DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
ALLE tjenester er overpriset og nettbanken lider av en enorm ustabilitet.
DNB sa at jeg ikke hadde råd til å kjøpe de eiendommer jeg eier i dag og har eid i mange år. Det er et ovenfra og ned kundeforhold, og dersom jeg skulle hørt på dem ville jeg ha tapt mange millioner de senere år. Frarådes på det sterkeste og man kommer mye lenger som lånekunde ved å gå til andre banker. Vil huske DNBs arrogante oppførsel resten av mitt liv. Veldig treig kundeservice. Åpne konto og få tilgang til diverse finanstjenester som globale indeksfond er et mareritt når man skal starte på scratch. Har aldri vært borti noen annen bank som får meg til å føle meg så lite verdt, og min egen tid. Sist skulle jeg innom banken for å få rett kopi bekreftet til sameiet. De nektet! Endte opp med å gå til Danske bank i stedet, der jeg ikke var kunde. De lo av DNB sin oppførsel, og gav meg rett kopi bekreftes på 2 minutter. Sendte skriftlig klage til DNB etterpå og fortalte om historien. Fikk beklagelse, dette gjaldt DNB Majorstuen. Banken er helt håpløs og jeg synes synd på dem som jobber der under en slik dårlig ledelseskultur.
Har en fast rådgiver som alltid svarer i løpet av kort tid. Også på kveldstid og i helger. Det setter jeg stor pris på. Gode renter og løsningsorienterte. Bruker dem både på firmaet og privat. Og mye gode tilbud på butikker via DNBs kredittkort. Har anbefalt min rådgiver til mange andre som også har byttet til henne og DNB. Og flere blir det. Tommel opp!
Hadde en BSU som vi ville bruke til og betale lånet under utdanning. Dette greide de og forstå en gang. Neste mnd ble konto avsluttet og hele beløpet satt inn på boliglån. Umulig nå frem til kundeservice.
Forferdelig bank. Uetisk fra A til Å. Hold deg unna, et minutt som kunde hos DNB er et minutt for mye.
En god bank jeg alltid har vært kunde i. De har alltid gitt meg god service på nett og telefonisk. Ikke noe å klage på jeg nei. Alltid behjelpelige når jeg ringer eller har problemer i nettbanken. Så DNB anbefales på det varmeste av meg. Topp karakter på nesten alt, mangler litt på rådgivning, men er fornøyd kunde.
DNB har bra tilbud til alle som bare er ute etter å ha bank konto og nettbanken til betaling av faktura til privat bruk og ikke bedrifter eller større arbeidsplasser og fabrikker.
DnB har nå lagt ned alle filialer i Hurum Kommune. Jeg prøvde å bli kvitt noen kontanter men neida. Trodde det var en filial i Sætre men den var borte til fordel for en annen bank..... Som ikke tok imot kontanter. Jeg tenker med gru på eldre som vil snakke med folk og ikke er konfortabel med kun nettløsninger. Jeg har et langt kundeforhold i DnB og ser at de binder kunder (som alle andre banker) Ved å pushe lån, forsikring, pensjon og betalingstjenester slik at det er endel jobb for kundene å bytte bank. Men NÅ er det nok.
Har vært kunde noen år nå. Nå er de veldig mye forandra de siste 2 årenes tid. Blitt dårligere service og mindre hjelp og info. PLUNDRETE! Men hvilken bank skal en gå til tro? Synd at jeg ikke KAN bytte nå på noen år ennå! Fastrente på boliglån låser!
Tar ikke vare på "vanlige" kunder. Har en ledelse som burde ha vært skiftet ut pga uetiske engasjement.
Fikk bil-lån på ca 8% nominell rente, og godtroende som jeg var, signerte jeg på dette! Helt til jeg oppdaget etter en stund at den effektive renten var på sinnsyke 18,9% Noe jeg overhodet ikke ble opplyst om før signering..!! SVINDLERE.
Ærlig folkens, nå er det på tide at folk bytter fra DNB! Elendig service, lurer kunder, frekke tilbakemeldinger og alt for ofte er det umulig å logge inn i nettbanken...
Jeg syntes banken er arrogant og kunde fientlig. En bank som overhodet ikke fortjener lojale kunder.
Ikke alle er skikkelig opplært i kundeservice, stor gjennomtrekk?
Tverrr og vanskelig på et lite lån med refinansiering på 2 mill. Masse spørsmål på hva pengene skulle brukes til etc. Byttet til skandiabanken. Enkel og kjapp levering av lån. ALDRI MER DNB!
DNB er for store og de tar ikke kunder seriøst, føler meg ikke som en kunde.