DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplever stadig at jeg får minusbeløp på konto selv om jeg ikke har noen betalinger som er reservert. De klager stadig på at det er systemfeil og at it avdelingen skal rette opp. Dette hjelper lite da jeg plutselig blir tom for penger på konto uten forvarsel. Har snakket med kundeservice og de beklager bare hendelsene, så er beløpet riktig igjen etter et par dager.
Fikk ikke lønn på konto, og DNB Kundeservice serverer løgn om hva som skjer i media.
På nettsiden sier DNB at det tar to dager å bli bedriftskunde. Etter to dager fikk jeg epost om at de har stor pågang og at det ville ta to uker. Nå har jeg imidlertid ventet i 30 dager på å få bedriftskonto og vi er ennå ikke i mål. Har ringt og purret, men de sier at jeg bare må vente. Ikke lett å drive firma når man må vente i en måned på noe så enkelt som å opprette en bedriftskonto. Den dagen Sbanken får utenlandsbetaling og valutakonto er det over og ut med vårt kundeforhold i DNB.
Tar null hensyn til sine små kunder... Søkte om tilleggslån og ventet i nesten 4 måneder på svar. Jeg måtte ringe gjentatte ganger.
Mitt visa kort virker/virker ikke, bestilt nytt. Kontaktet banken pr.tlf. og ventetiden var 30 minutter... du får ikke ut penger i banken og må overføre til kreditt konto, for det kortet virker. Glad jeg er 57 og ikke 87 år :/
DNB bryr seg ikke om kundene sine. Det at lånerente ikke kan diskuteres over chatten lenger er alene grunn til å bytte bank. Jeg VET andre med samme økonomi som meg selv har fått vesentlig lavere rente, likevel skal ikke jeg få det.. Etter å ha forhandlet rente med dem flere ganger årlig som følge av at de aldri følger markedet har jeg nå fått nok.
Da DNB-filialen her i distriktet ble lagt ned, ble vi som kunder oppringt og informert, og fikk tilbud om en ny konkret kundebehandler i nærmeste filial. Senere endret jeg til annen type lån, og fikk topp behandling og oppfølging. Jeg har vært kunde i samme bank siden 1976, men den har fusjonert x antall ganger, sist til DNB for en god del år siden, og fortsatte med samme personalet inntil nedleggelsen. Det eneste minuset jeg ser er at vi ikke lenger har et fysisk banklokale å oppsøke i nærheten, nå er det 14 mil til nærmeste. Men jeg ordner det jeg trenger via nettbank og telefon.
Takk for flott anmeldelse!