DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som SAGA-kunde har du i utgangspunktet et fordelsprogram med betingelser, oppfølging og tilgjengelighet som er bedre enn hva andre banker kan tilby. Dette er eneste grunnen til at jeg fortsatt er kunde i DNB. Imidlertid opplever jeg at kontakten med kunderådgiverne er lite tilfredsstillende, min opplevelse er at det ikke betyr noen verdens ting for banken at jeg kjøper tjenester fra dem. Som SAGA-kunde har jeg nå en navngitt kontaktperson - vedkommende er vanskelig tilgjengelig, ringer ikke tilbake, og er lite kundeorientert. Jeg hadde også mine 9 ulike forsikringer i DNB, alle BEST-forsikringer med dekningsgaranti. Over natten overføres disse forsikringene til et nyetablert forsikringsselskap - Fremtind. Ved fornyelse av forsikringene i år har de endret vesentlige vilkår - blant annet dekningsgarantien. Uten at jeg har blitt gjort oppmerksom på dette - foruten at det er tatt ut av vilkårene. Ved nytegning av bilforsikring til bil nr. 2 klarte selskapet ikke å møte tilbudet fra et annet forsikringsselskap - til tross for både samlerabatt og individuell rabatt. Resultatet nå er at jeg har 8 forsikringer i Fremtind, og 1 forsikring i FRENDE. Jeg vurderer å samle disse ett sted. Foreløpig er jeg kunde i DNB fordi fordelsprogrammet til SAGA-kunder er godt. Men vurderer gjentatte ganger å følge bank- og forsikringsavtalene til hovedsammenslutningen Akademikerne som jeg er medlem av - dessverre har ikke de noe tilsvarende som SAGA-programmet.
Hei Jørgen og takk for utfyllende tilbakemelding. Det er først og fremst fint å høre at du er fornøyd med fordelsprogrammet som Saga-kunde. Videre er det trist å lese at du ikke synes vi strekker til utover det, slik skal det ikke være. Du som kunde betyr mye for oss og vi ønsker alltid å gjøre vårt beste for å hjelpe uansett hva det gjelder innenfor våre tjenester. Hvis du ikke får kontakt med egen kontaktperson kan du ringe vårt kundesenter på telefon 91504800, eller via chat fra innlogget nettbank, så tar vi kontakt med vedkommende og kan sjekke opp i hva som er skjedd. Når det gjelder forsikring, så kan vi ikke gå inn på enkeltsaker her, men om du ønsker en større gjennomgang er du velkommen til å kontakte vår forsikringsavdeling, disse når du også på telefon 91504800. Utenom dette vil vi takke igjen for at du tar deg tid til å skrive en anmeldelse. Vi ønsker å høre om alt som oppleves bra og mindre bra/dårlig fra våre kunder. Vi tar dette med videre i utviklingen og håper du vil gi oss en sjanse til for å bevise at vi er bedre enn det som er opplevd til nå. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
Bedriten service og betingelser. Rigide ved søk om boliglån. Ville ikke vurdere bankinnskudd som sikkerhet
Hei Peter og takk for tilbakemelding. Det er trist å se at du ikke er fornøyd med vår kundeservice, slik skal det ikke være. Jeg håper du likevel vil gi oss en ny sjanse og at fremtidige kundeopplevelser gjør at du endrer mening mot det positivet. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Lave lånerenter Rask tilbakemelding på forespørsler Svært god nettbank og apper Vært kunde i 30 år nå og bytter aldri til noe annet så lenge den er så bra
Hei Karl og tusen takk for kjempefin tilbakemelding! Vi blir utrolig glad for å høre at du er fornøyd med oss og vi vil gjøre alt vi kan for at det skal fortsette slik fremover. Håper du får en fin dag videre :) /Betina
Alt er lett å finne, gode lånebetingelser og bra telefonsupport om man trenger det.
Har vært kunde siden det het Bergen Bank, aldri hatt annet enn gode opplevelser med banken. Alltid hyggelige folk i filialene.
Hei Lars! Denne omtalen ble vi glad for å lese og vi synes det er veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen vår :) /Ann-Kristin
Gammeldags nettbank. Gir heller ikke hus lån til unge uføre imotsetning til alle andre banker. Rådgivere gir null hjelp og prioriterer åpenbart rike kunder over hvermannsen.
Hei Thomas og takk for tilbakemelding. Trist å se at det er slik du opplever både nettbanken og kundeservice. Vi jobber fortløpende med å forbedre og gjøre vår nettbank mest mulig brukervennlig. Jeg håper fremtidige endringer kan gjøre at du blir mer fornøyd. Når det kommer til boliglån, så er det flere faktorer som spiller inn når vi skal se på om vi kan tilby lån eller ikke. Vi ønsker å hjelpe alle kunder vi kan. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice hvis du ønsker at vi skal se nærmere på en eventuell lånesøknad. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
Greit å få avvisning, men uten begrunnelse og ingen rådførende forslag for endring! Skuffende!!
Hei Jostein! Beklager at du ikke har fått hjelpen du trengte fra oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefon:91504800 for å få ønsket informasjon. Ønsker deg en fin dag videre! /Ann