DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice. og dyr forsikring. Arrogante medarbeidere da min mor var død.
Hei. Det var leit å høre at du ikke fikk den hjelpen du trengte fra oss. Skriv oss gjerne en melding fra nettbanken din slik at vi kan ta det videre dersom du trenger mer bistand i forhold til forsikring eller i forbindelse med din mor. Du kan sende oss en melding ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. /Elisabeth
bare gode opplevelser med DNB Bank. rask tilbakemelding om det er noe
Hei! Tusen takk for flott tilbakemelding! /Vinjar
Elendig dårlig kundeservice dame på tlf, og ikke minst arrogant var henne. En eldre dame som er dårlig i norsk og tunghørt trenger hjelp med sin nettbank. Vi som hennes barn kan ikke hjelpe henne med å kommunisere for henne over tlf, fordi dette må personen som trenger hjelp gjøre selv. Og den ansatte ber heller en eldre dame møte opp på en DnB kontor for hjelp om hun ikke skjønner og hører bra nok over tlf.
Hei, grunnet personvern og sikkerhet for våre kunder er vi av og til nødt til å be om slikt fra våre kunder. Det er leit at dette oppfattes som at det er vi som er vanskelig, men dette handler om å gjøre det på den sikreste måten vi kan tilby for kunden det gjelder. Vi håper dette er forståelig :) /Vinjar
DNB er en bra bank, lett å forstå nettbanken. Det som trekker DNB er at det er en dyr bank mange dyre gebyrer, dyrt med lån m.m. Syntes kunde service er bra,selv om du står ofte lenge i tlf kø på dagtid. På ettermiddag /kveld er det lettere å komme frem på tlf. Et pluss er den lange åpningstiden. Jeg har vært kunde i mange år ,bytter jeg til en annen bank pga billigere lån. DnB er mest en bank for de med mye penger og ikke små sparere.
Takk for fin tilbakemelding, om du ikke er fornøyd med renten på lånet ditt er det alltid anbefalt å ringe oss så vi kan se på om det er mulig å gi bedre rente :) /Vinjar
Jeg har vært kunde her i nesten hele livet mitt. Misliker banken bare mer og mer. Ingen poeng å ringe for de er ikke villige til å hjelpe til selv når kortet blir trukket uten at jeg selv har godkjent eller autorisert det. Har i løpet av minst 20 år ikke fått noe hjelp hos DnB. Mye feil i nettbanken med innlogging osv er det også. Kan ikke anbefale DnB til noen, spar heller penger i madrassen... så slipper du ufine mennesker som aldri burde vært ansatt i noe som helst kundesupport. Synd det ikke går an å sette 0 stjerner på kundeservicen eller 0 i spørsmålet om hvor sannsynlig det er at jeg vil anbefale DNB til andre.
Hei, det er leit å høre du har denne oppfatningen av oss. Vi anbefaler deg å sende en klage på saken din via nettbanken vår så vi kan se nærmere på dette og ta det opp med de partene det gjelder for å forhindre flere slike opplevelser hvis dette er tilfellet. /Vinjar
lederen er braa.men de annsaatte kunnee brukt litt mere amf.til meg.også burde vell vi se til att det ble litt mere i stilk med noa
Hei Kurt. Litt usikker hva du prøvde å frem her. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om det er noe vi kan hjelpe med? /Thomas
Jeg la inn en omtale om produktet til DnB som heter boligspar ekstra hvor jeg navnga andre banker som tilbyr høyere rente for tilsvarende produkt. Svaret jeg fikk tilbake var: «Hei! Hvor mye innskuddsrentene øker varierer fra produkt til produkt, vi tilpasser oss konkurransen i markedet. Fordi vi ligger godt an konkurransemessig på Boligspar Ekstra, valgte vi å ikke øke den denne gangen.» DnB er ikke konkurranse dyktig når det kommer til dette produktet når andre banker går opp mot 5% og de ligger på 3,25%. Til og med Nordea økte når styringsrenta gikk opp. Jeg tror DnB er den eneste banken som valgte å ikke øke. Dette er skummelt og jeg anbefaler derfor å sette sparepenger i andre banker enn DnB. Da dette produktet først ble lansert skulle det være det samme som ordinær bsu, med den samme gode renta (uten skattefradrag). Jeg undres over hvordan en av Norges største banker bidrar så lite i kampen om å spare egenkapital til bolig. Jeg kan ikke se hvordan jeg kan anbefale denne banken videre til andre hvis ikke DnB gjør noen endringer snart… Jeg ser også her på bytt hvor mange omtaler DnB får og hvor få (17%) som ville anbefalt denne banken. Det som er bra med DnB er at de svarer på alle omtaler, men det virker ikke som at det utgjør noen forskjell. Det er bare standar svar på alt. Hva tenker DnB selv om at kun 17% ville anbefalt de? Hva gjør DnB for å få opp kundetilfredshet?
Hei Lise. Takk for anmeldelse. Vi har ikke noe annen kommentar å komme med enn det som du refererte til over her. Det er kjedelig å høre at du ikke ønsker å anbefale oss til andre. Vi har stor fokus på kundetilfredshet og jobber hele tiden for å forbedre oss. Siden boligspar ekstra ikke gir samme skattefordeler som en ordinær BSU og man gjerne har en lengre sparehorisont på boligsparing, har du vurdert alternative sparemetoder? Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om det er av interesse. /Thomas