DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dersom du tenker på å etablere bedriften din gjennom DnB så hold deg unna! Først er det en enorm ventetid, samarbeidspartner, crm systemer og regnskapsfører er alle tålmodige, men når det endelig kommer til en saksbehandler så er det en kort mail om avslag. Vi snakker om et bedrifts konto, som er null risiko for en bank, det er beregnet lønnsomhet fra første dag, kontrakter er på plass og 5 ansatte som venter på oppstart. Siden det er et krav om at private kontoer skal være på samme bank, så er man 100% låst. Nå starter en prosess med ny bank, og med behandlingstiden det medførermedfører så mister vi mest sannsynlig avtaler og 5 ansatte står uten jobb i korona pandemien. Dette for at de tar en avgjørelse som er katastrofal. Styr langt unna, jeg har vært kunde her her i 10 år, jeg bytter og skal gjøre det til min livs oppgave å få så mange med meg.
Hei Alex! Trist å høre at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på 04800, så kan vi se på saken din. Da kan du også få en bedre begrunnelse på avslaget. /Mariell
Har bare gode erfaringer gjennom 50 år. Har hatt egen kontakt i banken og føler meg belkpmmen når jeg tar kontakt. Bruk av kredittkort kan skape problemer noen ganger, men baken har alltid hjulpet meg dersom ting har oppstått. En gang hadde uvedkommende brukt kontoen min i utlandet. Ca 50000 kr var trukket uten min vitende. Banken tilbakeførte pengene utwn problemer. Jeg vil påstå at jeg er en problemfri kunde og banken behandler meg deretter. Godt fornøyd med DNB!
Hei! Så koselig å høre at du opplever oss på denne måten! Ønsker deg en strålende dag /Erik
DNB er blitt en forferdelig bank,med lite og INGEN SERVICE for privat kunder,heller ikke lokal minibank.Her jeg bor finnes IKKE DNB minibank for kontantinnskudd i nærheten.Jeg bor i Eidsvoll/Minnesund . DNB er ingen bank for folk flest,nå kan heller ikke posten brukes til kontantuttak .Jeg må reise tur/retur minimum 14 MIL,Nærmeste minibank for innskudd i minibank er Jessheim. DNB har vokst seg selv over hodet,og vil miste MANGE privatkunder-deriblant meg!
Hei Dag! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Etter at vår avtale med posten ble avviklet, så er det Kontanttjenester i Butikk som kan benyttes. Du kan finne mer informasjon om tjenesten her: https://www.vipps.no/produkter-og-tjenester/privat/kontanter/kontanttjenester-i-butikk/ /Ann
Veldig fornøyd med både nettbank, mobilbanken og spare. Informative nettsider.
Hei Janne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig for at våre løsninger skal bli bedre og setter stor pris at du liker våre tjenester. /Ann
Lytter ikke til hva du har å si ! Mener at du avbryter dem midt i samtalen når du prøver å få dialog med dem !? Krever idiotisk mye bevis fra deg som de har allerede !!! Kommer med påstander som de bygger på indikasjoner ??(ang. FATCA og CRS) - dersom du mener at du har rett kom og skriv egenerklæring og nytt dokumentasjon eller mener de vil sperre dine banktjenester.
Hei Peter og takk for tilbakemelding. Trist å se at du er misfornøyd med vår service. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen dersom du ikke mener du fikk hjelpen du skal ha sist. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Umulig å komme i kontakt med. 30 foran deg i køen!! Chatroboten finner man ikke. Feilstavede ord i mobilbanken. Det skrives "Fortsett"..ikke "Forsett". (s 3 i mobilbanken)
Hei! Noen ganger er det mange som ønsker å prate med oss samtidig, og det kan medføre lengre ventetid enn normalt på telefon. Har du mulighet for å logge deg inn i nettbanken så kan du starte en chat med oss derfra :) Da vil du fort komme i kontakt med våre rådgivere. Når det gjelder feilstavelse i mobilbanken å setter vi pris på at du gjøre oss oppmerksomme på dette! Jeg skal ta det med videre :) /Ann-Kristin
Det tar evigheter å få tak i kundebehandlere. Jeg merker meg at telefonsvareren deres takker meg for tålmodigheten, men det er dessverre ikke det jeg ønsker fra banken min.
Hei. Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse når du forsøker å få tak i oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor ventetiden normalt er kortere, og at du også kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Nina