DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som nevnt tidligere her er det ikke mulig å knytte kortene sine til Apple pay kontoen. Flere og flere har fått seg Apple produkter som iPhone og Watch og betalingsløsning med Apple pay er ikke mulig om du er kunde hos DnB. Vi er i 2022, 4 år etter etablering av Apple pay løsning og DnB er fortsatt ikke med. DnB har nok penger til å investere i denne løsningen, og de kundene som ønsker å betale med telefonen eller klokke sin kan gjøre det!
Hei, Beniamin! Vi vurderer Apple Pay fortløpende og utelukker absolutt ikke at det er en tjeneste som kan tilbys våre kunder i fremtiden. /Hilsen Even
Datter i huset blir bedt om pr brev å oppdatere kundeinfo. Jeg ringer og legger inn pers nr hennes. Får så tilbud om å få tilsendt en melding i nettbanken som kan brukes til å gjennomføre oppdateringen. Flott! Nei! Det kommer ingen melding. Post eneste alternativ. Reis og ryk! Jeg kommer til å avslutte min konto i dnb.
Hei, Trond. Kjenner ikke til den spesifikke saken, men melding i nettbanken er en av måtene man kan legitimere seg på nytt på. Det er foretrukket at de som kan bruker BankID-app eller besøker et bankkontor, men vi skal ikke nekte noen å legitimere seg slik de vil. Håper dette var en misforståelse og at det løser seg om dere kontakter oss på nytt. /Hilsen Even
Lang ventetid, lang tid for å ordne tilgang til bank-id. Vanskelig å få hjelp. Ønsker å skifte bank.
Hei Sidsel! Det er dessverre en del mer ventetid inn til oss på grunn av legitimering. Ta gjerne kontakt med oss på morgen, ettermiddag eller kveld da det erfaringsmessig pleier å være mindre kø. Vi er tilgjengelig på chat, telefon og nettbankmeldinger 7- 23 hverdag, og vil gjerne hjelpe deg :) /Viktoria
Er kunde hos dere siste 15 årene. Er i samtaler med flere banker daglig pga huslån. Mer spydige, ekkle, frekke folk som jobber hos DnB finner du ikke. Andre banker tar deg godt i mot selv om man kanskje ikke får lån så er de i allefall forståelige, mens folk hos DnB og feks får man nesten kjeft og tilsnakk for at man har søkt lån. Er ikke rart de har Norges dårligste kunde omtaler. R.A burde lære seg folkeskikk og neste gang blir samtale med han tatt opp. Søk lån hos Nordea, de er herlige.
Hei Lars. Leit du føler det sånn. Vi har flinke, kompetente ansatte som bare vil hjelpe. Kjedelig du sitter igjen med det inntrykket, for det ønsker vi selvsagt ikke. /Viktoria
Byttet alle mine tjeneter bor fra Dnb til en politisk nøytral instutisjon. Banken proklamerer homofili og annet i Pride kategorien på sosialemediaer. Jeg stilte et høflig spørsmål angående bankens unøytrale holdning. Fikk et frekt svar skrevet med "slang" gramatikk fra en som representerer banken samt en animasjonsvideo av ett eller annet som vedkommende syntes var humoristisk. Når banken din blir som en tabloid som blander seg inn i soverommet til kundene og i tillegg svarer kundene som en sirkusklovn, er det på tide å flytte forettningene sine til andre som driver med seriøse banktjenester og svarer kundene sine med respekt.
Hei Raymond. Vi støtter mangfold og kjærlighet og ønsker å vise dette til våre kunder. Du står heldigvis fritt til å velge hvilke bank du ønsker. /Viktoria
Ved flere anledninger har forespørslene mine ikke blitt behandlet, har ikke blitt ringt tilbake flere ganger når de sa at de skulle. Vurderer nå å bytte bank. Svært skuffende at man må ringe, etterspørre etc. tar enormt lang tid…
Hei Anna! Det var kjedelig å høre at du har opplevd. Ta gjerne kontakt med oss på chat via innlogget nettbank om du ønsker. /Viktoria
Jeg opplever en dramatisk endring i flere av tilfellene når kundeserviceen deres og måten de behadler kundene sine på. De er svært lite hjelpsomme. Jeg anbefaler at man bytter banken rett og slett. Denne banken har skuffet flere kunder på forskjellige måter. Denne bankvirksomheten må stenges, slik at man ikke får et generelt feilbilde av at en bankkundeservice kan være så hensynsløst. Det går utover andre banker også. Man føler seg håpløs når man snakker med DNB. Jeg har byttet til Nordea og synes Nordea er mer hjelpsom enn DNB.
Hei! Det er leit å høre at du har hatt slike opplevelser. Det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker å hjelpe alle våre kunder :) /Viktoria