DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved tlf. henvendelse som privatkunde, fikk jeg opplyst at det var stor kø, etter 3 min. fikk jeg opplyst ar ved å taste 2- tror jeg det var, at jeg ville bli oppringt. Nå har jeg ventet i 1 time og 50 minutter .
Hei, Kristin! Takk for at du gir beskjed. Vi skal ikke legge skjul på at ventetiden på telefon har vært lang den siste tiden, men sjelden så lang at du må vente i timevis. Her kan det ha skjedd en teknisk feil i tilbakering-funksjonen, uten at jeg skal si det sikkert i akkurat dette tilfellet. Hvis ventetiden på telefon på dagtid er lang, kan du prøve å enten chatte med oss (normalt ingen ventetid) eller ringe litt senere på dagen hvor køen ofte er vesentlig kortene. Ønsker deg en fin dag! :) /Even
There is unfortunately no zero stars option and i was forced to give you one star . Very, very bad customer service , even Post doesn`t want to work with this bank . I have received a check from tax office and there is no way of withdrawing the money nor sending it to my account as there are only 3 (three) physical bank offices . Three ! for a city of 600 000 people ! shame on you DNB ! And all three of them are closed because of covid situation . And of course calling at customer service is like going to a bad concert : you have to listen to poor quality songs for very , very long time . And then somebody that didn`t feel like speaking english put me again on hold . Bad concert continues...
Hi, Ryszard! Thank you for writing a review. As you say, the bank offices are more or less closed for ordinary bank services at the moment, but we are able to credit a check to your account through alternative methods at the time being (postal service). If you have not been presented with this opportunity then I sincerely apologize for that. Please contact our costumer service by phone or chat and we will make sure you get the help you need.
DNB har blitt veldig dårlig den siste tiden. De svarer tregt, de har inkompetente rådgivere osv!
Skuffelse gang på gang, fra alle type tjenester: chat, skriftlig hendelser, oppfølging, transaksjoner ... Poppelved kun EN gang å snakke med en proff rådgiver etter flere forsøk på to uker!
Hei, Hanieh. Det er beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Håper at du gir oss en mulighet til å rette opp inntrykket. /Even
Som kjøper av en bolig opplevde jeg at megleren fra DnB var partisk og snakket til fordel for selgeren. Jeg som har en to åring sto igjen med en skitten bolig som vi måtte vaske på nytt. Når jeg påsto og viste hvordan det er fett på skapdørene, masse fett på veggen ved ovnen, store søppelbiter på soverom med mye mer så sa han at han synes det er rent nok. Han løy og sa at selger har hentet vaskehjelp i tre ganger. Mens når jeg snakket med vaskefimaet som selger hadde brukt, sa de at han hadde takket nei til flyttevask men heller sagt at de skal vaske raskt gjennom mot at selger betalte billigere vaskepris. Vi gav selgeren en hel dag til å gjøre opp for seg. Dagen etter var det vasket noen av de stedene vi hadde påpekt, men ikke alt som vi hadde påpekt og langt ifra ordentlig vasket. Dette var en virkelig ufin opplevelse. Det var som om megler kjente selger og var kompiser. Vil ikke si alle meglere i DnB er sånn for jeg er kjempe fornøyd med en annen megler fra DnB. Men dette var uansvarlig og dårlig gjort synes jeg.
Hei, Sogra! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Jeg håper at du kan sende henvendelsen direkte til DNB Eiendom ([email protected]) slik at vi kan følge opp og se på hva som har skjedd her. Husk å inkludere info om hvilken visning det gjelder. Ha en fin dag! /Even
Ble svindlet i nettbanken, leverte klage til DnB + at jeg politianmeldte for å ha større sjanse for å få igjen pengene. Etter noen dager får jeg tilbakemelding hvor de stemplet meg som den skyldige. Ikke fått hjelp til å få pengene tilbake, får ikke lyst til å bruke denne banken videre. Fraråder alle jeg kjenner på den sterkeste
Hei, Ingrid! Leit å høre om opplevelsen du har hatt. Jeg har ikke innsyn i saken din og kan derfor ikke si hva som har skjedd, men om du føler at saken ble behandlet med galt utfall, kan du svare på meldingen du har mottatt i nettbanken. Da kan du holde dialogen direkte med saksbehandler. /Even
Det er (1) uoversiktlig hjemmeside, f.eks. for å finne kontrakter mm. på gamle avtaler, informasjon om vilkår mm (2) ikke mulig å komme fram på telefon (skylder på corona, men det går an å øke kapasiteten etter snart et år med corona) (3) En chatbot med svært dårlig opplæring (4) Ikke mulig å finne en mailadresse for kontakt. (5) Når jeg får melding om at jeg har en melding i min meldingsboks, er det ikke opplyst hvilken meldingsboks den ligger i.
Hei! Takk for at du tar deg tid til å skrive en god tilbakemelding. Gamle avtaler og kontrakter skal ligge i arkivet i nettbanken. Om du ikke finner det du trenger der, kan du kontakte kundeservice og høre om vi har lagret det du er på utkikk etter. PS: Den nåværende nettbanken holder på å utvikles og vil på sikt bli enda bedre :) Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. E-post prøver vi å unngå for generelle henvendelser fordi det ofte sendes personopplysninger eller andre sensitive opplysninger som vi ønsker å motta på en sikrere plattform enn e-post. Du kan sende oss en melding i nettbanken fra postkassen om du ønsker å ta kontakt med oss på en annen måte enn telefon og chat. Når det gjelder meldinger om mottatt melding i innboksen, så skal alt være samlet på samme sted. Om det derimot skulle vise seg å ikke ligge noe i postkassen er det nok enten forsinkelse i systemet eller en feilsendt SMS. Ha en fin dag! /Even