DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tar null hensyn til sine små kunder... Søkte om tilleggslån og ventet i nesten 4 måneder på svar. Jeg måtte ringe gjentatte ganger.
Mitt visa kort virker/virker ikke, bestilt nytt. Kontaktet banken pr.tlf. og ventetiden var 30 minutter... du får ikke ut penger i banken og må overføre til kreditt konto, for det kortet virker. Glad jeg er 57 og ikke 87 år :/
DNB bryr seg ikke om kundene sine. Det at lånerente ikke kan diskuteres over chatten lenger er alene grunn til å bytte bank. Jeg VET andre med samme økonomi som meg selv har fått vesentlig lavere rente, likevel skal ikke jeg få det.. Etter å ha forhandlet rente med dem flere ganger årlig som følge av at de aldri følger markedet har jeg nå fått nok.
Da DNB-filialen her i distriktet ble lagt ned, ble vi som kunder oppringt og informert, og fikk tilbud om en ny konkret kundebehandler i nærmeste filial. Senere endret jeg til annen type lån, og fikk topp behandling og oppfølging. Jeg har vært kunde i samme bank siden 1976, men den har fusjonert x antall ganger, sist til DNB for en god del år siden, og fortsatte med samme personalet inntil nedleggelsen. Det eneste minuset jeg ser er at vi ikke lenger har et fysisk banklokale å oppsøke i nærheten, nå er det 14 mil til nærmeste. Men jeg ordner det jeg trenger via nettbank og telefon.
Takk for flott anmeldelse!
Helt elendig nettløsninger på alle enheter. Elendig kundeservice - inkompetente og tregere. Fikk nå en faktura fra DNB på myholiday kortet på 50,- Så nå lurer jeg på hva jeg får for de 50 jeg aldri har blitt belastet med før på et kort jeg i praksis ikke husker at jeg har. Makan til elendig bank.
Er såkalt saga kunde hos DNB og har prøvd å få de til å endre rente. De er alltid den dyreste og må mases på. De responderer dårlig på henvendelser og alle saksbehandlere blåser stort sett om en ringer. Hele SAGA programmet virker som en reklamestønt og holder overhodet ikke det den lover. Fikk bra betingelser fra Nordea og er på vei over. Selv etter å ha fortalt DNB at vi har fått bedre tilbud fra Nordea så fikk vi "lykke til" som svar. De svarte i allefall da. Virker som om de overhodet ikke er underlagt konkurranse i markedet og overlegent regner med at kundene bare blir. Anbefaler flere å ikke bare sitte stille men ta en sjekk rundt betingelser og flytte lån dersom banken ikke tilfredstiller. Husk at det er våre penger de har massive utbytter på, for å få en del av denne kaka må vi bevise at det er vi som kunder som bestemmer.
Kunderådgiver holder ikke det som ble lovet på telefon. Jeg ble forespeilet at renten til Bate avtalen skulle følge avtalen til sykepleierforbundet. Dette viste seg å ikke stemme. Forskjellen utgjør nå over 6.000 kr. I året i renter for meg. Som om ikke dette er nok så har jeg ikke en eneste gang fått den renten jeg skulle få i henhold til bate avtalen. Så enten er DNB komplette amatører som ikke har kontroll på noen ting, eller så prøver de å svindle kundene sine. Jeg holder en knapp på sistnevnte...