DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde her i nesten hele livet mitt. Misliker banken bare mer og mer. Ingen poeng å ringe for de er ikke villige til å hjelpe til selv når kortet blir trukket uten at jeg selv har godkjent eller autorisert det. Har i løpet av minst 20 år ikke fått noe hjelp hos DnB. Mye feil i nettbanken med innlogging osv er det også. Kan ikke anbefale DnB til noen, spar heller penger i madrassen... så slipper du ufine mennesker som aldri burde vært ansatt i noe som helst kundesupport. Synd det ikke går an å sette 0 stjerner på kundeservicen eller 0 i spørsmålet om hvor sannsynlig det er at jeg vil anbefale DNB til andre.
Hei, det er leit å høre du har denne oppfatningen av oss. Vi anbefaler deg å sende en klage på saken din via nettbanken vår så vi kan se nærmere på dette og ta det opp med de partene det gjelder for å forhindre flere slike opplevelser hvis dette er tilfellet. /Vinjar
lederen er braa.men de annsaatte kunnee brukt litt mere amf.til meg.også burde vell vi se til att det ble litt mere i stilk med noa
Hei Kurt. Litt usikker hva du prøvde å frem her. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om det er noe vi kan hjelpe med? /Thomas
Jeg la inn en omtale om produktet til DnB som heter boligspar ekstra hvor jeg navnga andre banker som tilbyr høyere rente for tilsvarende produkt. Svaret jeg fikk tilbake var: «Hei! Hvor mye innskuddsrentene øker varierer fra produkt til produkt, vi tilpasser oss konkurransen i markedet. Fordi vi ligger godt an konkurransemessig på Boligspar Ekstra, valgte vi å ikke øke den denne gangen.» DnB er ikke konkurranse dyktig når det kommer til dette produktet når andre banker går opp mot 5% og de ligger på 3,25%. Til og med Nordea økte når styringsrenta gikk opp. Jeg tror DnB er den eneste banken som valgte å ikke øke. Dette er skummelt og jeg anbefaler derfor å sette sparepenger i andre banker enn DnB. Da dette produktet først ble lansert skulle det være det samme som ordinær bsu, med den samme gode renta (uten skattefradrag). Jeg undres over hvordan en av Norges største banker bidrar så lite i kampen om å spare egenkapital til bolig. Jeg kan ikke se hvordan jeg kan anbefale denne banken videre til andre hvis ikke DnB gjør noen endringer snart… Jeg ser også her på bytt hvor mange omtaler DnB får og hvor få (17%) som ville anbefalt denne banken. Det som er bra med DnB er at de svarer på alle omtaler, men det virker ikke som at det utgjør noen forskjell. Det er bare standar svar på alt. Hva tenker DnB selv om at kun 17% ville anbefalt de? Hva gjør DnB for å få opp kundetilfredshet?
Hei Lise. Takk for anmeldelse. Vi har ikke noe annen kommentar å komme med enn det som du refererte til over her. Det er kjedelig å høre at du ikke ønsker å anbefale oss til andre. Vi har stor fokus på kundetilfredshet og jobber hele tiden for å forbedre oss. Siden boligspar ekstra ikke gir samme skattefordeler som en ordinær BSU og man gjerne har en lengre sparehorisont på boligsparing, har du vurdert alternative sparemetoder? Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om det er av interesse. /Thomas
De har gjort så jeg ikke har tilgang på mine kontoer og ikke svarer på mine meiler . Må jo ha mat OL . Ikke en gang vips får jeg brukt
Hei! Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04 800 eller via chat, så får vi undersøkt saken din. /Thomas
Super, i love dnb, and a security level is the highest as i saw.
Hi Ivo! Thank you so much for the good review. We appreciate it a lot! :-) /Tonje
Når det gjelder billån så er det ganske enkelt å få.Ikke den billigste på lån,men man får raskt svar.
Hei, ismannen! Takk for en fin tilbakemelding. Vi satser på å være både billigst og raskest i fremtiden ;-) /Hilsen Even
Jeg er veldig fornøyd med DnB. Bare synd jeg måtte inngå nytt kundeforhold med danske bank for å få kort til Apple pay. «Alle» bruker mobilen til betaling nå, så fatter ikke hvor lenge dere skal kjempe mot Apple og vente før dere kan tilby dette
Hei! Vi håper å kunne tilby Apple Pay i fremtiden, men per dags dato er det ikke noe vi tilbyr som du sier. Vi håper at vi kan snu din vurdering av oss i fremtiden :) /Vinjar