DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Høyere rente enn andre banker. Dårlig Kundeservice også, og bryr seg ikke om kunder.
Hei. Kundesenteret vårt er tilgjengelig hver dag mellom klokken 07:00 og 23:00 alle dager. Det er som regel lite eller ingen kø om morgenen og utpå kvelden. Det er også mulig å sende melding til kundesenteret via postkassen i nettbanken. /Elisabeth
Dere kjøpte opp Skandiabanken. Det tillitsbruddet alene er altfor stort. Av den grunn kommer jeg dessverre aldri tilbake. I tillegg har dere elendige betingelser på lån. Fikk låne mer i annen bank til billigere rente. Øvrige betingelser er heller ikke noe jeg kommer til å savne. Når jeg tenker på DNB nå, så tenker jeg bare "svik og arroganse".
Hei! DNB og Sbanken er fortsatt to ulike merkevarer med ulike produkter og betingelser. Du står helt fritt til å velge hvilken merkevare du ønsker å benytte. Dersom det er lenge siden du har mottatt tilbud fra DNB kan det være at vi nå kan komme med et bedre tilbud enn det vi har kunnet tidligere. /Tonje
Måtte bruke DNB pga avtaler gjennom jobb. Var veldig ressurskrevende, og det var en befrielse når man kunne gå over til Skandiabanken, men nå går ikke det heller lengre.
Hei Karstein! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. DNB og Sbanken er fortsatt to ulike merkevarer, og du står helt fritt til å velge hvilken merkevare du ønsker å benytte. /Tonje
Særdeles dårlig bank!!!!! De svarer ikke på henvendelser Har prøvd å kontakte de på ulike måter men det er bare ene robot og den er jo helt ubrukelig Hvordan kan folk være bekjent av å jobbe i denne banken ?????Anbefales absolutt ikke!!!!!!Dårlige betingelser og dårlig service Dette er e bank som står til stryk
Hei Elisabeth! Kundesenteret vårt er tilgjengelig hver dag mellom klokken 07:00 og 23:00. Det er som regel lite eller ingen kø om morgenen og utpå kvelden. Det er også mulig å sende melding til kundesenteret via postkassen i nettbanken. /Tonje
De er alltid den første til å sette opp renten. DnB har en av bransjens minst konkurransedyktige betingelser. Som regel blant de dårligste. Over tid kan jeg med sikkerhet si at de har en elendig kundebehandling. Lav kompetanse og ydmykhet er ukjent. Telefonløsningen når man ringer inn er som å være med i en gjettekonkurranse.
Hei Tore! Det stemmer ikke at vi alltid er først ute med å heve renten, men vi er for øvrig tidlig ute med å informere kunder om fremtidig renteoppgang slik at kunder er godt forberedt. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Vi kan dessverre ikke inn på enkeltsaker her på bytt.no, men send oss gjerne en klage via dette skjemaet: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. /Tonje
Dårlig kundeservice. Produkter en ikke har spurt om dukker plutselig opp i nettbanken. Bevegelser i nettbanken tar tid.
Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi kan dessverre ikke inn på enkeltsaker her på bytt.no, men send oss gjerne en klage via dette skjemaet: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. Når det gjelder nettbanken jobber vi stadig med å forbedre den, og vi setter pris på innspill. /Tonje
Det er nå en matrise som analyserer og presser kunder der de nå skal ha tilhørighet. Du som kunde har ingen påvirkning lengre. De tvangsflytter nå kunder fra gamle Sbanken over i DNB og høyner gebyrer.
Hei Trond! DNB og Sbanken er fortsatt to ulike merkevarer med ulike produkter og betingelser. Du står helt fritt til å velge hvilken merkevare du ønsker å benytte. /Tonje