DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
fikk purregebyr for en faktura som var alerede automatisk betalt (efaktura, avtalegiro ....) pga økende renter ?! WHAT THE F@CK? fikk beskjed på telefon at jeg kan vente også det samme drit på neste månader og.. WHAT THE FæCK? skal skrive til forbrukerrådet... dnb må legges ned...
Hei! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du mener det er gjort en feil eller om du ønsker at vi skal se på saken på nytt. /Marthe
Det er flaut å henge med vennene dine når du bruker DnB. Mens alle kjøpte en drikke for seg selv, 1 venn tokk ut iPhonen sin og betalte kontaktløs med den... den andre vennen tar ut sin apple watch og betalte med klokken sin. Mens bonde meg som har DnB sto der som en fattigg person. Jeg er generelt fornøyd med DNB, men de støtter ikke Apple Pay. Hadde gitt dem høy vurdering om de hadde apple pay.
Hei Lion! Vi er uenig i Apples forretningsmodell som ikke gir tredjeparter tilgang til å bruke telefonens funksjonalitet for kontaktløs betaling, og derfor støtter vi ikke Apple Pay. Du kan lese mer om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/vipps-eller-apple-pay-derfor-velger-dnb-a-satse-pa-vipps. Det er godt å høre at du er fornøyd ellers, og vi setter pris på å ha deg som kunde hos oss. /Tonje
Vi gjør akkurat som vi vil og gir blaffen i de kundene vi ikke ønsker. Hilsen DNB. Jeg hadde hatt et kundeforhold i flere tiår men ble dyttet ut på grunn av en fillesak. Ingen nåde fra DNB. Tidligere har jeg tapt store summer pga dårlig fondsforvaltning i denne banken men fikk ikke noen erstatning.
Hei Trygve! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss på telefon 91504800 slik at vi kan se nærmere på det. /Tonje
Følger ikke renteutvikling for sparing når renta går opp , men lånerenten justerer de raskt. De er alt for store og oppfører seg arrogant i forhold til vanlige kunder.
Hei! Hvor mye innskuddsrentene øker, varierer fra produkt til produkt. Vi tilpasser oss konkurransen i markedet, og vi opplever at prisene våre står seg godt. Vi har økt innskuddsrenten for flere av våre spareprodukter, og du finner oversikt over disse her: https://www.dnb.no/sparing/prisliste-sparing /Ann-Kristin
DNB støtter fortsatt ikke Apple Pay i slutten av 2022 på tross at masse andre banker gjør dette, og skylder på "langtidsinnovasjon". Derfor satser de heller på Vipps, en tjeneste de har vært med å bygge og eier, som KUN fungerer i Norge, når Apple Pay fungerer i hele verden. I det store spektrum, er DNB en flue i forhold til Apple, og DNB mener at de vet best. Det er skammelig. Jeg har nå byttet fra DNB og plutselig kunne jeg bruke Apple Pay når jeg reiser til andre land i Europa jevnlig og slipper å ha med meg noe bankkort i lommen lengre. Det kan jeg ikke hos DNB. DNB er latterlig hovne og tror de vet best, mens i realiteten vil de bare ikke tape bittelitt ekstra inntekt som de ville gjort ved å adoptere Apple Pay. Latterlig dårlig av Norges største bank, som hevder de er så langt fremme teknologisk.
Hei Mathias! Leit å høre at du ikke har vært fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Vi håper selvsagt at du vil vurdere å komme tilbake til oss ved en senere anledning. /Tonje
Over to timer på vent uten å få snakke med noen. For dårlig. Får ikke engang tilbud om å bli ringt opp uten å miste plass i køen.
Hei! Ta gjerne kontakt med oss på chat via innlogget nettbank, der er det som oftest mindre kø og lettere å nå oss. Vi er åpen hver dag 7- 23, så tidlig på dagen eller om ettermiddagen er det stort sett ingen kø! :-) /Viktoria
Jeg ser at jeg ikke er ikke den første som skriver negativ omtale om DNB's kundeservice her på bytt.no. Det er ikke rart, for DNB's kundeservice er elendig. Har man en sak gående med DNB, så treffer man på forskjellige "kunderådgivere" hver gang man tilfører saken en ny melding. De fleste kjenner sikkert til ordtaket "jo flere kokker, jo mer søl". Dette stemmer godt med den erfaringen jeg har med DNB's sk kundeservice. Jeg har ofte erfart at nye rådgivere ikke engang gidder å lese hele meldingstråden før de svarer meg. Det betyr at jeg må forklare hele saken på nytt, og følgelig kaster bort mye tid. Dersom man har sendt inn en melding i en sak, så burde saken hatt samme saksbehandler i DNB til saken er avsluttet.
Hei! Det er flere rådgivere ja, det må nesten til i en så stor bank med mange kunder :-) Kjedelig å hører at du har hatt negative opplevelser, det ønsker vi selvsagt ikke. Ta gjerne kontakt med oss igjen på tlf, chat eller skriv en melding fra nettbanken din. Vi vil hjelpe deg så godt vi kan, og har mulighet til å se på tidligere kontakt du har hatt med oss, så jeg håper du får en bedre opplevelse med oss neste gang. /Viktoria