DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ønsket å opprette aksjesparekonto hos DNB, de var ikke min bank fra før. Fikk ikke til over nettet. Ringte dem for å få hjelp. Det var ikke bare bare, var så mye rart som var feil i systemene, og hun sa til meg følgende: Kan du ikke bare opprette aksjesparekonto i din egen bank? Skikkelig salgsdame der altså! Så fikk jeg opprettet til slutt aksjesparekonto hos dem, og nå da jeg skulle flytte aksjene mine over til dem, har jeg sendt 3-4 meldinger for å få hjelp, og de klarer aldri å svare meg på det jeg spør om. Den siste meldingen har de ikke svart på i det hele tatt, og nå er det 30.11.18, siste frist for overflytting av aksjer kostnadsfritt. Så jeg har tatt oppfordringen til damen jeg snakket med i vår: Jeg har opprettet aksjesparekonto i min egen bank, SNN, og det gikk så kjapt at jeg ikke rakk å trekke pusten engang. Så tusen takk for meg, DNB, jeg ønsker ikke å bruke deres "tjenester" mer! PS: For øvrig har de god og lettvint løsning på å selge og kjøpe aksjer i mobilbanken, det skal de ha! God jul!
Hei! Takk for din tilbakemelding! Ikke noe særlig å lese om din erfaring med oss og dette er selvfølgelig noe vi tar til oss. Jeg får dessverre ikke undersøkt hva som skjedde uten at du tar kontakt med oss på våre sider. Samtidig forstår jeg også at det er litt for sent. Jeg er glad for at du fikk åpnet deg Aksjesparekonto, selv om det ble hos en annen bank. Skulle det bli aktuelt å bytte bank en annen gang håper jeg du vil gi oss en ny sjanse. /Jørgen
Mistet bankkortet mitt og skulle enkelt bestille nytt gjennom nettsiden deres. Dette bankkortet fikk jeg aldri og var i kontakt med flere på kundeservice. Det endte tilslutt opp med at jeg fikk bankkort etter 2 måneder! Ingen av de som jeg snakket med prøvde å løse dette problemet, og ingen av dem beklaget seg engang for ulempene det medførte meg.
Hei! Sånn skal det selvfølgelig ikke være og her må vi bare legge oss langflate! Vi får dessverre ikke gått inn på enkeltsaker her, men vi har veldig gjerne lyst til å undersøke hva som har skjedd. Send oss gjerne en melding fra postkassen i nettbanken, start en chat eller slå på tråden til kundeservice på 915 04800 så får vi kommet til bunns i hva som skjedde og sørget for at det ikke skjer igjen! /Jørgen
Har større lånerenter enn de fleste banker, mindre innskuddsrenter, virker uinteressert når ringer og ønsker mulighet for lavere rente på lån
Hei! Vi justerer våre priser etter markedet, men skal alltid være konkurransedyktige på pris! Mener du at du har for høy rente og at du kunne fått et bedre tilbud et annet sted så tar vi mer en gjerne en renteprat! Slå på tråden til oss på 915 04800, start en chat i nettbanken eller send en melding fra postkassen i nettbanken så tar vi en kikk på det for deg :) /Jørgen
Grei bank, gode nettsider og grei app. Kunne vært bedre på pris, og føler noen ganger at kundebehandlere mangler litt kunnskap, men det kommer an på hvem du snakker med. Noen er kjempeflinke.
Hei! Takk for tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med nettsider og app. Vi justerer våre priser i henhold til markedet, men skal alltid være konkurransedyktige på pris. Er du uenig i pris er vi alltid klare for å ta en prat. Slå gjerne på tråden til oss på 915 04800 eller start en chat i nettbanken så tar vi en prat! :) /Jørgen
Både som privat lønnsmottaler og som eier av eget AS har vi opplevd gjennomgående dårlig service, utilgjengelighet, arroganse, høye gebyrer og lite fleksibilitet. Pluss for ryddig og fin nettbankløsning.
Hei Marianne! Takk for tilbakemelding. Den eneste måten vi kan bli bedre på er gjennom gode tilbakemeldinger. Leit å høre at du har hatt dårlig erfaring med oss. Dersom du tar kontakt med oss via chat i nettbanken eller slår på tråden så tar vi gjerne en kikk og ser om det er noe vi kan gjøre for å bedre inntrykket.
Siden nesten alle muligheter for personlig kontakt og at kassefunksjon mangler hos alle banker har gebyrer tatt mere over av tjenestene. Veksling av valuta umulig uten et saftig i gebyr i Posten.
Helt utrolig dårlig. Må dessverre benytte denne ifbm jobb, og har ikke tall på hvor mye tid jeg bruker på å lete rundt etter de mest ordinære ting, som hvordan jeg får opp en kontoutskrift eller hvordan jeg søker i arkiv. Det er nesten ikke til å tro. Vinner verdensmesterskapet i dårlig brukervennlighet. Hvordan går det an?