DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Følger ikke renteutvikling for sparing når renta går opp , men lånerenten justerer de raskt. De er alt for store og oppfører seg arrogant i forhold til vanlige kunder.
Hei! Hvor mye innskuddsrentene øker, varierer fra produkt til produkt. Vi tilpasser oss konkurransen i markedet, og vi opplever at prisene våre står seg godt. Vi har økt innskuddsrenten for flere av våre spareprodukter, og du finner oversikt over disse her: https://www.dnb.no/sparing/prisliste-sparing /Ann-Kristin
DNB støtter fortsatt ikke Apple Pay i slutten av 2022 på tross at masse andre banker gjør dette, og skylder på "langtidsinnovasjon". Derfor satser de heller på Vipps, en tjeneste de har vært med å bygge og eier, som KUN fungerer i Norge, når Apple Pay fungerer i hele verden. I det store spektrum, er DNB en flue i forhold til Apple, og DNB mener at de vet best. Det er skammelig. Jeg har nå byttet fra DNB og plutselig kunne jeg bruke Apple Pay når jeg reiser til andre land i Europa jevnlig og slipper å ha med meg noe bankkort i lommen lengre. Det kan jeg ikke hos DNB. DNB er latterlig hovne og tror de vet best, mens i realiteten vil de bare ikke tape bittelitt ekstra inntekt som de ville gjort ved å adoptere Apple Pay. Latterlig dårlig av Norges største bank, som hevder de er så langt fremme teknologisk.
Hei Mathias! Leit å høre at du ikke har vært fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Vi håper selvsagt at du vil vurdere å komme tilbake til oss ved en senere anledning. /Tonje
Over to timer på vent uten å få snakke med noen. For dårlig. Får ikke engang tilbud om å bli ringt opp uten å miste plass i køen.
Hei! Ta gjerne kontakt med oss på chat via innlogget nettbank, der er det som oftest mindre kø og lettere å nå oss. Vi er åpen hver dag 7- 23, så tidlig på dagen eller om ettermiddagen er det stort sett ingen kø! :-) /Viktoria
Jeg ser at jeg ikke er ikke den første som skriver negativ omtale om DNB's kundeservice her på bytt.no. Det er ikke rart, for DNB's kundeservice er elendig. Har man en sak gående med DNB, så treffer man på forskjellige "kunderådgivere" hver gang man tilfører saken en ny melding. De fleste kjenner sikkert til ordtaket "jo flere kokker, jo mer søl". Dette stemmer godt med den erfaringen jeg har med DNB's sk kundeservice. Jeg har ofte erfart at nye rådgivere ikke engang gidder å lese hele meldingstråden før de svarer meg. Det betyr at jeg må forklare hele saken på nytt, og følgelig kaster bort mye tid. Dersom man har sendt inn en melding i en sak, så burde saken hatt samme saksbehandler i DNB til saken er avsluttet.
Hei! Det er flere rådgivere ja, det må nesten til i en så stor bank med mange kunder :-) Kjedelig å hører at du har hatt negative opplevelser, det ønsker vi selvsagt ikke. Ta gjerne kontakt med oss igjen på tlf, chat eller skriv en melding fra nettbanken din. Vi vil hjelpe deg så godt vi kan, og har mulighet til å se på tidligere kontakt du har hatt med oss, så jeg håper du får en bedre opplevelse med oss neste gang. /Viktoria
fin bank, hatt dere som tittelen sier i halve mitt liv, siden jeg som guttunge dro inn til byen og lagde min konto med far, fortsatt ikke hatt noen problemer med dem, finner alt i nettbanken... minuset er apple pay og at dere ikke har fulltilgang for mobil brukere,
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi utrolig pris på! Vi er glad for at du har vært fornøyd kunde hos oss i så lang tid, og vi håper du vil være minst like fornøyd med oss i fremtiden. Per dags dato har vi ikke noe avtale med Apple Pay, men vi støtter kontaktløs betaling med FitBit pay, Google Pay og Garmin Pay. Dersom du ikke bruker PC så ofte, men ønsker full tilgang til nettbanken så har du mulighet for å logge inn i fullversjon av nettbanken via mobile sider. Gå da til dnb.no i nettleser på din mobil, og i innlogging kan du da velge å logge inn i fullversjonen av nettbanken vår :) Håper dette var til hjelp :) /Ann-Kristin
Jeg opplever at banken er konkurransedyktig på renter og tjenester..
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) /Elisabeth
Vanskelig å få kontakt med saksbehandler , veldig lang ventetid både i telefon og ved personlig frammøte .
Hei Wera. Ta gjerne kontakt med oss på chat fra innlogget side i nettbanken. Der er det som regel lite til ingen ventetid. Ønsker deg en fin super helg! /Thomas