DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når man kontakter banken for hjelp, så har man gjerne gjort alt man kan for å fikse selv. Å få en robot til å forklare hva man skal gjøre, er ekstremt frustrerende. Så man velger å ringe til DNB direkte, og blir møtt med robot-svarer. Det er helt latterlig og frustrerende for en kunde å aldri kunne komme i kontakt med banken. DNB skal spare penger. Off og off og off...
Hei! Takk for at du gir oss tilbakemelding på din opplevelse da du forsøkte å komme i kontakt med oss. Det stemmer at vi i dag har en chatbot som besvarer henvendelser fra innlogget chat-samtaler. Har man behov for å prate med en rådgiver så kan man be om dette i samtalen med chatbot. Da settes man videre til første ledige person :) Ta gjerne kontakt med oss på nytt slik at vi får hjulpet deg med det du trenger. /Ann-Kristin
Vært kunde i over 15 år. Har boliglån, og takst langt høyere enn lånet. Spurte om økning av boliglån for og betale ut en annen regning , nei dette ble umulig pga anmerkning. Fikk ja i annen bank 15 minutter senere. Alt annet jeg har spurt DNB om har også vært nei / vært problemer. Greit og få bekreftet att og være stabil kunde betyr null. Og att løsningorientering er lik null.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd med oss, vi ønsker selvfølgelig ikke at du skal sitte igjen med en vond følelse etter å ha vært i kontakt med oss. Dersom du ønsker en tilbakemelding angående saken du har hatt hos oss kan du gjerne ringe oss på 915 04800. Da kan vi se nærmere på hva som ligger til grunn for avgjørelsen. /Ann-Kristin
Fikk alle mine konto stengt på grunn av at jeg ikke svare brev som ligger i min side på Dnb, noe som jeg ikke la merke til siden jeg alltid bruker mobilbank. Fikk en sånn behandling etter over 20år som trofast kunde, syns jeg ikke noe særlig. Og siden kontoen ikke er slettet klarte noen av mine venner å sender inn penger på konto uten at jeg kan bruker d, og han ikke fikk tilbake. Skam dere DnB Og takk for at dere gjorde det så fant jeg ut at det er andre bra banker der ute.
Hei Vo. Beklager det. Vi er pålagt av myndighetene å få svar på disse spørsmålene og stenge kontoene om vi ikke får det. Når kundene så tar kontakt fordi kontoene er sperret, går vi gjennom spørsmålene med dem, og åpner opp igjen. Det er veldig leit å høre at det ikke ble gjort da du kontaktet oss. Håper du vil sende oss en klage på dette fra innlogget nettbank, slik at vi får tatt det videre her. Håper også at du får en fin dag videre! /Lene
det er ikke mulig å benyte Apple pay, det er noe som ikke skjer med andre banker
Heisann! Vi følger med på det som skjer i markedet for mobilbetaling, også på Apple sin løsning. Vi har vært i dialog med Apple og tatt en nøye vurdering av om vi skal investere i dette, eller om vi skal satse på videreutvikling av Vipps. Valget falt på Vipps, men det utelukker ikke Apple Pay i fremtiden. /Lars
Forstår ikke hvorfor jeg som ung kunde skal beholde mitt kundeforhold i en bank som lyver når det kommer til teknologi. De lenker hit og dit hvorfor Apple Pay ikke er gunstig, og at Vipps er fremtiden, mens de tilbyr Google og Fitbit Pay. Useriøs aktør, Nordea virker som en freshere bank.
Hei Lars! Vi følger med på det som skjer i markedet for mobilbetaling, også på Apple sin løsning. Vi har vært i dialog med Apple og tatt en nøye vurdering av om vi skal investere i dette, eller om vi skal satse på videreutvikling av Vipps. Valget falt på Vipps, men det utelukker ikke Apple Pay i fremtiden. Håper du får en god dag! /Lene
Ser ikke ut til at lang og tro kundeforhold teller når man ønsker å utvide bruken av bankens tilbud
Hei, Hermund! Jeg kan love deg at vi er glade i alle våre kunder, og vi ønsker å legge til rette for en så enkel bankhverdag som mulig. Hvis det er noe du ikke er fornøyd med håper jeg at du kan ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi få sett på saken din :-) /Even
Mangler ApplePay. Dermed henger de ikke med i tiden på trådløs betaling. Vipps blir for tungvint når du står i butikken..
Hei, Pål! Vi følger godt med på det som skjer i markedet innen mobilbetaling, også Apple sin løsning. Vi har vært i dialog med Apple og tatt en nøye vurdering av om vi skal investere i dette nå, eller om vi skal satse på videreutvikling av Vipps. Valget falt på sistnevnte, men det utelukker ikke Apple Pay i fremtiden. /Even