DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skjønner ikke at DNB med sine store overskudd skal "flå" de som ikke er på nett når de skal betale regninger. Helt uforståelig og lite kundevennlig. Og ikke kan man gå i banken og "ta ut" penger lenger heller. Hjelper lite med lørdagsåpent når de tjenester man ønsker ikke er der lenger.
Jeg har aldri problemer med DNB. Det er en bank til å stole på. Blir bare overrasket over saldoen noen ganger.
Fin bank som jeg har hatt i mange år og som jeg er veldig fornøyd med.
Må gjøre alt over nettbank og skal en ha kontanter eller sette inn må det gjøres i butikk. Det ser ut for at de bare skal ha betalt for det vi selv gjør og at det vare er aksjonærer og bankansatte på toppen som regnes som verdifulle. Vi som er 75 år og mer har ikke vokst opp med data.
Har blitt veldig vanskelig å få møte med dem. De er ikke interessert i kundene sine lenger.
Grei minibank, greie rådgivere, en kan ta ut euro og svenske kroner og selvfølgelig norske kr.
Etter over 40 år som kunder, uten betalingsanmerkninger regnet vi med lån til å bygge vårt nye hus, etter møte med kunderådgiver så regna vi med at dette skulle ordne seg! (hadde hus som skulle selges, bra egenkapital) Vi satte igang, muren var nesten ferdig, så ringer rådgiveren og sier vi ikke kunne få noe lån, hun var ikke no hyggelig, vi byttet bank, fikk lån!! DNB behandlet oss dårlig, tar ikke vare på trofaste kunder og vi er ikke de eneste!!