DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lytter ikke til hva du har å si ! Mener at du avbryter dem midt i samtalen når du prøver å få dialog med dem !? Krever idiotisk mye bevis fra deg som de har allerede !!! Kommer med påstander som de bygger på indikasjoner ??(ang. FATCA og CRS) - dersom du mener at du har rett kom og skriv egenerklæring og nytt dokumentasjon eller mener de vil sperre dine banktjenester.
Hei Peter og takk for tilbakemelding. Trist å se at du er misfornøyd med vår service. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen dersom du ikke mener du fikk hjelpen du skal ha sist. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Umulig å komme i kontakt med. 30 foran deg i køen!! Chatroboten finner man ikke. Feilstavede ord i mobilbanken. Det skrives "Fortsett"..ikke "Forsett". (s 3 i mobilbanken)
Hei! Noen ganger er det mange som ønsker å prate med oss samtidig, og det kan medføre lengre ventetid enn normalt på telefon. Har du mulighet for å logge deg inn i nettbanken så kan du starte en chat med oss derfra :) Da vil du fort komme i kontakt med våre rådgivere. Når det gjelder feilstavelse i mobilbanken å setter vi pris på at du gjøre oss oppmerksomme på dette! Jeg skal ta det med videre :) /Ann-Kristin
Det tar evigheter å få tak i kundebehandlere. Jeg merker meg at telefonsvareren deres takker meg for tålmodigheten, men det er dessverre ikke det jeg ønsker fra banken min.
Hei. Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse når du forsøker å få tak i oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at du også kan chatte med oss, hvor ventetiden normalt er kortere, og at du også kan sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken. /Nina
Jeg er så lei DNB og kommer til å flytte hele kundeforholdet. Fikk anbefalt dnb når jeg startet bedrift og har holdt ut et helt år. Hver gang jeg åpner nettsiden eller appen holder jeg på å klikke. Brukergrensesnittet på alle deres plattformer må virkelig være noe av det minst intuitive og elendigste som finnes på hele internett. Appen for privatbank har jeg enda til gode å få logget meg inn på fordi «det kan være noe rusk i maskineriet»... det går rett å slett ikke an å logge seg inn😂 hysterisk egentlig. I tillegg må jeg alltid bruke 5-10 minutter på å lete etter de menyene jeg trenger når jeg bruker bedriftsappen. Halvparten av knappene fungerer ikke og sender deg bare til startsiden og på toppen av det hele så har jeg stort sett fått elendig behandling av kundeservice og rådgivere på finansavdelingen. Nå er det nok for meg, takk og farvel drittbank!
I have been a happy DNB customer since 2012, which I use for personal and company affairs. I have also almost never used their customer services. I have never had a delayed payment or any other issue with DNB or any other bank. When requesting for a finansieringsbevis recently (for a loan to a new house), the person handling the case denied us the loan with a grin as if our request was completely absurd. She failed to look at our complete financial situation, she simply multiplied our salaries x 5, said “No” and almost laughed at us like we cannot multiply. Our wealth is accumulated in our companies (accounts in DNB), they promised 2-3 days and took them 1 month (when I asked for status) to verify one company only, i.e. only part of the job was done. This is incompetence at its best, but worst of all complete lack of respect for their customers. Competitors took less than 1 week without access to our accounts. Investment in DNB is sold, process to move to other banks is initiated. My advice, stay far away from DNB.
dårlig informasjon om at bsu start ikke gir skattefradrag. Banken bør bytte navn på konto, og ikke kalle det noe med bsu.
Hei. Takk for din tilbakemelding. Vi har gjennom de siste årene forsøkt å tydeliggjøre forskjellen på BSU og BSU start bedre på våre nettsider og i teksten som fremkommer i nettbanken når man åpner konto. Jeg har videreformidlet ditt forslag om navneendring, og håper forskjellen på kontoene vil bli enda tydeligere fremover. /Nina
Leste om en som skrev at han ikke hadde lån og alt var både fryd og gammen. Jeg har ikke hatt lån på mange herrens år, bruker ikke bensindel(finnes bedre) , er kunde ene og alene fordi når man ringer hjelpenummeret får jeg alltid hyggelige svar. I Fredrikstad var det også god service noe dere i DNB misforsto tidligere. Dette negative gjelder Sarpsborg ene og alene.
Hei, Frank. Takk for tilbakemelding :) Kjekt å høre at du får hyggelige svar når du ringer oss, men om du har hatt en dårlig opplevelse på bankkontoret beklager vi for det. Håper og tror at vi retter opp inntrykket neste gang du er i kontakt med oss på der. /Even