DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Systematisk svindel av norske småsparere gjennom flere tiår. Tapte alle sparepengene på DnB. Stikkord : "garanterte spareprodukter". DnB fortetter å bryte loven, trenere alle klager gjennom "vi anker til du er død og/eller blakk" - metoden gjennom sin hær av advokater og golf-venner i embedsverket. Norges ledende mafiosobank siden 80-tallet stilles selvsagt aldri til ansvar. Skjønner forøvrig ikke hvorfor jeg gidder å skrive dette. Ingenting overhodet kommer til å skje selvsagt..
Hei! Send oss en melding i nettbanken hvor du viser til eksempler hvor vi har brutt loven så skal vi se på det./Maren
DnB selger ikke aksjene mine uansett hvor mange ordre jeg legger ut eller ikke og de viser aldri reel verdi på Oslo børs, blir like irritert hver dag, når jeg ringte å skulle åpne en egen megler konto fordi DnB som mellom mann ikke er effektivt fikk jeg ikke noe hjelp med å overføre penger til denne kontoen og de kalte meg indirekte dum. Skjerp dere
Hei! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du mener at det er noe feil, eller du ønsker at vi skal se på saken på nytt. /Lisa
Høye renter. Alltid først til å heve og alltid sist til å senke renten. Kredittkortene deres er f.eks ikke forenelig med apple pay, og et helvet å bruke mot playstation store mm. De bruker abnorme summer til lederlønninger, men lite for å godgjøre norske privatkunder. De scorer lavt på miljøbevisthet og moral når det gjelder hvilke land og fond de investerer i. En regelrett drittpakke av en bank. Har heldigvis minimert mitt forhold til dem. De er norges svar på Nestle.
Hei Jørn! Det er synd at du opplever oss slik. Historisk har det variert hvilken bank som har vært først ute når det gjelder renteøkning. Vi tilpasser oss konkurransen i markedet, og opplever at prisene våre er konkurransedyktige. Vi setter pris på tilbakemeldinger. Klager og tilbakemeldinger på bankens produkter kan registreres her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. Ha en fin dag. /Karoline
Sperret av kontoen min, har brukt tre dager på å snakke med dere for at dere skal åpne den. ALLE sier forskjellig ting og ingenting hjelper, dere er useriøse og ingen bryr seg om å hjelpe meg, jeg har ikke tilgang til kontoen min og det er ganske kritisk!! HVA SKAL JEG GJØRE?
Hei! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, så jeg vil anbefale deg å ta kontakt med oss på telefon 9504800 slik at vi kan undersøke nærmere. /Tonje
730.000:- har forsvunnet fra mine to kontoer. Autogiro har sluttet å fungere. Inkassovarsel hoper seg opp. Pensjon blir sendt i retur. Må legitmere meg med pass for å få tilgang til pengene. En prosess som tar flere måneder. Nödpass ikke gyldig legitimasjon. Risikerer tvangssalg av bolig. Over 40 års kundeforhold torpedert. Ble stemplet som potensiell kriminell av DNBs representant. Hva skal jeg gjöre?
Hei Lars! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, men vi er pålagt av myndighetene å innhente oppdatert gyldig legitimasjon ihht gjeldende regelverk. Kunder som ikke har pass eller annen legitimasjon har hatt muligheten til å be om utsettelse mens de venter på nytt. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, men hvis kontoene dine har blitt avsluttet kan du ta kontakt med kundeservice for å få hjelp til å overføre. /Marthe
fikk purregebyr for en faktura som var alerede automatisk betalt (efaktura, avtalegiro ....) pga økende renter ?! WHAT THE F@CK? fikk beskjed på telefon at jeg kan vente også det samme drit på neste månader og.. WHAT THE FæCK? skal skrive til forbrukerrådet... dnb må legges ned...
Hei! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du mener det er gjort en feil eller om du ønsker at vi skal se på saken på nytt. /Marthe
Det er flaut å henge med vennene dine når du bruker DnB. Mens alle kjøpte en drikke for seg selv, 1 venn tokk ut iPhonen sin og betalte kontaktløs med den... den andre vennen tar ut sin apple watch og betalte med klokken sin. Mens bonde meg som har DnB sto der som en fattigg person. Jeg er generelt fornøyd med DNB, men de støtter ikke Apple Pay. Hadde gitt dem høy vurdering om de hadde apple pay.
Hei Lion! Vi er uenig i Apples forretningsmodell som ikke gir tredjeparter tilgang til å bruke telefonens funksjonalitet for kontaktløs betaling, og derfor støtter vi ikke Apple Pay. Du kan lese mer om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/vipps-eller-apple-pay-derfor-velger-dnb-a-satse-pa-vipps. Det er godt å høre at du er fornøyd ellers, og vi setter pris på å ha deg som kunde hos oss. /Tonje