gang 15.00. Hva er grunnen til å ikke ta kunde inn i banken før åpningstiden og når man har stått lenge og venter, bruker tiden sin men får ikke noe ut av det! Hvem som gir ordre at nå tar vi ikke imot flere kunder inn før 15.00. Må overholde åpningstid! Behandle bedre kundene sine!
Hei Myls! Det er vanskelig å si akkurat hvorfor dette skjedde med dere, men om dere kontakter vårt kundesenter på 915 04800 eller via chat i nettbanken, kan vi se nærmere på dette! Vi vil eventuelt kontakte kontoret det gjelder for å høre om hva, eller hvorfor dette skjedde! Vi beklager for at du fikk denne opplevelsen hos oss! /Vinjar
Har heldigvis byttet bank fra DNB for mange år siden, den gang på grunnlag av at de ble for store og mistet fokus på personkunder. Denne anmeldelsen er basert på en midlertidig depositumskonto. Veldig omstendelig prosess å få avsluttet kontoen, beløpet er ikke synlig i nettbanken og det er behandlingstid på prosessen. Mail utsendt etter utleier har frigitt depositumet er uoversiktlig og med hyperlink til nettbank uten synlig tilgang på det nødvendige skjema. Det tok meg lang tid å finne frem selv via chatboten. Kundeservice er utilgjengelige. Per telefon er det kontinuerlig lang kø. For en lei opplevelse. Har særlig sympati for lojale seniorkunder.
Hei! Det er beklagelig å høre at du føler slikt som oss, vi hadde satt veldig pris på om du kunne skrive til oss fra nettbanken under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så vi kan få sett nærmere på saken din og tatt det med videre så vi kan internt jobbe med å finne bedre løsninger i fremtiden! /Vinjar
Jeg ble kunde i 2010 hos DNB med boliglån til første bolig. Jeg var da 21 år gammel og er nå 32. Og følgelig har jeg fått oppleve DNB fra jeg var ung og uerfaren og til jeg ble voksen og erfaren. Og langs hele min reise har DNB vært en fantastisk bank i alle ledd. Alltid hjelpsomme og hyggelige, ordner gode løsninger og tjenester. Når jeg ser innlegg på innlegg her inne hvor folk kaller DNB for "dritt bank", "ubrukelig kundeservice", "svindlere" og lignende må jeg si jeg blir helt sjokkert. Men sjokket gir seg fort da jeg ser hvordan de staver og artikulerer seg. Når voksne mennesker som bruker slike ord i sinne på internett har 5 skrivefeil for hver setning, blir det åpenbart at de har gått livets harde skole og ikke evner noe annet enn parokialistiske reaksjoner på motgang. Det er selvfølgelig de som ikke gidder hverken jobb eller utdannelse som slenger fra seg sure oppstøt om de som har som lånt de penger så de kan bo under tak. Takk, DNB, for alle de fantastiske opplevelsene jeg har hatt hos dere. Det har vært gode 11 år, så vi prøver oss på nye 11 år. Mvh Henrik <3
Hei Henrik! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding, det er slike tilbakemeldinger som motiverer oss til å fortsette å gjøre den jobben vi gjør og alltid møte våre kunder med et åpent sinn og ønske om å gjøre deres hverdag enklere! Vi håper selvfølgelig vi fortsetter å være fantastiske for deg i mange år fremover i tid også! <3 /Vinjar
Lite kundevennlige. Nedlatende bank. Etter flere 10 år som kunde er det vanskelig å forholde seg til en rådgiver.
Hei Britt! Vi beklager for å høre at du opplevde oss på denne måten. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, hvis du har en klage på behandling av rådgiver eller rutine som ble utført, anbefaler vi deg å skrive til oss fra nettbanken vår under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så dette kan bli undersøkt nærmere. Vi håper du ellers har en flott dag! /Ann
Alltid først ute med å heve renten, alltid sist med å senke den. Null proaktiv kundebehandling, null fleksibilitet. En kundeservice som virker som den er satt opp for at folk skal gi opp og bare legge på i frustrasjon (robotstemmer som ikke forstår issues, ventemusikk med EN setning på loop i timesvis, 3-4-5-6 avdelinger som ikke vet nok om hverandre til å sende deg riktig etter du har blitt sendt feil en gang, ekstreme ventetider, løfter om å bli ringt tilbake som ikke holdes, osv osv osv) Jeg anbefaler absolutt alle som har mulighet til å finne en annen bank!
Hei, Steinar! Dette er langt i fra det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med etter å ha kontaktet vår kundeservice. Det er bare å beklage for at du har fått en dårlig opplevelse, og vi håper på muligheten til å rette opp inntrykket ved en senere anledning. /Even
Jeg ventet for en bedrift konto merr en et år uten å få noe , veldig dårlig kunde service . Jeg kommer ikke til å anbefale dnb til noen .
