DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk ikkje beskjed om legitimering Har ikkje tilgang til konto eller benken, de stengte alt jeg her pga jeg legitimerte meg ikkje. Siden jeg fikk ikkje beskjed om noe. Kan ikkje betale for bilen, regningene eller mat til meg selv siden de klarer ikkje hjelpe meg. Så nå blir det 2 måneder med sulting. Tussen takk DnB. 🙁
Hei Adam. Alle kunder som må legitimere seg har fått beskjed fra oss flere ganger. Hvis man oppdaterer legitimasjonen sin med en gang, så vil alle eventuelle sperrer på konto fjernes. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
De bare legger på midt i samtalen fordi at ansatte har ikke kapasitet for å oppfatte problemet .
Hei, Dette var leit å høre. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på Bytt, men send oss gjerne en melding fra innlogget nettbank (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så får vi sett på saken for deg. Håper du får en god dag! /Lene
Nettsidene er rotete, og når alt er rett gjort så får jeg likevel feilmelding uten at det er noe rødt som viser hvor jeg har gjort feil. I sommer, siste dagen før fellesferien, møtte jeg personlig opp ved en filial og viste førerkortet for å legitimere meg. De tok bilde av det, og likevel fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde legitimert meg
Hei! Dette var leit å høre. Om du har noe du ønsker skulle vært annerledes i nettbanken, send oss gjerne en tilbakemelding på det fra postkassen i nettbanken (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så kan vi ta det videre til utviklerne våre. Og ta kontakt med oss på chat fra nettbanken, eller på 91504800 mellom 07 og 23, så får vi sett hva som har skjedd med legitimasjonen din. Håper du får en fin dag videre! /Lene
Min kone og jeg har vært totalkunde i DNB i årevis. I tillegg er vi totalkunder i skadeforsikringsselkapet Fremtind AS, som er eid av Sparebank 1 og DNB. Dette kundeforholdet er ikke nok til å bli satt pris på som kunde. Ved siste rentejustering, der Norges Bank satte opp styringsrenten med 0,25%, økte DNB vår lånerente med 0,45%. Det hører med til historien at banken aldri har vært villige til å forhandle med oss om vår lånerente. Dette til tross for at vi aldri har hatt betalingsanmerkninger og/eller på noen måte har misligholdt våre lån. Nå er nok nok for vår del. Vi bytter bank!! Dessverre går det ikke an å gi DNB mindre en èn stjerne i vår kunde tilfredshetsomtale. Hvis så var ville vi gitt dem 0. Vi håper imidlertid at bankens ledelse har oppdaget hvor lavt de scorer her på bytt.no, og hvor elendig omtale de får på bytt.no av det norske folk. Styr unna denne banken folkens !! DNB fortjener ikke vanlige folk som kunder
Hei Tor! Takk for tilbakemelding og leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men hvis du har mulighet til å ta kontakt med låneavdelingen vår ser vi gjerne nærmere på saken. /Marthe
Ventet på pass,havnet på sykehus og kom ut til oppsagt konto.Takk til Dnb. Er nå uten tilgang til pengene mine og dermed mat.
Hei. Dette var kjedelig å lese. Vi har hatt mulighet for å få utsettelse av fristen når en venter på pass. Da må man kontakte kundesenteret for å gi en tilbakemelding om det, men jeg skjønner at det ikke er enkelt når du har vært på sykehus. Gjerne ta kontakt med avdelingen for relegitimering på telefon 23 02 10 48 (betjent 08:00-20:00 hverdager) slik at de kan se hva som kan gjøres her. /Elisabeth
Logget inn i nettbanken for å finne mulig email eller alternativ for oppsigelse av kreditkortavtale. Fant ikke, men brukte robotchat som sa at jeg kunne logge inn (igjen??) og så velge alternativet under "kort". Logget inn på oppgitt "logg inn- knapp" og fant alternativet "kort", men ingen mulighet for oppsigelse.... Brukte da chatroboten igjen og ba om å få snakke med kunderådgiver , joda det kunne jeg om jeg logget meg inn igjen!!!! og brukte chat. Jeg logget meg inn igjen, men i gen chat utenom robotchatten, SELVOM dette var midt i oppgitt tidsrom for chat og heller ingen opplysning om at chaten var "nede". Grunnen til at jeg ikke ringte oppgitt kundenr er at jeg befinner meg på Filippinene og har prøvd tidligere å ringe, stort sett uten å få svar og i det ene tilfelle hvor de svarte, ble tlf satt over gil en kundebehandler som ikke svarte. Den oppringingen kostet meg kr 121!!!! Helt utrolig og ufattelig at denne banken ikke forstår elementære kundebehov!!! Neste gang jeg er i Norge så sier jeg opp hele kundeforholdet!!
Heisann. Det er leit å lese at du hadde en dårlig kundeopplevelse. Jeg tar med videre tilbakemeldingen vedrørende at det ikke ble gitt beskjed om at chat ikke var tilgjengelig i tidsrommet du tok kontakt. Dersom du ikke kommer gjennom chat-roboten, kan du også skrive en melding til oss ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. /Elisabeth
Leser andres omtaler om DnB og blir forundret. Har vært kunde i DnB hele livet, dog hette det vel Fellesbanken da min første konto ble opprettet. Alle banker har sine positive og negative sider, samt kanskje noen mangler her og der men stort sett gjør de jobben sin. Jeg personlig har aldri møtt utfordringer med DnB, jeg har blitt gitt god hjelp uansett hva det skulle være, som det å ha fått rådgivning, endret lån, søkt nye lån, satt opp bedriftskonti, fått hjelp under krise, alltid blitt møtt med forståelse og rettferdighet. Ja kanskje lokal banken har blitt borte, men hvor mange ganger de site 10 år har jeg trengt det, tilnærmet null, så ser faktisk det som naturlig at de kutter ned på kostnadene ved å drive lokalkontor da nesten ingen har behov for det lenger. Alternativet er høyere kostnader på banktjenester for å holde lokalkontor oppe, ingen liker det heller, sannsynligvis ville man klaget på det også. Ja DnB støtter ikke Apple Pay, og ja det er sikkert kjipt for mange, men å gi de kun en stjerne i omtale på grunn av det stiller jeg meg ikke bak. Det finnes så mange andre alternativer som er bra, som feks garmin pay som etterfølger noen lover og regler som er greie å forholde deg til. Ble lang denne, men syntes dere fortjener det, både DnB og dere som klipper av stjerner. Så tenk på dette, syntes du Vipps er en fin og bra betalingsløsning, ja da kan du si takk til DnB, Microsoft (og meg), for ja, DnB lagde løsningen Tusen takk til banken min for at dere er der for meg og alle andre 1000vis av kunder Seks fete stjerner fra meg. Dag.
Hei! Tusen takk for fine ord. Det er veldig kjekt å lese at du har gode opplevelser med vårt kundesenter og våre produkter :) Jeg har delt dette innlegget med oss som svarer opp på denne siden og alle retter en stor takk til deg for å dele dette. Takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin og lang tilbakemelding til oss! /Elisabeth