DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forstår ikke hvorfor folk klager på kundeservicen? Den er utmerket god! Kjøpte en vare på nettet og det viste seg å være "falsk", da valgte jeg å sende inn en klage til dem. 2-5 dager ble saken lukket og jeg fikk tilbake 100 prosent av det jeg hadde brukt! Mistet kortet mitt også og de sendte meg et nytt kort med A post! Jeg bruker også vipps ganske ofte og pengene kommer inn etter 5 sekunder, helt utrolig! (Jeg tror at andre kommer også til å få denne fordelen, men eyyy)
Beste bank Beste nettbank Beste rente på forbruksfinansiering Beste kredittkort til alle Beste bank på boliglån til alle Beste bedriftsløsning Beste teknologi, og brukervennlighet på nettside Beste resultatorientering for kunde på kundeservice Beste bankløsninger Hva som kan bli bedre: Større romslighet for kunder som søker midlertidig lån. Bedre markedsretting og å bredt øke målgruppen for bankens ulike finansieringstjenester, slik at den favner ABSOLUTT ALLE bankens kunder.
Kundebehandler var frekk og udannet. Jeg ble så forfjamset av samtale fikk ikke sagt et ord. Var i sjokk. Her er må noe være riv ruskende galt?
Jeg ble anbefalt å opprette BSU konto i forbindelse med kjøp av min første bolig gjennom DNB. Denne boligen solgte jeg etter hvert og kjøpte meg en annen. Da DNB nylig informerte om at de setter renta ned til rundt en halv prosent, bestemte jeg meg for å bruke pengene til å betale på boliglånet mitt, som er det samme jeg tok opp ved kjøp av første bolig, men som er overført til boligen jeg eier nå. Det mener DNB at jeg ikke kan, fordi jeg ikke lenger eier opprinnelige bolig, selv om lånet er overført ny bolig. Kunderådgiver fortalte meg at reglene for bruk av BSU-penger hadde blitt strengere de siste åra (åpenbart med tilbakevirkende kraft for avtaler som allerede er inngått) og at det måtte ha skjedd en glipp i informasjonsavdelingen ettersom jeg ikke hadde blitt informert om disse endringene. Han tilbød meg deretter å avslutte BSU- kontoen min med brudd på avtalen slik at jeg kunne betale tilbake skattefradraget og få tilgang på pengene. I følge avtalevilkårene for BSU i DNB som ligger på hjemmesiden deres holder det at bolig er kjøpt etter at avtale om BSU er inngått. Om dette er den første, andre eller femte bolig man har eid nevnes ikke med et ord. Det står også at lån i forbindelse med denne kan betjenes ved hjelp av BSU-penger. DNBs saksbehandlere er tydligvis ikke enige i avtalevilkårene og synes at det er rimelig å foreslå at jeg bryter BSU avtalen min og beklager for øvrig at de kan ha glemt å informere om endringer i vilkårene som ikke står i vilkårene..... Forstå det den som kan. Jeg forstår det ikke og er derfor snart en tidligere DNB-kunde.
Alt er bra med DNB. Vil ikke bytte bank. DNB er genial.
Etter å ha vært kunde igjennom diverse fusjoner, fra en lokal sparebank til et multinasjonalt konsern har jeg opplevd at bankens interesse for sine privatkunder og småbedrifter har gradvis avtatt til ingenting. Dette er en konsernbank, ikke for småsparere. Pluss til nettbankløsningen.
DNB Byttet min personlige kode uten å gi beskjed slik at jeg ikke får kommet inn i nettbanken.