DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanskelig å få kontakt med saksbehandler , veldig lang ventetid både i telefon og ved personlig frammøte .
Hei Wera. Ta gjerne kontakt med oss på chat fra innlogget side i nettbanken. Der er det som regel lite til ingen ventetid. Ønsker deg en fin super helg! /Thomas
Svært godt fornøyd med kundeservice både personlig (dvs ansikt-til-ansikt) og på telefon, brukervennlighet på nettsider, informasjon, rådgivning etc. Kanskje ikke den billigste banken, men verdt «ekstrakostnaden»!
Tusen takk for fin tilbakemelding! :) /Maren
Opphold på sykehus, gjorde at konto ble sperret, da pass ankom i mellomtiden. Null forståelse for at jeg trengte bank-id for medisiner og rask åpning. Null empati over hele linja. Den ene opererte med 3 til 4 virkedager. Den andre med mange uker. Verste jeg har opplevd!
Hei! Det er leit å høre. Alle kunder som må legitimere seg har fått beskjed fra oss flere gange og vi har vært behjelpelig med utsettelse for de som har trengt det. Ta kontakt med kundesenteret så kan vi se om vi finner en løsning. God dag! /Maren
Fikk ikkje beskjed om legitimering Har ikkje tilgang til konto eller benken, de stengte alt jeg her pga jeg legitimerte meg ikkje. Siden jeg fikk ikkje beskjed om noe. Kan ikkje betale for bilen, regningene eller mat til meg selv siden de klarer ikkje hjelpe meg. Så nå blir det 2 måneder med sulting. Tussen takk DnB. 🙁
Hei Adam. Alle kunder som må legitimere seg har fått beskjed fra oss flere ganger. Hvis man oppdaterer legitimasjonen sin med en gang, så vil alle eventuelle sperrer på konto fjernes. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
De bare legger på midt i samtalen fordi at ansatte har ikke kapasitet for å oppfatte problemet .
Hei, Dette var leit å høre. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på Bytt, men send oss gjerne en melding fra innlogget nettbank (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så får vi sett på saken for deg. Håper du får en god dag! /Lene
Nettsidene er rotete, og når alt er rett gjort så får jeg likevel feilmelding uten at det er noe rødt som viser hvor jeg har gjort feil. I sommer, siste dagen før fellesferien, møtte jeg personlig opp ved en filial og viste førerkortet for å legitimere meg. De tok bilde av det, og likevel fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde legitimert meg
Hei! Dette var leit å høre. Om du har noe du ønsker skulle vært annerledes i nettbanken, send oss gjerne en tilbakemelding på det fra postkassen i nettbanken (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så kan vi ta det videre til utviklerne våre. Og ta kontakt med oss på chat fra nettbanken, eller på 91504800 mellom 07 og 23, så får vi sett hva som har skjedd med legitimasjonen din. Håper du får en fin dag videre! /Lene
Min kone og jeg har vært totalkunde i DNB i årevis. I tillegg er vi totalkunder i skadeforsikringsselkapet Fremtind AS, som er eid av Sparebank 1 og DNB. Dette kundeforholdet er ikke nok til å bli satt pris på som kunde. Ved siste rentejustering, der Norges Bank satte opp styringsrenten med 0,25%, økte DNB vår lånerente med 0,45%. Det hører med til historien at banken aldri har vært villige til å forhandle med oss om vår lånerente. Dette til tross for at vi aldri har hatt betalingsanmerkninger og/eller på noen måte har misligholdt våre lån. Nå er nok nok for vår del. Vi bytter bank!! Dessverre går det ikke an å gi DNB mindre en èn stjerne i vår kunde tilfredshetsomtale. Hvis så var ville vi gitt dem 0. Vi håper imidlertid at bankens ledelse har oppdaget hvor lavt de scorer her på bytt.no, og hvor elendig omtale de får på bytt.no av det norske folk. Styr unna denne banken folkens !! DNB fortjener ikke vanlige folk som kunder
Hei Tor! Takk for tilbakemelding og leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men hvis du har mulighet til å ta kontakt med låneavdelingen vår ser vi gjerne nærmere på saken. /Marthe