DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Grei bank, gode nettsider og grei app. Kunne vært bedre på pris, og føler noen ganger at kundebehandlere mangler litt kunnskap, men det kommer an på hvem du snakker med. Noen er kjempeflinke.
Hei! Takk for tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med nettsider og app. Vi justerer våre priser i henhold til markedet, men skal alltid være konkurransedyktige på pris. Er du uenig i pris er vi alltid klare for å ta en prat. Slå gjerne på tråden til oss på 915 04800 eller start en chat i nettbanken så tar vi en prat! :) /Jørgen
Både som privat lønnsmottaler og som eier av eget AS har vi opplevd gjennomgående dårlig service, utilgjengelighet, arroganse, høye gebyrer og lite fleksibilitet. Pluss for ryddig og fin nettbankløsning.
Hei Marianne! Takk for tilbakemelding. Den eneste måten vi kan bli bedre på er gjennom gode tilbakemeldinger. Leit å høre at du har hatt dårlig erfaring med oss. Dersom du tar kontakt med oss via chat i nettbanken eller slår på tråden så tar vi gjerne en kikk og ser om det er noe vi kan gjøre for å bedre inntrykket.
Siden nesten alle muligheter for personlig kontakt og at kassefunksjon mangler hos alle banker har gebyrer tatt mere over av tjenestene. Veksling av valuta umulig uten et saftig i gebyr i Posten.
Helt utrolig dårlig. Må dessverre benytte denne ifbm jobb, og har ikke tall på hvor mye tid jeg bruker på å lete rundt etter de mest ordinære ting, som hvordan jeg får opp en kontoutskrift eller hvordan jeg søker i arkiv. Det er nesten ikke til å tro. Vinner verdensmesterskapet i dårlig brukervennlighet. Hvordan går det an?
Satser på late kunder som ikke har peiling. Sjekk renta på boliglånet folkens, det er tusenlapper å spare i året. De er også dyrest på vanlig konto.
Fornøyd frem til jeg ikke hadde stort lån lenger. Hadde jeg satt pris på sinne, frustrasjon og dårlig behandling, kun da kunne jeg anbefalt denne banken. De roter med de enkleste ting. De klarer ikke å holde styr på forsikringer. Når du spør om hjelp og de sier at de skal fikse problemet med en gang, er det ikke sikkert at de gjør noe som helst med det i det hele tatt. Den generelle kommunikasjonen er faktisk for dårlig.
Har hatt banken siden jeg var tenåring, er nå snart 40. De er veldig hyggelige på telefon når du en gang kommer frem (lang kø) men det de sier de skal gjøre skjer ikke. Vi valgte å avslutte alle konti hos dem. Dette skjedde heller ikke. De er ikke en bank for oss "vanlige " midt på treet, kun for de store. Takk for oss.