DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Måtte bruke DNB pga avtaler gjennom jobb. Var veldig ressurskrevende, og det var en befrielse når man kunne gå over til Skandiabanken, men nå går ikke det heller lengre.
Hei Karstein! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. DNB og Sbanken er fortsatt to ulike merkevarer, og du står helt fritt til å velge hvilken merkevare du ønsker å benytte. /Tonje
Særdeles dårlig bank!!!!! De svarer ikke på henvendelser Har prøvd å kontakte de på ulike måter men det er bare ene robot og den er jo helt ubrukelig Hvordan kan folk være bekjent av å jobbe i denne banken ?????Anbefales absolutt ikke!!!!!!Dårlige betingelser og dårlig service Dette er e bank som står til stryk
Hei Elisabeth! Kundesenteret vårt er tilgjengelig hver dag mellom klokken 07:00 og 23:00. Det er som regel lite eller ingen kø om morgenen og utpå kvelden. Det er også mulig å sende melding til kundesenteret via postkassen i nettbanken. /Tonje
De er alltid den første til å sette opp renten. DnB har en av bransjens minst konkurransedyktige betingelser. Som regel blant de dårligste. Over tid kan jeg med sikkerhet si at de har en elendig kundebehandling. Lav kompetanse og ydmykhet er ukjent. Telefonløsningen når man ringer inn er som å være med i en gjettekonkurranse.
Hei Tore! Det stemmer ikke at vi alltid er først ute med å heve renten, men vi er for øvrig tidlig ute med å informere kunder om fremtidig renteoppgang slik at kunder er godt forberedt. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Vi kan dessverre ikke inn på enkeltsaker her på bytt.no, men send oss gjerne en klage via dette skjemaet: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. /Tonje
Dårlig kundeservice. Produkter en ikke har spurt om dukker plutselig opp i nettbanken. Bevegelser i nettbanken tar tid.
Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi kan dessverre ikke inn på enkeltsaker her på bytt.no, men send oss gjerne en klage via dette skjemaet: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. Når det gjelder nettbanken jobber vi stadig med å forbedre den, og vi setter pris på innspill. /Tonje
Det er nå en matrise som analyserer og presser kunder der de nå skal ha tilhørighet. Du som kunde har ingen påvirkning lengre. De tvangsflytter nå kunder fra gamle Sbanken over i DNB og høyner gebyrer.
Hei Trond! DNB og Sbanken er fortsatt to ulike merkevarer med ulike produkter og betingelser. Du står helt fritt til å velge hvilken merkevare du ønsker å benytte. /Tonje
Hadde dnb for 25 år siden, og var glad det kom en enkel og brukervennelig bang, sbanken, og byttet tvert. Dnb var for meg en utsuger og srrogant bank, med dårlig service. Forferdelig å komme igjennom til, iallefall på den tiden. Har prøvd å komme igjennom til de nå, men er heilt forferdeligt. Syns det er uforståeligt at de skal ødeledde for en stor tilfreds kundemasse i sbanken. Synes det er heilt forkasteligt og kynisk
Hei Geir. Takk for at skriver til oss. Det er leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i DNB. Vi er tilgjengelig både på telefon og chat mellom 07.00-23.00. Håper du kan prøve å kontakte oss igjen, dersom du ønsker å snakke med kundesenteret vårt. /Mariell
Dårlig kundeservice, høye gebyrer, alltid først å sette opp renten, kjøper de beste konkurrentene i håp om å beholde noen av kundene... Jeg har måttet flytte bort fra dnb flere ganger etter oppkjøp av banken jeg var i
Hei Ever. Så trist å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Takk for tilbakemelding. /Mariell