DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundekontak. har i et par år forsøktt å løse problemer ved tilgang til vår bedriftkonto, men banken klarer ikke å løse det. Vi ønsker å skifte bank. Vi skulle helst ha byttet til en annen bank, men det er for kronglete. Jeg vil ikke anbefale noen å bruke denne banken for sin bedrift. Foreldet og ekstremt lite intuitiv nettside sammenlignet med andre banker.
Hei! Så leit å høre at du har hatt problemer med tilgang til bedriftskonto. Mulig det kan være manglende legitimering eller oppdatering av kundeopplysninger som kan være grunnen. Det får vi sjekket opp raskt dersom du ta kontakt med oss på telefon 915 04800, eller via chat i nettbanken. Vi har ingen kø for øyeblikket :-) /Frida
Dette må være norges dårligste bank. Kundesenteret svarer ikke på det man spørr om. Tekniskhelt utdatert, ikke synk av f.eks. mottakere mellom mobilbank og nettbank. Nettbanken ser ut som det vi hadde for 30 år siden. Dårlige betingelser. Høye gebyrer. først til å sette opp rente på lån, sist til å sette ned
Hei. Leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Vi ønsker gjerne å se om vi kan få til å endre inntrykket ditt, så ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du har videre spørsmål til en tidligere sak, produktene våre eller lignende, så skal vi gjøre det vi kan for å overbevise deg om at vi faktisk ikke er så verst :) /Even
Topp bank. Får lånet jeg ber om til supre betingelser.
Hei. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på :) /Elisabeth
Dårligere kundeservice og bank tjenester skal du lete lenge etter.. Kan ikke anbefales. Eneste som kanskje var bra, var nettbanken de hadde.
Hei. Leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Vi ønsker gjerne å se om vi kan få til å endre inntrykket ditt, så ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du har videre spørsmål til en tidligere sak, produktene våre eller lignende. /Elisabeth
Det hjelper ikke at di som tar telefonen er hyggelig og i møterommene når di du trenger å snakke med ikke prater i telefonen og det er umulig å få di i take og di har en nedlatende holdning til deg samtidig som di nekter å svare på beskjed lagt inn i nettbanken! Så jeg kan ikke anbefale denne banken til noen!
Hei! Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Du kan nå oss både på telefon og via chat i nettbanken mellom kl 07-23. Der kan vi hjelpe med det meste. Enkelte saker må sendes inn på melding via nettbanken, og det vil da normalt ta litt lenger tid å få svar. /Frida
DNB anbelafes ikke. De er muligens banken fra A til Å, da de kan tilby mye/alt. Alt de tilbyr er fryktelig dårlig. Dårlig service, dårlig rente, dårlige eiendomsmeglere, dårlige betingelser. Alle bør boikotte DNB. D-i DNB for Dritt.
Hei! Leit å lese at du er misfornøyd med våre tjenester. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger og ønsker alltid å forbedre oss, så oppfordrer til å ta kontakt med kundeservice hvis du har konkrete hendelser eller eksempler du ønsker at vi ser nærmere på. /Marthe
Kort fortalt,…se tittel! Ga innholdet til den ene som møtte opp med falskt dokument!
Hei, Lisbeth. Vi håper at du tar kontakt med kundeservice, så skal vi naturligvis ettergå hva som har skjedd her. /Even