DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig misfornøyd med DNB. Dårlig kundeservice. Treg hjelp. VELDIG dyrt. Rett å slett ett selskap som ikke bryr seg om kunden, men vil tjene masse penger. Aldri igjen :)
I forbindelse med boligkjøp ble det innhentet tilbud på finansiering fra flere banker, deriblant DNB og det er det verste jeg har vært med på når det gjelder kundeservice. Det tok 5 uker fra første kontakt og saksbehandler måtte purres kontinuerlig. Når første tilbud kom hadde ikke saksbehandler klart å legge inn riktig opplysninger, enda alt var sendt inn på e-post flere ganger. Det endelige tilbudet var forsåvidt greit, men etter dårlig og lang saksbehandling hjalp ikke det!
Syns de er for dyre ift. konkurrentene. De økte nå renta uten at styringsrenta er rørt. Bruk av VISA burde være gebyrfritt i 2016! De gjorde totalt ran via mellomfinansiering ved boligkjøp. Snart ingen filialer igjen. Dårlig etikk mtp. rørledningen i USA, skatteparadisene i Panama osv osv...
En bank som raner lommeboka. Vært kunde i mange år men nå er det nok, har ikke råd til å bli her.
Dette er primært en omtale om kundeservicen til DNB. Forvent lang ventetid på kundeservice. Hjelper lite om nummeret er åpent 24/7 om de ikke svarer. I tillegg høres kunderådgiverne ut som de helst ikke vil at du skal ringe. Kjenner noen som har platinum visa, og disse kommer alltid til en rådgiver i løpet av sekunder og får god service. I ganske stor kontrast til vanlige kunder. Når det kommer til bilforsikring, tilbyr de også veihjelp. Den ene gangen jeg trengte dette, ble jeg lagt på to ganger av serviceagenten.
Dårlig kundebehandling, får aldri svar men må purre på med mailer konstant for deretter få avslag. Har lån på 1. 5 mill og takst på gården er 3,2 mill. Ene del av gården skal selges for 1,2 mill, men enda får vi ikke refinansiert til oppussing som en overgang til ene delen er solgt. Anbefaler overhodet ikke DnB til noen lenger. Bytter bank og skal aldri mer skryte av denne banken mer.
Rett og slett forferdelig kundebehandling. Virker som du fornærmer hele familien deres på selv de enkleste spørsmål.