DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De er for dårlig på service. Jeg mener at det bør ta mere vare på oss.
Rotete nettbank, uoversiktlig og alt for mange innloggingsmetoder og duppeditter.. Og en kode for alt. Jeg har normal datakunnskap. Men det er stort sett problemer når jeg skal gjøre noe ekstra eller betale regninger. Og til chatten: I dag logget de ut fra chatten selv om jeg spesifiserte at jeg hadde tregt nett og gjerne skulle kommet i seng til 23. Likevel logget de av chatten og kl er nå 01 og jeg må vente i kø hver gang de logger av. Oppå dette får jeg beskjed om å bytte nettverk. Beklager DNB men det er dette nettet jeg har tilgjengelig akkurat nå. Om banken skulle komme over dette så er det ikke slik man behandler kunder!
Klarer ikke å hjelpe hverken på kontoret eller på tlf kan ikke forklare hvorfor ting blir trukket fra konto....... Får ikke bestilt nytt kort da konto står i minus, setter inn for å rette dette men kom et gebyr eller noe fra de. Som de ikke kunne svare på hva var da vi spurte..... Skall bytte bank.
DNB har gode omsetning i fjor, og de vil bare tjener penger, uten å tenker på kunder, og skal stenger fillialer over hele landet. Dette er slik DNB behandler kunder som har vært sammen med dem for mer enn 20 år.
Nettbanken er god, har mange kjekke funksjoner og kundeservicen på chat er upåklagelig. Jeg syntes imidlertid at banken priser tjenestene sine for høyt. Dette gjelder både rente og gebyrer.
Kjempebra! Jeg elsker denne banken. Alt er så bra, håper at jeg kan fortsatt være så fornøyd.
Altfor strengt men bra ellers håper dere blir bedre.