DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Beste bank Beste nettbank Beste rente på forbruksfinansiering Beste kredittkort til alle Beste bank på boliglån til alle Beste bedriftsløsning Beste teknologi, og brukervennlighet på nettside Beste resultatorientering for kunde på kundeservice Beste bankløsninger Hva som kan bli bedre: Større romslighet for kunder som søker midlertidig lån. Bedre markedsretting og å bredt øke målgruppen for bankens ulike finansieringstjenester, slik at den favner ABSOLUTT ALLE bankens kunder.
Kundebehandler var frekk og udannet. Jeg ble så forfjamset av samtale fikk ikke sagt et ord. Var i sjokk. Her er må noe være riv ruskende galt?
Jeg ble anbefalt å opprette BSU konto i forbindelse med kjøp av min første bolig gjennom DNB. Denne boligen solgte jeg etter hvert og kjøpte meg en annen. Da DNB nylig informerte om at de setter renta ned til rundt en halv prosent, bestemte jeg meg for å bruke pengene til å betale på boliglånet mitt, som er det samme jeg tok opp ved kjøp av første bolig, men som er overført til boligen jeg eier nå. Det mener DNB at jeg ikke kan, fordi jeg ikke lenger eier opprinnelige bolig, selv om lånet er overført ny bolig. Kunderådgiver fortalte meg at reglene for bruk av BSU-penger hadde blitt strengere de siste åra (åpenbart med tilbakevirkende kraft for avtaler som allerede er inngått) og at det måtte ha skjedd en glipp i informasjonsavdelingen ettersom jeg ikke hadde blitt informert om disse endringene. Han tilbød meg deretter å avslutte BSU- kontoen min med brudd på avtalen slik at jeg kunne betale tilbake skattefradraget og få tilgang på pengene. I følge avtalevilkårene for BSU i DNB som ligger på hjemmesiden deres holder det at bolig er kjøpt etter at avtale om BSU er inngått. Om dette er den første, andre eller femte bolig man har eid nevnes ikke med et ord. Det står også at lån i forbindelse med denne kan betjenes ved hjelp av BSU-penger. DNBs saksbehandlere er tydligvis ikke enige i avtalevilkårene og synes at det er rimelig å foreslå at jeg bryter BSU avtalen min og beklager for øvrig at de kan ha glemt å informere om endringer i vilkårene som ikke står i vilkårene..... Forstå det den som kan. Jeg forstår det ikke og er derfor snart en tidligere DNB-kunde.
Alt er bra med DNB. Vil ikke bytte bank. DNB er genial.
Etter å ha vært kunde igjennom diverse fusjoner, fra en lokal sparebank til et multinasjonalt konsern har jeg opplevd at bankens interesse for sine privatkunder og småbedrifter har gradvis avtatt til ingenting. Dette er en konsernbank, ikke for småsparere. Pluss til nettbankløsningen.
DNB Byttet min personlige kode uten å gi beskjed slik at jeg ikke får kommet inn i nettbanken.
Jeg har vært kunde i mer enn 30 år (først i Postbanken) og jeg er ganske fornøyd med rentene, selv om jeg sikkert kunne funnet billigere. Utvalget av forskjellige konto-typer og aksjer/fond er bra. "Spare" appen gir en grei oversikt over "hva man har hvor". Det var veldig enkelt å øke kredittgrensen på Mastercard pr telefon den gangen jeg trengte det. Jeg har ikke sett en rådgiver på over 10 år - men det er jo så lett å gjøre ting i nettbanken. Nettbanken er av og til ustabil, men det har så langt ikke laget store problemer for meg. Jeg sjekker litt forskjellige bankalternativ akkurat nå, men tror faktisk jeg blir hvor jeg er - det var den vanen.
Banken bør gi sine ansatte opplæring i at frustrasjon over irriterende kunder ikke skal komme til uttrykk før samtalen er avsluttet. Etter 67 i samme bank vurderes bytte av bank for meg og «hele mitt hus». Saken gjelder en mulig glipp fra bankens side. Noe som fører til gjentatt trøbbel. Har ellers et godt kundeforhold . Lykke til med forbedringer!
Har bare erfaringer med DNB og Nordea, og er fornøyd. Kan hende jeg er naiv men de har vært der for meg og ingen problemer.
DNB er Norges største bank med flest kunder og mange av kundene som har kommentert dritt under har sikkert hatt problemer med banken for noen år sida, men DNB e egentlig den beste banken, spesielt for studenter. Appen til DNB er forferdelig og dei planlegger å endre den allerede. Dere burde lese litt om DNB or kordan den fungerer inkludert kontrakten før du skaffer bank hos DNB
Vanskelig da det ikke er noen filial. Dyre gebyr.
Da jeg søkte hjelp om sperret kort og det fungerte ikke hun på kundeservicen svarte bare, ja nei det får jeg ikke gjort noe med nå. Ikke noe beklager eller prøver å hjelpe deg. Ventet i 15 min på telefonen, noe som er dyrt! Vurderer nå og bare bytte bank!
Det er på tide å bytte, svindyre renter, som vanlig bank kunde så er ikke DNB noe valg lengre, ikke mye hjelp å få heller, har en klar beskjed til folk å det er, opprett en bank konto hos andre...
Kunder kommer sannsynligvist i siste rekke hos DNB.. Altfor stor bank til å bry seg om mannen i gata. Vårt firma er DNB Kunde. Da en av eierne solgte seg ut (Som kortet var satt på) bestemte DNB bare å sperre kortet pga dette uten å si noe som helst til oss. Samme dag som vi fant ut hadde vi 3 kritiske regninger vi MÅTTE betale. Men nei, de nekta å åpne kortet. Nytt måtte bestilles, og vi måtte febrilsk finne en løsning å betale de 3 regningene på. Møkkabank. Ingen respekt for noe som helst.
Dyrt, ikke noen filial i mitt distrikt. Har ikke minibanker mer i mitt distrikt, og de har kuttet ut tjenesten bank i butikk/innskudd til konto
Nettbank fungerer veldig bra + hyggelig og hjelpsom kundeservice.