DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fått mye feilfaktureringer. masse feil info. Kommer helt an på hvem man snakker med på kundeservice. Noen er helt umulig. Verken jeg eller samboer blir og bruke dnb igjen
DNB bryr seg ingenting om kundebehandling, masse rot. Har boliglån hos dem og har søkt om å øke lånet for å pusse opp. En ny "rådgiver" ringer meg etter å ha sendt inn dokumentasjon og har null info om dialogen jeg har hatt med de andre rådgiverne. De gir heller ingen råd. Man må finne ut av det meste selv.
Få filialer, dårlig hjelp fra ansatte, gebyrer på det meste. Ingen bank for vanlige folk. Man har ikke noe igjen for å være kunde der! (bortsett fra mange unødvendige gebyrer)
DNB er en dinosaurbank, de er blitt for store for å bry seg om kundeopplevelse, innovasjon og løsninger som en har bruk på i den nye digitale hverdagen. Appen er helt håpløst, har vært så og si uendret siden den første smarttelefon kom ut i 2007, og det ser man veldig lett. Elendig grensesnitt, funksjoner og brukervennlighet. Det er faktisk allerede skryt å kalle den for en "app". Den sender deg faktisk bare videre til nettleser appen. Og ikke bare det! Jeg har vært kunde hos DNB i over 10 år og har solid inntekt (>500k), lite gjeld, og ingen betalingsanmerkninger o.l. Bare å glemme å få noen som helst form for lån av de. Selv når jeg ber om ny vurdering ved å sende lønnsdokumentasjon. Kunne en gang ikke få et enkelt kredittkort av de, når jeg har mange andre banker som har ingen problemer å tilby meg kredittrammer på 50000+ Aksje/fondshandel er også latterlig dårlig på både utvalg, funksjoner, priser, og egentlig alt annet også. Avslutningsvis er nettbanken også veldig datert, tungvindt, og mangler mange funksjoner og polish som mange andre banker har hatt på mange år(se Sbanken, Sparebank1). Jeg håper DNB vil skjerpe seg ettehvert da de er en av de få bankene som fortsatt har fysiske kontorer, noe som kan være nyttige til tider. Men det har jeg egentlig nesten mistet all håp på. Uansett, som det er i dag, om du bruker fortsatt DNB går du glipp av veldig mye! Bytt bank ASAP!
Godt fornøyd med rådgivning, fleksible ordninger som ser hver enkelt kunde de ulike behov man har. Lite fornøyd med nettbank, gammeldags, uoversiktlig og lite muligheter. Her bør det gjøres teknologiske grep...
DNB has a terrible customer service, They seem to be polite and helpful, but in fact they are not. Anytime I call and ask for a help or a document, They say they will send it to me but eventully I receive nothing. They just keep promising to help ! They are also very discriminative ! They do discriminate between scandinavians and non-scandinivains
Dårlig service generelt. Det virker som om de ikke er interessert i små kunder. De tar det for gitt. Sannsynligvis fordi DNB er godt etablert i systemet og forretnings vilkårene. Generell oppførsel er - du trenger oss mer enn vi trenger deg.