Hei, Vasil! Trist å høre om opplevelsen din. Takk for at du sier i fra når noe ikke er bra nok! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken slik at vi får gått gjennom saken på nytt. /Even
Bruker mange dager på å overføre penger!3 dager og ennå ser jeg ikke at penger har kommet vedkommende👎
Hei, Nils! Leit å høre om problemer med overføring. Du kan kontakte oss på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken neste gang du skulle komme ut for slikt, så hjelper vi deg med en gang. /Even
Fin mobilapp. Enkel og ikke for mange funksjoner. Liker også at den integrerer godt med iOS, feks Snarveier og Widgets. Men et stort savn er Apple Pay. Dette må straks på banen. Kommer til å bytte hvis en aktør med Apple Pay også har en god nok app.
Hei, Eivind! Takk for en god tilbakemelding. Apple Pay har jeg dessverre ingen ny oppdatering på. /Even
Elendig kunde-service og et sant gebyr-helvete.Var kunde DNB,men hoppet over på Skandiabanken da den etablerte seg i Norge. Jeg har lurt veldig på en ting. På alle undersøkelser om kundetilfredshet har DNB i ti-år ligget desidert på jumbo-plass. Er det virkelig ingen i ledelsen som tar dette alvorlig og gjør noe med det. Banken har også vært innebandet i en hel rekke med lyssky aktivitet som ikke sømmer seg for en bank som ønsker å være seriøs. Det virker mer som inntjening er viktigere enn moralen.
Hei Hans, tusen takk for tilbakemelding om hvorfor du er, eller var, misfornøyd som kunde hos oss! Vi kommer til å ta dette med videre internt for videre forbedring. Vi håper at vi en gang i fremtiden kan møte deg med tjenester og priser som er appellerende for deg. /Ann
Jeg ble trukket 2 ganger på et uttak i minibank. Jeg har nå ringt mellom dnb og Euronet i 2 dager, og det eneste de klarer er å gi motpart skyld og ansvar for å rette opp. Kommer ingen vei.... På begges Internett sider, står det klart og tydelig at om slike hendelser skjer, skal begge parter kontakter, og de to skal samarbeide seg i mellom for å løse dette. Det har ikke skjedd! Så nå er det nok, nå bytter jeg bank, det er ikke første gang dnb har trukket penger uten å gjøre noe med det eller sette tilbake, ei heller forklart hvorfor eller hva som har gått galt, og det er sikkert ikke siste gang! Men da er det ikke meg!
Hei Sarah. Vi beklager for å høre at du opplevde oss på denne måten. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, hvis du har en klage på behandling av rådgiver eller rutine som ble utført, anbefaler vi deg å skrive til oss fra nettbanken vår under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så dette kan bli undersøkt nærmere. Vi håper du ellers har en flott dag! /Ann
God sørvis , brukte god tidd på meg.😀 fikk den hjelpen jeg trengte. Han var høflig å posetiv.
Hei, Kitti. Takk for en fin tilbakemelding :) Godt å høre at du har hatt en god opplevelse! /Even
Arrogant, nedlatende og lite informativ kundebehandling ved misforståelse ang. forsikring. Kvinnelig kundebehandler som antagelig er lei av jobben sin, insinuerte at jeg var dum i stedet for å forklare mer grundig og hyggelig. Jeg har vært svært fornøyd med DnB (tidligere postbanken) i 24 år, nå vurderer jeg sterkt å bytte bank. Kjempeskuffet og forbannet.
Hei Camilla. Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss. Først og fremst er det veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre rådgivere. Dessverre får vi ikke gått noe nærmere inn på saker her på denne nettsiden, men vi hadde satt stor pris på om du ville ta kontakt med oss på telefon eller sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din hvor du utdyper din opplevelse. Da får vi muligheten til å ta det videre internt og lære av det. /Nina
DNB en av de Dyreste og Dårligste bankene i Norge. Ikke konkuransedyktig på renter og pris med elendig kundebehandlig ... DNB er på en måte bankenes Telenor for store og dominerende i markedet arrogante ikke konkuransedyktige på priser,renter.vilkår og service. Det finnes ennå noen få alternativer som gir deg bedre renter og vilkår enn DNB bytt bank nå spar penger ! Har vært kunde i DNB det meste av livet det vil si i flere tiår men NÅ er det slutt ! Har nå byttet ut DNB helt også lønnskonto er flyttet og nytt Debet kort er bestilt i en annen bank. Spare pengene et millionbeløp er flyttet bort fra DNB for lenge siden på grunn av ikke konkuransedyktige renter i DNB. Andre banker har bedre renter og bedre vilkår på sparing. DNB er heller ikke konkuransedyktige på boliglån. DNB er ødeleggende for den frie konkuransen som er svært begrenset i norge da blir det arrogant dyrt og dårlig. DNB har dårlige renter på både innskudd-sparing og lån.
Hei Olav, tusen takk for utfyllende tilbakemelding om hvorfor du er, eller var, misfornøyd som kunde hos oss! Vi kommer til å ta dette med videre internt for videre forbedring. Vi håper at vi en gang i fremtiden kan møte deg med tjenester og priser som er appellerende for deg.