DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DNB har glemt at det er lojaliteten fra kundene som har skapt dagens DNB. Har hatt kundeforhold i over 25 år, men blir behandlet og gitt betingelser som om jeg skulle hatt kundeforhold i 25 min. Nettbanken er altfor ofte ute av drift, eller har problemer. Det inngir ikke tillit og må forbedres.
Tar lang tid før en får svar på ting en lurer på!
Får en inn penger tidlig i en mnd. Fåren ikke beskjed før på kontouskrife midt i neste mnd, for dårlig. Har det ikke vert for att en kan ta ut penger hos postbudet mot betaling kr. 10 så har jeg kuttet forbindelsen, ingen rente ut 0, 10, 20, 0 rente inn, bare gebyrer. Dårlig bank!
Gode tekniske løsninger, varierende serviceopplevelser avhengig av kundebehandler, dårlige priser.
Må bestille time for å snakke med konsulent i åpningstiden.
Jeg fornøyd med de tjenestene jeg bruker her. Har ikke tenkt å bytte foreløpig.
Har fått all den service jeg har hatt behov for både ved bruk av data og ved personlige møter her i Mosjøen. Han fått nødvendig veiledning i spesielle situasjoner og fått råd som har vist seg og holde godt.