DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lite hjelpsomme når man er pårørende til syke foreldre. Uhyggelig opplevelse. Råder alle til å gå bort fra bruken av Helsenorge app, slik at man kan heller få et brev i posten. Ryker bankid brikken så får man ikke lest viktig informasjon. Sentralbordet i DNB nektet å gi tlf til vår lokale bank der man har en kunderådgiver, det var ikke lov sa de, en annen sa det lokale kontoret ikke hadde tlf nummer?
Hei Jane! Dette var ikke kjekt å lese. Kundene er det viktigste for oss, og vi ønsker selvsagt å hjelpe alle så godt vi kan. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss på telefon 91504800, så skal vi selvsagt hjelpe med å finne alternative løsninger for dere. /Tonje
Vil du ha en bank som bryr seg om deg som kunde og gir deg en god opplevelse med gode tjenester? Vil du ha en bank som gir deg friheten til å velge den beste løsningen og mulighet til å kunne enkelt betale med din telefon uansett hvilken telefon du har? Da bør du ALDRI velge DNB. Dette er banken med treige, dårlige, låste og kompliserte løsninger. I tillegg kjøper de opp Sbanken og har allerede startet med ødelegge gode løsninger i Sbanken med å blant annet gjøre at kundene mister gode og enkle løsninger for som Apple Pay. DNB sier de ikke vil tilby Apple Pay da Apple låser NFC-chipen til sin egen løsning og dermed kan ikke andre tjenester tilby samme mulighet på Iphone og at det hindrer friheten til å velge. Så dermed velger DNB å gjøre akkurat det samme for sine egne kunder ved å låse mobilbetalingstjenestene til kun Android etc. og å hindre kundene til å ha en frihet til å velge. Skal aldri være kunde hos DNB igjen, og det bør ikke du heller! DNB anbefales absolutt ikke.
Hei Mads. Leit å høre at du ikke ønsker å være kunde hos oss. Vi forstår at det er frustrerende dersom du bruker Apple Pay aktivt i dag. Dersom du ikke allerede har lest artikkelen, kan du lese enda litt mer om hvorfor vi har valgt å ikke tilby det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay /Mariell
Hadde lenge en elendig mobilbank, som enda har alt for mange linker til løsninger i nettleseren. Tilbyr ikke Apple Pay og virker ikke å imøtekomme klager fra kunder. Henger bakpå teknologisk med en arrogant fremtoning.
Heisann! Takk for tilbakemelding angående mobilbank og kundeservice- dette tar vi med oss videre. Når det kommer til Apple Pay kan du lese om hvorfor vi har valgt å ikke tilby det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay /Mariell
Vært kunde i Sbanken lenge, og nå som dnb har tatt over blir det værre og værre. Apple pay fjerner de også, noe som har fungert utmerket og lettvindt
Hei Oskar. Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice om det er flere ting du er misfornøyd med, så kan vi se hvilke andre alternativer vi har. Jeg håper vi har noen løsninger som passer for deg. Når det kommer til Apple Pay har vi forståelse for at det er frustrerende dersom du bruker tjenesten aktivt i dag. Om du vil lære mer om bakgrunnen for hvorfor vi har valgt å ikke tilby ApplePay, kan du lese om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay /Mariell
Byttet nettopp bank og fikk 0,8% bedre rente. Jeg har også et lite mc lån der det er noe tull med restgjelden. Etter en ekstra innbetaling har det oppstått en bug i systemet, der restgjelden ser ut til å øke (!). Avdragene går som normalt. Skjønner at det er en glipp, men dette er jo uproft. Fikk lyst til å politianmelde dem for svindelforsøk.
Hei! Leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice igjen hvis problemet du beskriver ikke er løst. /Marthe
Trist at DNB håver inn penger om dagen på sine kunder og at dem ikke går et skritt lengre for sine lange kundeforhold og trofaste kunder. Dem soper inn penger. Raskest til å sette rentene opp hver eneste gang, dem går heftig i pluss stod det her om dagen i media. Vært kunde der i straks 25 år og når jeg ringer inn og trenger en bedre priset tjeneste eller en mer lønnsom avtale (enten det er forsikring, lånebetingelser eller lavere termingebyr etc ) likviditeten min er i tillegg over gjennomsnittet. Alt går på autosvar enten det er en kundebehandler eller rådgiver. Tipper det er en gjenganger at dem sier til folk " du har allerede den beste eller billigste avtalen". Alt er indoktrinert. Litt som Kiwi holder på å presse prisene nedover i reklamene mens i realiteten så har det aldri vært dyrere! DNB er for rikfolk. Jeg skifter dagligbank. DNB appen er i tillegg grusomt dårlig.
Hei! Først og fremst leit å lese at du er misfornøyd og ønsker å bytte bank. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men på generelt grunnlag gjør rådgiverne våre så godt de kan innenfor de rammene de har. Når det kommer til renteendringene følger vi anbefalingene fra Norges bank på lik linje som andre banker og det varierer mellom hvilke banker som er først ute. /Marthe
Mitt firma fikk et rekommandert brev i posten forrige uke fra DNB som ville si opp vår bedriftskonto fordi vi ikke kunne dokumentere et par kapitalinnskudd vi hadde gjort. Eller da mer nøyaktig, DNB sin KYC avdeling gjorde en forferdelig jobb med å forklare hva slags dokumentasjon som faktisk ville tilfredsstilt dem og gjorde tilsynelatende alt de kunne for å motarbeide foreslåtte løsninger fra oss. De anonyme psykopatene som bemanner eposten var enda verre, og ville ikke samarbeide i det hele tatt for å finne en løsning, og gjentok bare den samme "du må opprette kundeforhold i ny bank" som en robot om igjen og om igjen. Jeg har vært trofast privatkunde i DNB i 7 år, og har 3 andre bedrifter som fortsatt er kunde der. Jeg kommer til å fortløpende trekke alle ut og bytte til en mer kundevennlig bank. Og oppfordrer alle som leser dette til å gjøre det samme. Anbefaler å bytte til lokale banker da de har et insentiv til å opprettholde gode kundeforhold i motsetning til storbanker som DNB.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi ønsker å være en bank for alle, og setter stor pris på kundene våre. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundeservice hvis du ønsker at vi skal se nærmere på dette. /Lisa