DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyre debet kort. Dyr kundeservice og lang venting... Jeg har ventet i mange uker for å få innboforsikring.
Hei! Takk for tilbakemeldingen! Kjedelig å høre at du har måttet vente på oss. I enkelte perioder av døgnet har vi den siste tiden hatt lengre ventetid enn det som er akseptabelt. Vi jobber målrettet mot å løse dette og heldigvis ser det ut til at vi er på rett vei. Vi er også åpne 24 timer i døgnet stort sett hele året og er tilgjengelige på chat og telefon (denne har ordinær telefontakst). Jeg håper det har løst seg med innboforsikringen din. Har det ikke det kan du gjerne slå på tråden til oss, starte en chat i nettbanken eller sende en melding fra postkassen der så legger vi det opp for deg med en gang. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
De opererer med en annen praksis enn det som andre banker gjør. F. eks. det Skandiabanken har som praksis.. Har ikke noe gebyrer på mange tjenester og har markedet beste laveste lånerente og høy rente på sparekonto og det er en av de beste i kundebehandling har gjort dem som banken med høyest vekst i Norge.
Hei Ole! Takk for tilbakemelding! Vi skal selvfølgelig være konkurransedyktige på pris og mener også at vi er det. De aller fleste tjenestene våre er gebyrfrie. Dersom du føler at du betaler mye i gebyr så kan det være at vi har gratis alternativer som kan være bedre for deg. Det er litt vanskelig å vurdere uten å vite hvilke gebyrer det er snakk om, men start gjerne en chat i nettbanken din eller slå på tråden til oss på 915 04800 så tar vi en gjennomgang på det for deg :) Dersom du mener du har for høy lånerente eller ønsker bedre avkastning på sparepengene dine så tar vi selvfølgelig gjerne en kikk på det også! /Jørgen
- Alt for mange manuelle rutiner - Personavhengig, blir noen syke så blir "saken" bare borte.. - Antikk nettbank og app Alt i alt, en veldig skuffende bank. Per nå har jeg god rente på mitt boliglån i banken, og det er eneste grunn til at jeg fortsatt har lånet mitt der. Men bruker annen bank til alt annet.
Hei! Og takk for din tilbakemelding! Vi har i dag automatisert de aller fleste tjenestene våre. Videre har vi lansert ny mobilbank og jobber for at denne skal bli landets beste. Dersom en rådgiver blir syk skal selvfølgelig en kollega ta over saken slik at det ikke påvirker kunden. Det er leit å høre at det ikke har vært tilfellet når du har vært i kontakt med oss, men jeg håper du vil gi oss en sjanse til å rette på inntrykket. Slå gjerne på tråden til oss eller start en chat på våre sider så er jeg sikker på at vi kan gi deg et godt helhetlig tilbud :) /Jørgen
Det skal DnB ha all skryt av dem svarer meg tydelig når det gjelder noe jeg lurer på, all skryt til dem i Dnb
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Forferdelig bank på alle områder, dårlig rente, elending nettbankløsning, total ansvarsfraskrivelse, frekk kundeservice (vist du er så heldig å få prate med en fysisk person) Nå har jeg byttet til Sbanken, jeg skjønner ikke at jeg ikke har gjort dette tidligere. Er du kunde hos DNB så støtter du opp under sosial dumping: https://www.aftenposten.no/okonomi/i/3Eovq/Indere-skal-ha-jobbet-14-16-timer-daglig-for-DNB-i-Oslo Dette er et selskap som har milliardinntekter på din bekostning for å drive sosial dumping og miljøkriminalitet i stor stil. https://www.nrk.no/norge/dnb-trekker-seg-ut-av-dakota-pipeline-prosjektet-1.13446184 https://www.nrk.no/sapmi/dnb-sa-de-solgte-seg-ut-av-_the-black-snake_-_-har-likevel-7-milliarder-i-lan-til-firmaene-bak-1.13749257 Kapitalismen rår ganske godt i dette selskapet.
Hei! Takk for tilbakemeldingen! Det er leit å høre at du har hatt denne erfaringen med oss. Det er dessverre vanskelig å kommentere hva som har skjedd da du var i kontakt med oss her på eksterne nettsider, men om du vil gi oss en ny sjanse så ta gjerne kontakt med oss på chat eller telefon. Når det kommer til samfunnsansvar og bærekraft så er dette noe vi setter høyt og jobber kontinuerlig med. Vi har fortsatt et stykke å gå, men mener vi er godt på vei! Dette gjenspeiles godt i Etisk bankguide som du kan lese her: https://etiskbankguide.no/ Ønsker du enda mer stoff på dette punktet kan du også lese mer detaljert om hva vi gjør på disse områdene ved å besøke våre sider her: https://www.dnb.no/om-oss/samfunnsansvar.html Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Ønsket å opprette aksjesparekonto hos DNB, de var ikke min bank fra før. Fikk ikke til over nettet. Ringte dem for å få hjelp. Det var ikke bare bare, var så mye rart som var feil i systemene, og hun sa til meg følgende: Kan du ikke bare opprette aksjesparekonto i din egen bank? Skikkelig salgsdame der altså! Så fikk jeg opprettet til slutt aksjesparekonto hos dem, og nå da jeg skulle flytte aksjene mine over til dem, har jeg sendt 3-4 meldinger for å få hjelp, og de klarer aldri å svare meg på det jeg spør om. Den siste meldingen har de ikke svart på i det hele tatt, og nå er det 30.11.18, siste frist for overflytting av aksjer kostnadsfritt. Så jeg har tatt oppfordringen til damen jeg snakket med i vår: Jeg har opprettet aksjesparekonto i min egen bank, SNN, og det gikk så kjapt at jeg ikke rakk å trekke pusten engang. Så tusen takk for meg, DNB, jeg ønsker ikke å bruke deres "tjenester" mer! PS: For øvrig har de god og lettvint løsning på å selge og kjøpe aksjer i mobilbanken, det skal de ha! God jul!
Hei! Takk for din tilbakemelding! Ikke noe særlig å lese om din erfaring med oss og dette er selvfølgelig noe vi tar til oss. Jeg får dessverre ikke undersøkt hva som skjedde uten at du tar kontakt med oss på våre sider. Samtidig forstår jeg også at det er litt for sent. Jeg er glad for at du fikk åpnet deg Aksjesparekonto, selv om det ble hos en annen bank. Skulle det bli aktuelt å bytte bank en annen gang håper jeg du vil gi oss en ny sjanse. /Jørgen
Mistet bankkortet mitt og skulle enkelt bestille nytt gjennom nettsiden deres. Dette bankkortet fikk jeg aldri og var i kontakt med flere på kundeservice. Det endte tilslutt opp med at jeg fikk bankkort etter 2 måneder! Ingen av de som jeg snakket med prøvde å løse dette problemet, og ingen av dem beklaget seg engang for ulempene det medførte meg.
Hei! Sånn skal det selvfølgelig ikke være og her må vi bare legge oss langflate! Vi får dessverre ikke gått inn på enkeltsaker her, men vi har veldig gjerne lyst til å undersøke hva som har skjedd. Send oss gjerne en melding fra postkassen i nettbanken, start en chat eller slå på tråden til kundeservice på 915 04800 så får vi kommet til bunns i hva som skjedde og sørget for at det ikke skjer igjen! /Jørgen