DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
jeg trengte hjelp med de og få hjelp med skjermings fradrag, og de skattemessige forhold. dette får du klare selv.
Hei. Kjedelig å høre at du ikke fikk hjelpen du trengte. Spørsmål rundt skjermingsfradrag og skattemessige forhold er det skatteetaten som må svare på. Ønsker deg en fin dag./Thomas
De kunne fjernet den dumme roboten som bare tar tid og irritasjon og den dumme talemenyen som ber deg om å "si med noen få ord...". Jeg fortrekker tastemeny fra første stund eller snakke med ett menneske for å få ting unnagjort. Du må igjennom en telefonkø uansett så hvorfor sette inn denne bremsen ? Det hender man kan være uheldig å blir videresendt helt til man til slutte treffer på en person som sier du må ringe kundeservice i morgen på dagtid, alt etter hva det gjelder.
Hei! Så leit å høre at du har hatt problemer med taleportalen vår. Taleportalen er ment å være raskere enn en tastemeny og vi jobber hele tiden med å forbedre den. Håper du vil bli mer fornøyd med den etter hvert :-) /Frida
Jeg får rundt 2% rente på sparekonto, og da jeg ringte inn så måtte jeg låse for å få høyere, og det er veldig merkelig at dere lar meg ha en så dårlig rente uten å informere om at dere har høyere renter på sparekonto.
Hei Gry. Takk for tilbakemelding. Ta gjerne en titt på hvilke sparekontoer vi tilbyr her: https://www.dnb.no/sparing/sparing-pa-konto /Mariell
Grusom nettbank og brukervennlighet. Helt forferdelig mye knot for å kunne signere et enkelt dokument, når man skal til kundeservice må du snakke med en forferdelig robot som kan irritere en gråstein om den har lyst. Fikk finansieringsbevis her og det er den eneste måten jeg noen gang blir å forholde meg til denne banken på.
Hei, Vegard! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med nettbanken. Å signere dokumenter skal normalt være en grei jobb under "Mine oppgaver", men jeg skjønner at det er frustrerende om det ikke har fungert som det skal. Et lite tips ang. chatbot: Om du ikke ønsker å prate med den kan du skrive "Snakke med menneske", så kommer du rett over til meg eller mine kolleger :) /Even
De få gangene jeg har trengt å ta kontakt med banken, opplever jeg at kunden er et nødvendig onde for banken. Ekstremt dårlig kundeservice. Prøvde å booke et møte med en lokal filial for å få hjelp når kortet mitt måtte sperres etter tap, men fikk i stedet en nedlatende irettesetting fra det lokale kontoret i Sarpsborg. "Nå må du høre her" funker veldig dårlig på en mangeårig kunde som ble uten penger i over en uke pga tapt kort.
Hei! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager sterkt at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Dette er ikke den standarden vi streber etter, og vi setter pris på at du tar deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Har forståelse for at noen ønsker personlig oppmøte i banken for slike tilfeller, men vil også nevne at kundesenteret vårt på telefon 91504800 eller på chat når du er innlogget i nettbank/mobilbank vil også kunne hjelpe til i slike situasjoner. De er tilgjengelig hver dag (inkl. helger) fra 07-23. /Elisabeth
DnB driver med Shorting av norske solide selskap , eksempelvis Norske skog og Kongsberg Automotiv. Selskaper som hovedsakelig har norske eiere og mange av dem er kunder i dnb, skammelig.
Hei! DNB Asset Management har flere norske aksjefond som er langsiktige investorer i norske industriselskaper, samtidig som vi også tilbyr fond som blant annet kan gå short i en aksje. Det betyr at fondet er investert på en måte som gjør at det tjener på kursfall i aksjen, men det betyr ikke at det er fondet som skaper kursfallet. /Frida
Dårlig service, jobber mot kundene sine. Går ikke når jeg Kjøper aksjer gjennom ask hos dnb og samtidig dem shorter samma aksje. Ha det bra!
Hei Marius. Takk for tilbakemeldingen din, ta gjenre kontakt med kundesenteret vårt for hjelp og innspill. /Viktoria