DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DNB har god rente på billånet mitt, god service og alltid tilgjengelige på chat.
Hei og tusen takk for hyggelig omtale! Dette blir vi glad av å lese :-) /Betina
Banken som bryr seg om kunden, det er DNB. Jeg er utrolig fornøyd med både kundeservice og banken i seg selv. Banken har stilt opp for meg for å hjelpe meg når jeg trengte det mest. Jeg føler meg trygg, så lenge jeg er kunde hos DNB. Jeg har både kredittkort og et forbrukslån som er brukt til annen gjeld, og er veldig fornøyd med DNB. <3 Jeg forstår ikke hvorfor det er så mange som klager. De som jobber i DNB har retningslinjer de går etter så chill litt. Jeg kommer uansett aldri til å avslutte mitt kundeforhold med DNB. Vil ønsker alle i DNB en god jul :-)
Hei Marius! Så utrolig hyggelig tilbakemelding, dette gir oss virkelig energi. Tusen takk <3 Vi vil gjøre alt for å fortsette å gi deg de beste kundeopplevelser. God jul til deg og dine. /Viktoria
Jeg er ellers fornøyd med DNB men at de ikke tilbyr Apple pay er for meg uforståelig og steinaldersk! Hva skal man gjøre om man er i utlandet og skal betale? Vipps går ikke! Er så vant til iPhone og kan ikke bruke Google pay heller! Dette holder ikke DNB! Tilby Apple pay!
Hei! Vi følger godt med på det som skjer i markedet innen mobilbetaling, også Apple sin løsning. Vi har vært i dialog med Apple og tatt en nøye vurdering av om vi skal investere i dette nå, eller om vi skal satse på videreutvikling av Vipps. Valget falt på sistnevnte, men det utelukker ikke Apple Pay i fremtiden. /Even
Blir kastet ut av banken, siden jeg mottok penger gjennom vipps. Vedkommende lurte meg. Har prøvd å forklare det. Har opplyst alt. Får ikke noe konkret svar tilbake fra den, men jeg må finne meg en ny bank.
Hei! Leit å høre du ikke har fått svar fra avdelingen på epost! Her anbefaler vi deg å kontakte kundesenteret vårt, så kan de kontakte avdelingen og høre med dem hvorfor de ikke har fått svart enda! Denne avdelingen du skriver om svarer som regel samme dag som mail er sendt, så hvis det har gått lengre enn et døgn er det bare å høre med kundesenteret, så kan de kontakte dem! /Vinjar
Er alltid villig til å ta imot penger, med en gang man trenger en bank og vært kunde i snart 40 år, da svarer de ikke og kunde veileder som ikke ringer opp igjen.
Hei! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse når du har forsøkt å komme i kontakt med oss og at du ikke har blitt ringt tilbake. Håper at du er villig til å gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket. Kontakt oss gjerne via innlogget chat i nettbanken, på nettbankmelding eller på telefon 915 04800 så skal vi få få bistått deg så godt vi kan med det du trenger hjelp til /Lars
Når man kontakter banken for hjelp, så har man gjerne gjort alt man kan for å fikse selv. Å få en robot til å forklare hva man skal gjøre, er ekstremt frustrerende. Så man velger å ringe til DNB direkte, og blir møtt med robot-svarer. Det er helt latterlig og frustrerende for en kunde å aldri kunne komme i kontakt med banken. DNB skal spare penger. Off og off og off...
Hei! Takk for at du gir oss tilbakemelding på din opplevelse da du forsøkte å komme i kontakt med oss. Det stemmer at vi i dag har en chatbot som besvarer henvendelser fra innlogget chat-samtaler. Har man behov for å prate med en rådgiver så kan man be om dette i samtalen med chatbot. Da settes man videre til første ledige person :) Ta gjerne kontakt med oss på nytt slik at vi får hjulpet deg med det du trenger. /Ann-Kristin
Vært kunde i over 15 år. Har boliglån, og takst langt høyere enn lånet. Spurte om økning av boliglån for og betale ut en annen regning , nei dette ble umulig pga anmerkning. Fikk ja i annen bank 15 minutter senere. Alt annet jeg har spurt DNB om har også vært nei / vært problemer. Greit og få bekreftet att og være stabil kunde betyr null. Og att løsningorientering er lik null.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd med oss, vi ønsker selvfølgelig ikke at du skal sitte igjen med en vond følelse etter å ha vært i kontakt med oss. Dersom du ønsker en tilbakemelding angående saken du har hatt hos oss kan du gjerne ringe oss på 915 04800. Da kan vi se nærmere på hva som ligger til grunn for avgjørelsen. /Ann-Kristin