DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundebehandler hos DNB forsikring var utrolig frekk og uhøflig når han svarte meg over telefon. Fikk ikke hjelpen jeg skulle ha, endte opp med at vi begge ble irriterte og la på telefonen. Etter å ha vært kunde hos DNB i 18 år, bryter jeg all relasjon til banken.
Dessverre dårlig, like før jeg vil bytte bank hvis skjerpes skjer, etter 3 år kundeforhold. Hver gang hadde problem, og kontaktet DNB har jeg ikke fått den hjelpen jeg hadde ønsket eller svar på spørsmål jeg lurer på.
Kundeservice er så godt som ikke eksistrerende. Ekstremt lang ventetid.
Mangler bank i nærområdet. Både jeg og hustru har vært gode, trofaste kunder i en årrekke og føler en viss grad av diskriminering av denne årsak. Basert på pengemarkedsrenten det generelle rentenivået i Norge mener vi bestemt at vi betaler for høy rente på aktuelle lån.
Dårlig bank, dårlig kundeservice, dårlig rådgiver og helt forferdelig.
Beholder kundeforhold kun p.g.a. gammel vane , og kun som lønnskonto-kunde. Har sparepenger i annen bank som gir bedre renter. Servicen er ikke lenger hva den var.
Bank som ønsker å hjelpe deg fra A til Å, Glem det, du står alene på A. Etter 15 år i banken er det nok. Nettbank som virker kun om det er fint nok vær, kundeservice som er uhøflige og rådgivere som er mer interessert i å pakke på deg dyre kredittkort, forbrukslån og sparepakker en å gi ærlige råd. Styr unna denne banken.
Ingen hjelp til noe. Ansatte ikke istand til å hjelpe til med aksjer og domains. Hadde flaks og fikk 500,000 dollar igjen for 40 dollar på ett år. De kan ikke hjelpe til med overføring for de skjønner ikke. Fikk beskjed om å gå til forretnings advokat. Forferdelig.
God service og aldri noen problemer. Er superfornøyd, og har vært det i mange år.
Har være kunde i DNB i 40 år og er fornøyd. God kundeservice. Mulig noe dyrere renter på enkelte type lån.
Har et langt uproblematisk forhold men opplever dem som arrogante og lite kundevennlige nå. De er store og tar ikke småkunder alvorlig.
Service. Lett å ringe til. Fin nettbank. Åpen hele døgnet.
Etter å ha mistet alt av betalingsalternativer med lommeboka nylig og ettersom alle butikker i en omkrets på 50+ kilometer har avviklet bank i butikk så man ikke får ta ut noe med pass, har jeg vært pent nødt til å vente på nye bankkort her. Det er i underkant av 14 dager siden jeg bestilte kortet; en prosess som DNB ifølge tar 5 virkedager. 10 av dagene har jeg vært tvunget til ufrivillig vannfast siden jeg ikke har noe å betale med enda. Ved forsøk på å sjekke statusen til de nye kortene, kunne ikke kundeservice gjøre noe. Men helt til slutt rakk fyren å prøve å prakke på meg et gunstig lån... Dette er nok bare toppen av et stort.... STORT isfjell med DNB. Har tilgitt dem mye. Alt fra ikke fungerende nettløsninger, konstante kontraktsendringer, utrolig frekke kundebehandlere, prisendringer og bortforklaringer. Men etter denne siste flausen tenker jeg at det er på tide å sette streken. Min tålmodighet her er ved veiens ende. Kunne jeg gi mindre en én stjerne, hadde jeg nok gjort det. Tror ikke jeg trenger å si mer.
Lån.. De billige lånene kan du ikke få.. Men de dyre lånene kaster de etter deg. Lyst på høy kredittgrense på mastercard? - Ok med et tastetrykk. Lyst på forbrukslån? - Ok med et tastetrykk. Vil du ha kreditt på kontoene dine? - Ok med et tastetrykk. Vil du ha billån med den dyreste renten? - Ok med et tastetrykk. Men ønsker du derimot spareprodukter.. Et hav av papirer må leveres.. Alle rådgivere har ulik kompetanse.. Du gidder ikke lenger. Minstejenta får klare seg uten sparekonto og storebrors blir benyttet til begge. Ønsker du å refinansiere boliglån? Ok- men da må du ha 2 boliglån... Ønsker du etter noen år og samle de til et boliglån for å betale mindre I renter.. Så er det.. UMULIG! Refinansiering ved husbygging - nei fra DNB. Ja fra absolutt alle andre banker... Vært kunder der i 20 år. Nå har jeg sendt klage til finansklagenemden om en rekke forhold. Styr unna. Eneste positive er tilgjengeligheten for innskudd og uttak i butikker og kort til de under 15 år.
Erfaringen min strekker seg over 25 år. DNB er en bank jeg bruker fordi jeg må og ikke fordi jeg vil. Dårlig service, overpriset tjenester (kort & transaksjoner). Har satt i gang en prosess for å forlate DNB.