DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble svindlet i nettbanken, leverte klage til DnB + at jeg politianmeldte for å ha større sjanse for å få igjen pengene. Etter noen dager får jeg tilbakemelding hvor de stemplet meg som den skyldige. Ikke fått hjelp til å få pengene tilbake, får ikke lyst til å bruke denne banken videre. Fraråder alle jeg kjenner på den sterkeste
Hei, Ingrid! Leit å høre om opplevelsen du har hatt. Jeg har ikke innsyn i saken din og kan derfor ikke si hva som har skjedd, men om du føler at saken ble behandlet med galt utfall, kan du svare på meldingen du har mottatt i nettbanken. Da kan du holde dialogen direkte med saksbehandler. /Even
Det er (1) uoversiktlig hjemmeside, f.eks. for å finne kontrakter mm. på gamle avtaler, informasjon om vilkår mm (2) ikke mulig å komme fram på telefon (skylder på corona, men det går an å øke kapasiteten etter snart et år med corona) (3) En chatbot med svært dårlig opplæring (4) Ikke mulig å finne en mailadresse for kontakt. (5) Når jeg får melding om at jeg har en melding i min meldingsboks, er det ikke opplyst hvilken meldingsboks den ligger i.
Hei! Takk for at du tar deg tid til å skrive en god tilbakemelding. Gamle avtaler og kontrakter skal ligge i arkivet i nettbanken. Om du ikke finner det du trenger der, kan du kontakte kundeservice og høre om vi har lagret det du er på utkikk etter. PS: Den nåværende nettbanken holder på å utvikles og vil på sikt bli enda bedre :) Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. E-post prøver vi å unngå for generelle henvendelser fordi det ofte sendes personopplysninger eller andre sensitive opplysninger som vi ønsker å motta på en sikrere plattform enn e-post. Du kan sende oss en melding i nettbanken fra postkassen om du ønsker å ta kontakt med oss på en annen måte enn telefon og chat. Når det gjelder meldinger om mottatt melding i innboksen, så skal alt være samlet på samme sted. Om det derimot skulle vise seg å ikke ligge noe i postkassen er det nok enten forsinkelse i systemet eller en feilsendt SMS. Ha en fin dag! /Even
Umulig å få kontakt med personlig rådgiver. Svarer ikke på mail og har ikke noe telefonnummer. Flyttet lånet mitt etter å ha prøvd å få tak i DnB i et halvt år uten å lykkes. At nettbanken er relativt dårlig og upraktisk, hjelper ikke heller.
Hei, Peter! Slik skal det ikke være. Vi setter pris på at du gir beskjed, for det hjelper oss å bli bedre. Send oss en melding i nettbanken, så skal vi følge opp saken med kontoret og finne ut av hva som har skjedd. /Even
Det er umulig å komme gjennom på telefon. Jeg fikk først fortalt at det var 8 minutter vente. Det ble 47 minutter før jeg kom i kontakt med DNB. Men da havnet jeg på feil avdelinga. Prøvde å kontakte på chattebotten, men den henviste meg til telefonen. Om du ønsker en bank med ok kundeservice, er ikke DNB å anbefale.
Hei, Ole! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover.
Har hatt DnB siden de tok over Postbanken. Tror ikke det har vært en uke uten problemer med nettbanken deres. Vanskelig å logge inn eller helt umulig. Transaskjoner som skjer 3-4 dager etter de er satt opp. Nokk er nokk jeg bytter.
Hei, Ronny. Leit å høre om problemer med nettbank og innlogging. Vi har ikke hatt store, regelmessige problemer med nettbanken på lenge, men enkelte funksjoner kan ha vært utilgjengelig i korte perioder. Du kan alltid følge med på dnbstatus.no for en oppdatering på driftsstatus og historikk :) Når det gjelder innlogging så kan det være knyttet til noe spesifikt med enten kodebrikken eller BankID på mobil. Hvis du kontakter oss på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken, så kan du forklare hva du opplever problemer med. Da tar vi en kikk og sørger forhåpentligvis for å løse eventuelle problemer for godt. /Even
Se setningen over. Med det digitale nettverk er det mulig!!!
Jeg fikk beskjed av kundeservice på telefon 14. Januar, hvorpå de informerer at de ikke kan hjelpe, å blir bedt om å ringe en samarbeids partner. Har ringt de flere ganger, etter jeg har fått tilbake melding fra deres samarbeids partner, idag er det gått 13 dager å jeg har ikke fått tilgang til min Lønnskonto, å spesial engasjement avdelingen lekser deg opp om hvordan ting, å avslutter samtalen med at du kan bare ringe advokat, det hjelper deg ingenting. Jeg lever av salg, å hadde jeg opptrett slik som DNB Spesial Engasjement hadde jeg ikke hatt noen kunder. Har du konto i DNB ,vurder sterkt, å bytte bank før du havner i en situasjon med de. Verste jeg har vært borti.