DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettbanken som er lettest å bruke. Finn kundebehandling. Bytter aldri hovedbank. Prøvde Norwegian kredittkort på reise. Bare surr med faktura. Har avsluttet kredittkortet. Fin bank!
Elendig kundeservice. Uorganisert og elendig nettside. Mobilbanken er en spøk, du kan kunn se hvor mye penger du har. Dersom du som dnb kunde overfører penger til en annen dnb kunde tar det 1 virkedag, i motsetning til andre banker.
Veldig vanskelig bank, alt er så jæ#la vanskelig for de vrange kundebehandlerne. Anbefales ikke i det hele tatt, så vi har byttet bank! og vi angrer ikke!
Fikk veldig god hjelp i DNB når jeg skulle kjøpe bolig under boliglån- ung/ akademiker dealen. Har også fått god veiledning/ rådgivning i forbindelse med boligkjøp nr 2, som viser seg å være mye vanskeligere enn det første. Det jeg har mest å utsette på DNB pr i dag, er at de har bestemt seg for å redusere renten på BSU fra 3,2% til 0,55% for de over 34 år for å "motivere" (les sarkasme) folk til å bruke BSUèn sin. Skjønner ikke at banken har lov til å bryte sine egne betingelser i en gjensidig avtale som ble inngått for mange år siden. Generelt er nettbanken noe uoversiktlig og har mye og unødvendig informasjon/ man må lete seg frem/ noen tjenester kan være vanskelig å vite hva heter. Har egentlig lyst å bytte bank grunnet BSU renteendring/ bryte avtale, men må være i denne banken en stund til fremover.
Forstår ikke hvorfor folk klager på kundeservicen? Den er utmerket god! Kjøpte en vare på nettet og det viste seg å være "falsk", da valgte jeg å sende inn en klage til dem. 2-5 dager ble saken lukket og jeg fikk tilbake 100 prosent av det jeg hadde brukt! Mistet kortet mitt også og de sendte meg et nytt kort med A post! Jeg bruker også vipps ganske ofte og pengene kommer inn etter 5 sekunder, helt utrolig! (Jeg tror at andre kommer også til å få denne fordelen, men eyyy)
Beste bank Beste nettbank Beste rente på forbruksfinansiering Beste kredittkort til alle Beste bank på boliglån til alle Beste bedriftsløsning Beste teknologi, og brukervennlighet på nettside Beste resultatorientering for kunde på kundeservice Beste bankløsninger Hva som kan bli bedre: Større romslighet for kunder som søker midlertidig lån. Bedre markedsretting og å bredt øke målgruppen for bankens ulike finansieringstjenester, slik at den favner ABSOLUTT ALLE bankens kunder.
Kundebehandler var frekk og udannet. Jeg ble så forfjamset av samtale fikk ikke sagt et ord. Var i sjokk. Her er må noe være riv ruskende galt?