DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For mye tekniske feil, har ikke tillit lengre, når noe går galt er det ingen informasjon. Har vært kunde i 21 år, men nå er det på tide å bytte. Nettbank appen ble byttet til en med mindre funksjonalitet, må gå til gammelt grensesnitt man skal gjøre noe annet en å sjekke saldo.
DnB er ekstremt dårlig på å informere og kommunisere med sine kunder ved feil. De har nå en feil hvor ingen DnB kunder mottar lønn/feriepenger. Feilen har pågått i 2 dager uten fremgang. DnB har kun oppdatert Facebook 2 ganger i løpet av to døgn med ubrukelig informasjon. Kommer ikke gjennom på tlf eller chat. Kun copy-paste svar. Rentene er i tillegg helt hårreisende. Det blir bankbytte så fort/hvis lønna kommer på konto.
Jeg hadde 400kr på kortet mitt og brukte 285kr da skal jeg ha igjen 115kr, men i stede står det nå at jeg er 115kr i minus. Dette problemet har skjedd før, anbefaler å finne en bank som har orden i sakene sine og ikke stjeler pengene dine!
Opplever stadig at jeg får minusbeløp på konto selv om jeg ikke har noen betalinger som er reservert. De klager stadig på at det er systemfeil og at it avdelingen skal rette opp. Dette hjelper lite da jeg plutselig blir tom for penger på konto uten forvarsel. Har snakket med kundeservice og de beklager bare hendelsene, så er beløpet riktig igjen etter et par dager.
Fikk ikke lønn på konto, og DNB Kundeservice serverer løgn om hva som skjer i media.
På nettsiden sier DNB at det tar to dager å bli bedriftskunde. Etter to dager fikk jeg epost om at de har stor pågang og at det ville ta to uker. Nå har jeg imidlertid ventet i 30 dager på å få bedriftskonto og vi er ennå ikke i mål. Har ringt og purret, men de sier at jeg bare må vente. Ikke lett å drive firma når man må vente i en måned på noe så enkelt som å opprette en bedriftskonto. Den dagen Sbanken får utenlandsbetaling og valutakonto er det over og ut med vårt kundeforhold i DNB.
Tar null hensyn til sine små kunder... Søkte om tilleggslån og ventet i nesten 4 måneder på svar. Jeg måtte ringe gjentatte ganger.