DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kunde-service og et sant gebyr-helvete.Var kunde DNB,men hoppet over på Skandiabanken da den etablerte seg i Norge. Jeg har lurt veldig på en ting. På alle undersøkelser om kundetilfredshet har DNB i ti-år ligget desidert på jumbo-plass. Er det virkelig ingen i ledelsen som tar dette alvorlig og gjør noe med det. Banken har også vært innebandet i en hel rekke med lyssky aktivitet som ikke sømmer seg for en bank som ønsker å være seriøs. Det virker mer som inntjening er viktigere enn moralen.
Hei Hans, tusen takk for tilbakemelding om hvorfor du er, eller var, misfornøyd som kunde hos oss! Vi kommer til å ta dette med videre internt for videre forbedring. Vi håper at vi en gang i fremtiden kan møte deg med tjenester og priser som er appellerende for deg. /Ann
Jeg ble trukket 2 ganger på et uttak i minibank. Jeg har nå ringt mellom dnb og Euronet i 2 dager, og det eneste de klarer er å gi motpart skyld og ansvar for å rette opp. Kommer ingen vei.... På begges Internett sider, står det klart og tydelig at om slike hendelser skjer, skal begge parter kontakter, og de to skal samarbeide seg i mellom for å løse dette. Det har ikke skjedd! Så nå er det nok, nå bytter jeg bank, det er ikke første gang dnb har trukket penger uten å gjøre noe med det eller sette tilbake, ei heller forklart hvorfor eller hva som har gått galt, og det er sikkert ikke siste gang! Men da er det ikke meg!
Hei Sarah. Vi beklager for å høre at du opplevde oss på denne måten. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, hvis du har en klage på behandling av rådgiver eller rutine som ble utført, anbefaler vi deg å skrive til oss fra nettbanken vår under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så dette kan bli undersøkt nærmere. Vi håper du ellers har en flott dag! /Ann
God sørvis , brukte god tidd på meg.😀 fikk den hjelpen jeg trengte. Han var høflig å posetiv.
Hei, Kitti. Takk for en fin tilbakemelding :) Godt å høre at du har hatt en god opplevelse! /Even
Arrogant, nedlatende og lite informativ kundebehandling ved misforståelse ang. forsikring. Kvinnelig kundebehandler som antagelig er lei av jobben sin, insinuerte at jeg var dum i stedet for å forklare mer grundig og hyggelig. Jeg har vært svært fornøyd med DnB (tidligere postbanken) i 24 år, nå vurderer jeg sterkt å bytte bank. Kjempeskuffet og forbannet.
Hei Camilla. Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss. Først og fremst er det veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre rådgivere. Dessverre får vi ikke gått noe nærmere inn på saker her på denne nettsiden, men vi hadde satt stor pris på om du ville ta kontakt med oss på telefon eller sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din hvor du utdyper din opplevelse. Da får vi muligheten til å ta det videre internt og lære av det. /Nina
DNB en av de Dyreste og Dårligste bankene i Norge. Ikke konkuransedyktig på renter og pris med elendig kundebehandlig ... DNB er på en måte bankenes Telenor for store og dominerende i markedet arrogante ikke konkuransedyktige på priser,renter.vilkår og service. Det finnes ennå noen få alternativer som gir deg bedre renter og vilkår enn DNB bytt bank nå spar penger ! Har vært kunde i DNB det meste av livet det vil si i flere tiår men NÅ er det slutt ! Har nå byttet ut DNB helt også lønnskonto er flyttet og nytt Debet kort er bestilt i en annen bank. Spare pengene et millionbeløp er flyttet bort fra DNB for lenge siden på grunn av ikke konkuransedyktige renter i DNB. Andre banker har bedre renter og bedre vilkår på sparing. DNB er heller ikke konkuransedyktige på boliglån. DNB er ødeleggende for den frie konkuransen som er svært begrenset i norge da blir det arrogant dyrt og dårlig. DNB har dårlige renter på både innskudd-sparing og lån.
Hei Olav, tusen takk for utfyllende tilbakemelding om hvorfor du er, eller var, misfornøyd som kunde hos oss! Vi kommer til å ta dette med videre internt for videre forbedring. Vi håper at vi en gang i fremtiden kan møte deg med tjenester og priser som er appellerende for deg.
Skrev en melding for min gamle mor i hennes nettbank da jeg så hun betalte en idiotisk høy rente, hun har meget god sikkerhet og inntekt men DNB har rett og slett ikke tid til å svare henne. Hvis denne banken ikke gir henne ett svar i løpet av uken så hjelper vi henne å bytte bank. Hvorfor skal Norges største bank lure sine gamle trofaste kunder som aldri maser om noe som helst? Gjelden er ca 20% av verdien på boligen og hun betaler 2,14%
Vi rydder opp i økonomien. 3500kr koster det å få lån med sikkerhet i bolig. Skulle tro det var med tinglysing, men nei. Det kommer i tillegg. Ikke at jeg skjønte det slik det var skrevet i kontrakten. 4040kr, takk. Ikke bare er tinglysing ekstra, men det trekkes på måfå uten forvarsel, forfall eller bilag. Ikke ligger det som "betaling til forfall", en dag er det plutselig 540kr mindre på konto. Har du ikke penger på aktuelle konto? Ikke noe problem. De overrekker og tar purring hvis du ikke fanger det opp på 24 timer. Mangler du penger til andre utgifter? To bad, dette skal vi som kunder akseptere. Oi. Klager du? Ønsker du bilag eller skikkelig forfall? Nei, det kan du glemme, det har du ikke krav på. Også skal vi fortelle deg hvor dårlig stell du har på kontoen din fordi du ikke leser tanker, bli grinete når du er frustrert over mangel på varsel, invasjonen av uautorisert trekk og påstå du egentlig er sur fordi du "ikke får det som du vil". Jeg hadde byttet hvis ikke renter var bundet i tre år. Styr unna
Hei Boring N! Vi beklager for å høre at du opplevde oss på denne måten. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, hvis du har en klage på behandling av rådgiver eller rutine som ble utført, anbefaler vi deg å skrive til oss fra nettbanken vår under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så dette kan bli undersøkt nærmere. Vi håper du ellers har en flott dag