DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
utrolig svak og håpløs bank. Etter over 1 uke med behandling av en merkelig sak, så bestemmer de seg for å avslutte kundeforholdet, av igjen merkelige grunner. vel og merke at de frøs kontoen min fra dag 1, får en melding i appen 16.20 på en fredag at de vil avslutte kundeforholdet, og at jeg må sende konto nr til min nye bank, og at konto forblir fryst frem til det. Sendte melding så kjapt så mulig med informasjon, kan tenke meg denne personen sendte den på slutten av arbeidsdagen med null hensikt å hjelpe meg før mandag. Da blir det ca 2 uker med fryst bank. Lurte selvfølgelig på hva jeg skulle gjøre i denne situasjonen når jeg ikke fikk brukt midlene mine, eller betalt utgifter. I chatten via appen fikk jeg svar om at noen venner måtte låne meg penger via vipps, noe som åpenbart ikke går når banken min er fryst. jeg spurte igjen, fikk svar om at noen venner måtte ta ut kontanter jeg måtte låne. [email protected], er de som har «behandlet» saken.
Hei, det er leit å høre at denne saken har vært uklar for deg. Hvis du trenger videre oppklarning i denne avdelingens begrunnelse anbefaler vi deg å sende dem en ny melding. Avdelingen det gjelder her, tar nemlig ikke slike beslutninger uten at det er godt grunnlag til å terminere kundeforholdet. /Vinjar
Jeg ringte inn til DNB for å rapportere om at Jeg hadde blitt svindlet. Jeg ønsket å reklamere for svindelen som hadde skjedd på kontoen min men kundebehandleren sa jeg måtte vente til det hadde blitt bokført! Det skjedde et brudd i samtalen så kundekonsolenten ringte meg opp igjen! Og helt ut av ingen steder så kaller han meg fryktelig respektløs! Det å bli ringt opp igjen kun for å bli krenket og ydmyket er greit! Denne personen bare antar at Jeg la på så han ringer meg opp igjen kun for å kjefte på meg!
Hei, så kjedelig du hadde en negativ opplevelse. Ta gjerne kontakt med oss på chat, nettbankmelding eller telefon igjen så skal vi hjelpe deg. Men det er helt riktig at en transaksjon må være bokført på konto før det går an å reklamere. /Viktoria
Kunde siden jeg var 15 år gammel. Nå er jeg 50 år gammel så kunde i 35 år Jeg synes kundeservice er bra, selv om den var mye bedre før. Men nå blitt så dyrt og for kundene. Dårligste rente på billån/ boliglån. Veldig Vanskelige om man trenger hjelp en mnd , føler de er nå mest for finans folk. Vanlige folk med god lønn tror jeg kan spare mange 1000,- kr pr mnd på en annen bank. Er det noen bank pr nå i Norge med høyere boliglåns rente.?
Hei, vi er alltid åpne for dialog om du er misfornøyd med rentene dine og vil ser alltid på muligheten til å tilby deg rente som kan konkurrere med andre på markedet. Gi oss en lyd på 915 04800 skal vi se nærmere på dette. Vi har det siste året vært flinke på å holde kø innenfor akseptabel ventetid, så på det lengste vil ventetiden være noe mellom 5-10 minutter, men som regel er den bare på 1-3 minutt :) /Vinjar
Dette er en bank som behandler på sine ansatte like dårlig som sine kunder. Banken har milliarder overskudd, men sier opp over 500 ansatte. Flere ansatte blir tvangsflyttet inn i nye stillinger med kraftig nedgång i lønn. Samtidig som de melker søvnige nordmenn med dårlige og dyre bankløsninger. Bytt og boikott denne banken. Se bare hva de gjorde med S- Banken.
hei, omstillinger i bedrifter er alltid kjedelig men veldig normalt, spesielt i store bedrifter som DNB. Vi kan ikke svare på hvor du har lest at ansatte går ned i lønn, da ingen i DNB går ned i lønn om de bytter avdeling. Lønn forblir lik som den er, eller som oftest skjer, får man en lønnsøkning. Det er ellers leit å høre at du mener vi har dyre løsninger, da våre gebyrer er som regel like, eller lavere enn mange av våre konkurrenter. /Vinjar
Ekstremt dårlig erfaring med DnB. Vært kunde her i 20 år privat. Hatt bedriftskonto til selskapet i 10 år. Så bestemmer de seg plutselig for å fryse kontoen, samme dag som de ringer. Ble oppringt fra en som heter (Anonym), hvor hun informerte om at kontoen blir fryst inntil man har sendt de informasjon. Alt er ok i selskapet, ingen problemer. Forstår at banken har en del retningslinjer de må følge oss. Men det å stenge en konto på dagen er ikke greit med mindre man har noen spesiell grunn til mistanke om noe. Useriøst og må vurdere å bytte bank her.
Hei. Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, har forståelse for at det er frustrerende. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men håper du vil ta kontakt med kundesenteret vårt på nytt slik at vi kan hjelpe deg med å se nærmere på hva som har skjedd her. /Lisa
jeg trengte hjelp med de og få hjelp med skjermings fradrag, og de skattemessige forhold. dette får du klare selv.
Hei. Kjedelig å høre at du ikke fikk hjelpen du trengte. Spørsmål rundt skjermingsfradrag og skattemessige forhold er det skatteetaten som må svare på. Ønsker deg en fin dag./Thomas
De kunne fjernet den dumme roboten som bare tar tid og irritasjon og den dumme talemenyen som ber deg om å "si med noen få ord...". Jeg fortrekker tastemeny fra første stund eller snakke med ett menneske for å få ting unnagjort. Du må igjennom en telefonkø uansett så hvorfor sette inn denne bremsen ? Det hender man kan være uheldig å blir videresendt helt til man til slutte treffer på en person som sier du må ringe kundeservice i morgen på dagtid, alt etter hva det gjelder.
Hei! Så leit å høre at du har hatt problemer med taleportalen vår. Taleportalen er ment å være raskere enn en tastemeny og vi jobber hele tiden med å forbedre den. Håper du vil bli mer fornøyd med den etter hvert :-) /Frida